Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בדיוק ,לאחר תשלום מס ישנם מוצרים שבאמת שווים לקניה ויש כאילו שלא

הזמנה מחו"ל עושים רק אם קשה\לא אפשרי להשיג את המוצר בארץ או שהמחיר מאוד אטרקטיבי

ישנם הרבה מאוד מוצרים שלא שווה להביא מחו"ל בכלל כמו מוצרים של מורל למשל

אני לא חושב שאתה צריך להזמין מחו"ל יש בפורום אודיו מכירה מוצרים ברמה של היי אנד במחירים מצחיקים

אתה יכול לבנות מערכת ברמה גבוהה מאוד,במחיר מינימאלי

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רד:1000

מגבר 4 ערוצים או 2 :800

מונו:800

רמקולים 1200

סאב+תיבה 1100

והייה לי מחירים בהרבה יותר זולים כמו הקיקרים למנים ב500 שקל או הJL ב800

פורסם

יש לך תקציב דיי מצומצם של 5000 שח ,חצי שרשור אתה מדבר על חלקים שהם לא רלוונטיים בכלל מבחינת עלויות

בראיה של ההוצאה הכוללת.

לדעתי לך על הכול חדש ,תשקיע בחלקים החשובים באמת שזה הרמקולים

לך ללאוד & קליר וקנה AA אססין אם אהבתה את הארסנאל אז האססין הוא האח הקטן שלו והלא פחות איכותי 1350 שח

קנה קומפוננט HAT קלארוס סט מעולה וההוצאה המרכזית במערכת 2100 שח

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2112124#post2112124

 

קנה את ה-HU הבא 730 שח:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=506280

 

קנה את המגבר הבא 1200 שח : {או כול מגבר משומש ואיכותי אחר שמוציא 100RMS לערוץ}

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

 

ויש לך מערכת חדשה ואיכותית ,ב -5380 שח

פורסם

אבל אני מדבר על יד 2 ואני לא רוצה חדש לכן שאלית על המגברים האלו יכולתי לקנות 2 מגברים של קיקר ב1100 קומפונט היבוריד בעוד 1000 סאב חדש ב1500 ועוד רדיו דיסק.

פורסם
אז ככה המערכת שאני רוצה לקנו היא

 

קומפונט:דוטק חדש/או הייבריד ישן

מגבר 4 ערוצים ZX350.4

מונוzx400.1 / jl500.1

סאב ארסנאל/אודופיל.

 

אם תקנה את ההצעה הנ"ל משומש ,היא לא תהיה יותר איכותית מההצעה החדשה שהצעתי כרגע.

בנוסף לעובדה שהמגבר ZX350.4 לא מתאים בכלל להגברה של דוטק\הייבירד

פורסם

מה זה משנה ?!

כול עוד התקציב הכולל הוא באזור ה-5000 שח

חוץ מזה אתה טועה ובגדול ,הרכיב החשוב ביותר במערכת הוא הקומפוננט הייתי חוסך על כול רכיב

אחר ולא על הקומפוננט ,ללכת על קומפוננט HAT קלארוס זה ההשקעה הכי טובה שאתה יכול לעשות במערכת שלך.

פורסם
אם תקנה את ההצעה הנ"ל משומש ,היא לא תהיה יותר איכותית מההצעה החדשה שהצעתי כרגע.

בנוסף לעובדה שהמגבר ZX350.4 לא מתאים בכלל להגברה של דוטק\הייבירד

 

אני תומך בהצעה שלך לקלארוס אבל אני ממש לא מבין איך הגעת למסקנה שהZX350.4 לא טוב בשביל להגביר דוטק או הייבריד.

 

זה מגבר נקי מאוד שנותן קרוב ל90 RMS ב4 אוהם בפועל - איפה בדיוק הוא לא מתאים להרים דוטק???

 

ואני יכול לאמר לך שמנסיון מאוד רציני עם מגברים של קיקר ורמקולים מבוססי מוראל ומוראל - זה שידוך מהמם בין שני יצרנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה שהייבריד מוצהר 140RMS ממש רחוק מהמציאות להניח שהוא צריך אותם בכדי לפעול היטב.

 

הZX350.4 הוא גבולי בשביל ההייבריד אבל דוטק הוא ירים גם ירים.

 

והוא הרבה יותר חזק מ60RMS, מנסיון עם שתי הסדרות - הKX והZX - שתיהן מאוד אנדרייטד ושתי הסדרות האלו הם אולי מגברי המיינסטרים שנותנים את התמורה הכי גבוהה למחיר שלהם.

 

אם אתה רוצה מגבר יותר טוב מהמגברים האלה אתה כבר צריך לקפוץ ליגה ולהתחיל לחשוב על מגברים כמו ג'נסיס, טרו, סטג, DLS וכו' וכו'

 

המגברים היחידים שעולים פחות או יותר אותו הדבר ומתעלים מעל הקיקרים האלה יהיו SUNDOWN וזה הודות ליבואן שפוי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מבולבל כבר מכול הכיוונים שני אנשים עם ניסיון ובעלי ידע בתחום זורקים אותי לשני קצוות שונים איך אני אמור להחליט?.

פורסם

אודיו קינג נותן לך תשובה שמתבססת ע"פ נתונים טכניים וחוות דעת על המגברים הללו ועל ההייבריד.

 

הוא נותן לך נתון עוצמה של המגבר הנ"ל לפי תקן מידה של CEA והוא נותן לך את נתוני היצרן של ההייבריד.

 

אני נותן לך תשובה שמתבססת על החתימה שלי... ועל הנסיון שלי עם מגברי קיקר ורמקולים של מוראל.

 

תחליט אתה.

 

ההמלצה שלי היא - תיגש לשמוע.

 

להייבריד באמת הייתי שוקל לעלות דרגה אחת למעלה ל650.4 - הוא הרבה יותר ממספיק בשביל ההייבריד, זה מגבר שמרים אצלי את האילייט בצורה פרפקטית.

 

לדוטק - בלי לחשוב פעמיים בכלל ה350.4 יהיה כל מה שהסט הזה צריך.

 

אבל אני מאמין בהחלט שגם ההייבריד יעבוד יפה על המגבר הזה - אבל באמת גם אני, הייתי מעדיף להביא לו משהו קצת יותר חזק רק בשביל השקט הנפשי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מבחינתי הדוטק הוא לא אופציה בכלל

או הייבירד או HAT קלארוס

 

כמו שהמלצתי HAT קלארוס +AA אססין חדש

רדיודיסק 800\1000

מגבר 4 ערוצים 1000\1200

 

אתה יכול לקנות רדיודיסק של פיוניר חדש או אלפיין ברמה גבוהה משומש בתקציב הנ"ל

מגבר 4 ערוצים של JBL חדש או מגברים של רוקפורד או ZAPCO משומש ברמה גבוהה

וזה לדעתי הבניה הנכונה של המערכת.


×
×
  • תוכן חדש...