Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה לעזעזל אתם רואים את החרא הזה? מה אין כבר מה לראות בטלוויזיה? אני אעדיף לראות הלילה יענקלה לאן מאשר לראות הישרדות...

ROOONEEYY

פורסם

אנחנו רואים את התוכנית כי ככול הנראה שיש בה מינון נכון של: תככים, דינמיקה קבוצתית מעניינת, מתח ובחורות בבגדי ים חושפניים משהו - מספיק? :wink:

פורסם
ניצחון התחמנות והשקרים על היושר והכבוד. גם במישחק כזה שצריך תחמנות ואסטרטגיה יש גבול לניבזות.

זה רק מראה שמה שתמיד אומרים עלינו ממשיך להיות נכון תקמבן תגיע רחוק.

(ולעינין שלנו מי צריך שיאשרו לו מנוע במשרד הרישוי אם אפשר לבד).

 

המשחק הוא מי השורד האחרון, ולא מי ילדה טובה חסרת שכל לוד.

 

אריק שלט במשחק מההתחלה, היה שותף לכמעט כל ההדחות. מירית הייתה כעלה נידף ברוח. זה שהיא המאמי הלאומית החדשה נובע מצדקנות גדושה בחוסר יכולת, כמה קל להזדהות עם בחורה חתיכה שלא מתלכלכת ורומה לקנות במיליון השקלים שלה 5 דירות למשפחה...

 

בזמן שהמושבעים כתבו את השמות, אפשר היה לראות בבירור איזה שם הם כתבו (תנועות ישרות וחדות של המ', או סיבוביות של א', ואני רציני לגמרי)

 

אכן היה ניתן לראות את השם הנרשם בזמן ההרשמה, אר איגור בילבל קצת כי הוא רשם את ה א עם קו ישר - ואחר כך חזר אחורה לעשות את הקשת של ה א.

 

גם כשצריך לצוד מישהו כדי לשרוד יש דרך לעשות את זה ופה הוא נפל בגדול.

 

עם כל הכבוד לזה שמירית כביכול לא עשתה כלום הבמבחן התוצאה הטקטיקה שלה היתה לא פחות מוצלחת ואפילו יותר משל הכלבה הבלונדינית שעפה בגלל האופי המחורבן שלה.

 

היא הצליחה להגיע לגמר תוך ביצוע ההימורים הנכונים שזה הרבה יותר ממה שאחרים הצליחו לעשות ולכן לדעתי מגיע לזה שהצליח לשמור על צלם אנוש וכבוד הדדי לזכות הרבה יותר ממי שדאג לתקוע סכינים בגב לכל חבריו ועוד לעשות את זה בהנאה.

 

מירית לא הימרה, לא הסתכנה ולמעשה הודחה כבר באמצע העונה.

 

היא לא בחרה בקבוצה המנצחת, היא הגיע לשם מחוסר ברירה כי היא לא השתלבה בקבוצה השניה. היא לא עשתה שום מהלך מסוכן או מעניין. פשוט היה לה מזל שהיא התקרבה לאיתי והוא שמר עליה עד כמעט הסוף. עם יואב לא היה לוקח את הגיפ מירים הייתה מוצאת את עצמה בחוץ.

 

מירית לא שורדת, סתם ילדת כפות לוד...

 

דווקא נטע לי ראויה הרבה יותר לזכיה. בניגוד לעונה שעברה, שם הלכו כולם כצאן לטבח למרות שהיה ברור שהם הולכים לעוף. נטע לי ידעה לכוון את עצמה מההתחלה. היא עברה לצד של אריק, גיא ואיתי (אם היא הייתה נשארת עם עידן, איגור, יואב ואפרת היא לא הייתה מגיעה לגמר) כדי להדיח את אפרת. היא יזמה והובילה את ההדחה של איתי כאשר מקומה היה בסכנה, וגם בהדחה האחרונה (שיואב הדיח את עצמו בשביל הגיפ) היא הייתה בטוחה, כאשר החלטה שלה הייתה מדיחה את אריק או מירית.

 

ואריק - אריק הוא מלך. בלי כוח ובלי חסינויות הוא הדיח את כולם ונשאר עם מיליון השקלים. כולם אהבו אותו, האמינו לו, וכולם נפלו בסוף בפח שלו. אריק הגשים את חזון השרדות. הוא לא הופתע, לא היה בסכנה, משך אליו אנשים, יצר אמון ובסוף ניצח, בצדק.

 

לא הייתי לוקח אותו כחבר הכי טוב שלי (ניב, אני החבר הכי טוב שלך!!!) וגם את אות לב הזהב הוא לא היה מקבל ממני, אבל את התואר השורד האחרון הוא הרוויח ביושר.

פורסם
אייל - קרא שוב את המוטו של התוכנית הישרדות שכתבתי.

אני לא זכור שכתוב שם - תוכנית לחינוך הנוער והעתיד של ישראל - באישור ותמיכת משרד החינוך.

זה כמו לצפות שגם באח הגדול יהיה תרבות ותכנים חינוכיים - זה בידור קליל וריאלטי.

 

ליביו

 

האח הגדול זה פח זבל טלויזיוני וזה עוד מחמאה בשבילו.

 

למי ששאל : מירית בת 26, גרושה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
גבי כבר מזמן לא עם נטע-לי, הוא כרגע עם גברת אשכנזי (שאגב ידידים טובים כבר המון זמן)

 

מאיפה אתה מוציא את המידע הזה? :lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה שכן , הגמר היה מבויים רצח. מועצת השבט צולמה לפני הגמר. עאלק שידור חי , הכול היה מוקלט.

 

הייתי בגמר , השורדים יושבים על הספסל וכולם עם הקהל רואים את הפרק במסך ענק. ביזיון.

פורסם

האמת שזה דיי ברור שהכל היה מבויים,השורדים אפילו לא גמגמו ששאלו אותם שאלות.

 

ממש סלבים מקצועיים,אין סיכוי שזה אמיתי מול כל הקהל הזה.

 

 

חרא על הזבאק זה מה שאני אומר.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

עוד עובדה שאולי ידעתם ואולי לא - גיא זוארץ, בעלה של יעל בר זוהר - אז אמא שלה, היא המנהלת מחלקה של אריק ;)

ובוא נגיד שלא פעם ולא פעמיים אריק התארח בביתו של גיא ;) (וגם אני וחברתי אגב, שחברה מאוד טובה של אמא של יעל בר זוהר למרות הפרש הגילאים :) )

אריק הוא אחד הרופאים היותר טובים שיש במחלקה שם, והוא בנאדם מקסים, בהתחלה שראיתי השרדות לא חשבתי שיש לו סיכוי - פשוט נחמד מדי :)

אבל אין ספק שהוא תותח.

 

אתה אומר את זה כאילו שזה דבר טוב. אז מה יצא לנו כאן? חבר טוב של מנחה התוכנית זוכה במיליון השקלים. הממ, מאוד אתי... (ואל תשאלו מי זאת אתי).

 

חוצמזה שבאמת יכול להיות שהוא אחלה בנאדם במציאות, אבל אני מצטער, בפרקים שראיתי הוא היה פשוט מביך. היתרון היחיד שלו היה שכמעט כל האחרים שם היו טמבלים גמורים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...