Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי לחנות של חבר של חבר שלי והוא הציע לי את המערכת הבאה: (למעוניינים יש לי רכב בורה 2002)

 

רדיו דיסק: PIONEER DEH-P7150UB

רמקולים: PIONEER TSA6992S 6X9

רמוקלים: PIONEER TSA1682S 6.5 X3 (ב- 4 דלתות ו2- מקדימה)

מגבר: JBL GTO1004 X3

סאב וופר: JBL GTO1502D X2

 

סה"כ: 7,747 ש"ח. (כולל התקנה + כיוון + תיבה לסאבים)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תקשיב לדעתי אתה יכול להשיג סאונד ברמה הרבה יותר גבוה אבל ממש הרבה יותר

כמעט 8 אלף זה תקציב עצום שאתה יכול לקנות בו חלקים ברמה הרבה יותר גבוה ,

אני לא מבין למה אתה צריך אותו מגבר 3 פעמים?!

במיוחד שמגבר יש 4 ערוצים אז ל4 רמקולים ,

ונגיד עוד 1 לסאב ועוד אחד לזוג רמקולים

ולאן השלישי ליופי?

 

לדעתי תברח משם ותבוא למפגש תראה איך שומעים מה אתה אוהב לפי זה תבחרח יש לך תקציב מאוד מכובד,

חבל שסתם תיהיה לא מרוצה.

פורסם

אין יל שמץ במערכת אודיו לרכב אני בעיקר שומע מזרחית וכאלה, יש מצב אתם מארגנים לי הצעה של מערכת משהו ב8K כולל הרכבה וכיוון, אני נהג חדש וחייל אני רוצה להתפרק קצת על מערכת אודיו טובה וחזקה שתרעיד את הרכב.

פורסם

המחיר הוא טוב, חישבתי דרך ZAP יוצא מחיר דומה, והמחיר פה הוא כולל התקנה.

אך מה שאני מציע לך הוא לרדת במספר הרכיבים, מה שקובע פה הוא לא הכמות אלא האיכות ,לכן, בתקציב שלך תוכל לקנות מערכת הרבה הרבה יותר טובה, אשר תיהיה מורכבת מ: רדיו-דיסק, קומפוננט קדמי, מגבר, מונובלוק, וסאב.

 

לגבי שמות רכיבים, תחכה לחבר'ה היותר מבינים ממני.

פורסם

ככה בשליפה:

 

HU-איזה פיונר בתקציב 1000-1500 ש"ח.

 

מגבר:sandown 100.4D

2200 ש"ח.

 

קומפוננט: היבריד אודיו clarus

 

2100 ש"ח

 

סאבוופר:

 

ארסנאל 12

1800 ש"ח.

 

פלוס חיוט והתקנה,כבר יש לך מערכת פי 3 יותר איכותית וחזקה ממה שהציעו לך באותו המחיר.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

AVK מה שנאמר ממש בשליפה:-D והרמה פי 10 מעל ההצעה שקיבלת

מה שהציעו לך תואם לZAP אבל ממש לא משתלם

אני יציע כזה דבר,

להגיד לך דברים שלא שמעת ולא תבין זה לא פיתרון ,לדעתי תעשה קצת סקר שוק תבדוק מערכות איזה סאונד אתה אוהב .

יש עוד שבוע מפגש לצערי אני לא יכול להגיע, אבל אם אתה תגיע אנשים יסבירו לך ויראו לך בכיף את המערכות שלהם .

מה שתאהב ==תקנה!

פורסם

החבר של חבר של חבר ... לא ממש מבין בסאונד לרכב.

כמו שנאמר לפני-הכמות כאן לא קובעת,אלה איכות

בתקציב כזה הייתי הולך על HU כמו פיוניר,קלריון

מגבר 4 ערוצים בודד (SUNDOWN הוא בחירה טובה ומשתלמת)

קומפוננט מקדימה של מורל דוטק אוביישן,הרץ היי אנרג'י,קלארוס של HAT (אבל אתה צריך לשמוע אותם לבד,כדי להחליט)

וסאב של 12" של AA,IDQ,הרץ אנרג'י,רוקפורד P3

 

לא כדאי למהר לקנות,תעשה חיפוש,סקר שוק,תקשיב להמלצות כאן בפורום,תקשיב לכמה מערכות ברמה ואז יהיה לך כיוון.

בהצלחה

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
הבעיה שאני חתמתי על 3 ימיי חופש ראשון שני שלישי, אז בימים האלה אני יקנה כבר מערכת.

 

 

קצת סבלנות, אני בטוח שתמצא זמן, אלא אם כן 8 אלף לא סכום משמעותי בשבילך....


×
×
  • תוכן חדש...