Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסכים עם בוב - זה משחק, זה לא החיים האמיתיים ולא נעליים ומי שעושה השוואה - חבל , אתם מפספסים את הנקודה.

זה לא תוכנית מי השורד הפיסי שישרוד את התנעים אלא כמו שהסידרה האמריקאית אומרת - OUTWIT OUTPLAY OUTLAST - וזה בידיוק מה שמצפים לראות.

 

ואני שמח מאוד שאריק ניצח למרות המשחקים הזולים והעלובים של ההפקה הישראלית שלא למדה שום דבר מהגמר הקודם - אלא להפך.

המקום היחיד בעולם ש:

א. מועצת השבט האחרונה היא מעל 5 חודשים (וכנראה כפול מזה) אחרי סוף הצילומים! כשהמתמודדים כבר ישבו בבית והתבשלו במיץ שלה (רמז - מוח של ציפור.... הגברת והכלב בגי'י עמו - הטעות במקור)

ב. SMSים?!?!?!?!?! ואט דה פאק? , לא שזה היה משנה את התוצאות , אבל עדיין - מה קשור ? למיטב זכרוני זה לא הגמר של כוכב נולד.

 

פשוט חבל שבשביל העוד כמה מאות אלפי שקלים הם עושים את השטות הזו.

 

THAT BEING SAID - עונה לא רעה בכלל.

וכל הכבוד לאריק.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, בפרקים שראיתי (בערך חצי עונה) אריק הזה היה מזוויע - לפני כל משימה הוא היה אומר "זה מתלבש עלי בול. אני מעולה בדברים האלה. אין מצב שאני לא מנצח" - ושתי דקות אחרי זה נכשל באופן טוטאלי. יותר מזה - אי אפשר להקשיב לו ליותר משלוש דקות. הוא פשוט מקריא טקסט מהפרומפטר בקול מונוטוני. זה מביך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה נכון שתחמנות ושקרים זה שם המשחק, אבל אם זה שם המשחק , אז אני לא אוהב את המשחק.

 

לדעתי היה ניתן לשחק את המשחק הזה גם בצורה שונה לחלוטין ולהעביר מסר הרבה יותר חינוכי מאשר : התחמן ,השקרן והמניפולטיבי שורד.

 

אני יותר רציתי שאריק ונטע לי הזוועתיים לא יזכו , מאשר שמירית כן תזכה, כי הפייבוריטים האמיתיים שלי ובראשם עידן ובשבקין עפו אחד אחרי השני במועצות השונות.

 

 

עכשיו אפשר להתפנות לריאליטי המעניין ביותר : המירוץ למליון

והגמר הגדול ביותר : ברצלונה - מנצ'סטר

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איך לנטלי עבר בראש שבאמת יש סיכוי שיבחרו בה להיות הזוכה

 

היתה צריכה לקחת את הצעתו של יואב ולהחליף איתו מקום בעד מפתח

 

לא רק כדי לעמוד במילה שלה ולא לצאת אפס אלא גם כדי לצאת עם רכב מאשר רק עם זר פרחים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

נראה לך שהם באמת היו יכולים להחליף? סתם ספין עלוב של ההקפה,אם היו מחליפים - מה היו עושים עם כל הSMSים שנספרו לנטע לי? מעבירים אותם ליואב?

והקטע שבו המושבעים שאלו את הפיינליסטים שאלות היה פשוט מביך,זה היה כל כך ברור וכל כך נראה לעין (ונשמע לאוזן) שהם עשו חזרות הן על השאלות והן על התשובות אלף פעם,מה שנראה ממש דבילי :?

גם ספירת הקולות היתה מבישה - ראו את הפתק עוד לפני שהוא פתח אותו :?

אבל תכלס,הגיע לאריק לזכות.

פורסם

גם ספירת הקולות היתה מבישה - ראו את הפתק עוד לפני שהוא פתח אותו :?

.

 

ככה זה בשידור חי. אין זמן לערוך ולתקן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא היה כזה קשה לפתוח את הפתק בצורה כזו שהמצלמה לא תראה את תוכנו,נטו פאשלה שלהם.

אפילו אחרי שהיו פרסומות הוא המשיך לפתוח ככה :?

פורסם

אריק בדק את הילד שלנו לפני כמה שבועות, בבי"ח, ואז החברים שלנו שאלו: "מי? אריק מהשרדות?"

לא ידענו על מה מדובר, אבל כמובן שהתחלנו לראות ולעודד, כי בתור רופא הוא היה אנושי ונחמד. יצא לבדוק את הילד שלנו מחוץ לחדר המיון כדי שלא יידבק במחלות שרצות שם, אפילו שירד עליו גשם... (טוב, הוא רגיל לגשם ;-) )

על כל פנים, מי שמפריע לו תוכן המשחק (להבדיל מההפקה הגרועה והנצלנית) - שלא יראה אותו לילדיו. אני, לכשעצמי, לא מסוגל לראות את התכנים האלה יותר מכמה דקות רצוף.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גילוי נאות..

 

אני מכיר את אריק כבר 4 שנים כמעט.

 

חברה שלי עבדה איתו כשנתיים בבית החולים דנה (איכילוב) לילדים.

 

עוד עובדה שאולי ידעתם ואולי לא - גיא זוארץ, בעלה של יעל בר זוהר - אז אמא שלה, היא המנהלת מחלקה של אריק ;)

 

ובוא נגיד שלא פעם ולא פעמיים אריק התארח בביתו של גיא ;) (וגם אני וחברתי אגב, שחברה מאוד טובה של אמא של יעל בר זוהר למרות הפרש הגילאים :) )

 

 

אריק הוא אחד הרופאים היותר טובים שיש במחלקה שם, והוא בנאדם מקסים, בהתחלה שראיתי השרדות לא חשבתי שיש לו סיכוי - פשוט נחמד מדי :)

 

אבל אין ספק שהוא תותח.

פורסם

אייל - קרא שוב את המוטו של התוכנית הישרדות שכתבתי.

אני לא זכור שכתוב שם - תוכנית לחינוך הנוער והעתיד של ישראל - באישור ותמיכת משרד החינוך.

זה כמו לצפות שגם באח הגדול יהיה תרבות ותכנים חינוכיים - זה בידור קליל וריאלטי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...