Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW Z4 בישראל


Mobster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי המחירים- המחיר של הZ החדשה בגרסתה הבכירה עולה כ10K$ יותר ממחיר הZ4 M הקודמת בארה"ב.

בארץ למרבית הפליאה המחיר של הZ4 הראשונה בהיצע זהה לחלוטין למחיר הZ4 3.0Si היוצאת..

 

כמובן שאין מקום לתלונות אבל נראה לי שזה עוד עובדה המוכיחה כמה כסף מרוויחים על כל רכב.

 

ולא ברור לי מי יבחר במנוע ה3.0 הרגיל כאשר בין הגרסאות ישנו הבדל מזערי במונחים אלה של 25K, כמחירה של תוספת "בקטנה" (כך אגב ברכבים נוספים מבית קמור כגון ההבדל במחיר בין X5 או X6 בעלי מנועי דיזל בלי\עם טורבו- כ30K. וההבדל גדול בביצועים)

פורסם

תמיד ידעתי שבמוו זה רכב לעשירים ושהם יודעים לחלוב את הלקוח על צבע מטאלי לדוגמא משהו שכמעט אף חברה ב15 שנה האחרונות לא דורשת עליו תוספת כסף, אבל כדי לפתוח את הבגאז דרך האוטו צריך לשלם 2400 שקל, בסובארו DL 1300 גיר רגיל משנת 1985 היה קיים הדבר הזה,

רק מלדמיין בעל במוו Z4 בא לקניון ויוצא לפתוח את הבגאז כמו בעל פיאסטה מלפני 25 שנה מצחיק אותי:-)

פורסם

מכוערת נורא.

יבואן קמצן שחוגג על חשבון ההלקוחות שלו בארץ שיקנו ב.מ.וו בכל מצב (למרות שהוא לא היבואן היחיד).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לדעתי היא מדהימה!!

גם הZ הנוכחית היא אחת המכוניות היותר יפות שמתניידות בארצינו..

 

אני בטוח שבמציאות היא תיראה עוד יותר טוב.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לא שאני מצפה ממישהו לחשוב שאני אוביקטיבי בעניין הזה אבל לטעמי הדור החדש של ה-Z הוא החמצה.

ה-Z החדשה ארוכה בכמעט 15ס"מ מקודמתה אך נשענת על בסיס גלגלים זהה באורכו - הרבה יותר סרחי עודף, בעיקר מקדימה. בנוסף, היא שוקלת הרבה יותר (בין 80 לכמעט 200 קילו בהתאם לדגם). התוצאה היא התנהגות כביש יותר "מבוגרת" כפי שתיארו חלק מכתבי הרכב היותר מנומסים או פשוט "אכזבה" כפי שכתבו הרוב.

מהנדסי BMW גם לא חסו על עיצוב ה-Z4 הקודמת - בעיני העיצוב המוצלח ביותר של בנגל - וניסו "לשפר" אותו. התוצאה? ובכן, מכונית פחות חדה, פחות זורמת ופחות קומפקטית. נכון, זה עינין של טעם וריח, ויהיו כאלה שיאהבו את העיצוב החדש והגמלוני. אבל, כפי שכתבתי מקודם אני לא כותב בשם האוביקטיביות ולא מייצג אותה.

כן, גם לא נסעתי ב-Z החדשה. אבל מספיק כתבי רכב מעיתונים קטנים כמו EVO ומתחריו הבריטיים (מצטער, לא יודע גרמנית ולא קורא את ה-Auto Motor und Sprot) נסעו והתרשמויותיהם היו דומות למדי.

מתכנני ה-Z הקודמת כיוונו אותה אל עבר הבוקסטר ולדעת רבים גם הצליחו. נראה שהנוכחית כוונה יותר אל עבר אודי. הם אפילו הכריזו על כוונתם שלא להוציא לה גרסאת M. לפחות לא בזמן הנראה לעין.

ובנימה לא אובייקטיבית זו, יש הרבה שאוהבים את ה-A5, אני לא.

 

נ.ב. בסופו של דבר כל רודסטר חדש בארצנו השחונה הוא ברכה. גם אם הוא הרבה פחות לטעמי וגם אם התמחור שלו בשמיים.

פורסם

קשה להישאר אדיש למראה שלה. אני עדיין בספק אם זה מכוער או יפה. משהו אומר לי שאם הרכב הזה היה יוצא לאור עם סמל אחר וגריל אחר הוא היה נקטל במראה.

פורסם

אי אפשר לשפוט את העיצוב לפי התמונות. בטוח במציאות זה מרשים הרבה יותר. מה שבטוח הוא שהגזימו על הקווים (למשל על מכסה המנוע) והעיצוב אינו קלאסי כמו הZ הישנה בוקסטר למשל.

 

הכיוון הברור הוא SLK לא נראה לי שהחבר'ה שם "סופרים" את אודי מהבחינה הזאת (הם סופרים אותם מאוד מבחינת הגב הכלכלי של אודי לעומתם).

 

לגבי הM ברור כשמש שיכריזו שלא תהיה M כמו שברור כשמש שתהייה M. ההכרזה ש"לא תצא גרסת M

" נועדה לתת ללקוחות את ההרגשה שהם קונים את הטופ אוף דה ליין. ואני בטוח שתהייה M כיוון שהם מכריזים על הרבה רכבים שלא תהייה M מאותה סיבה וגם אין מצב שישאירו את מכונית הספורט המוצהרת מיותמת מגרסה זאת.

פורסם
אם יצאה גרסת M לX6, באמת נראה לכם שלא תצא גרסת M לZ4 החדשה? :lol:

 

או שכן, או שלא. מה שבטוח ש-או.

הנה מה שלדובר BMW היה להגיד בעניין:

"Given the current economic crisis there is no business case for a full-on M version of the Z4."

BMW spokesperson added that cars like M versions of the X5 and X6 were signed off before the bottom fell out of the car market.

 

לאלה מכם שאוהבים את "המראה הספורטיבי" (ע"ע S-line) זה מה שיש לBMW להציע עבורכם:

the firm is planning a M Sport package just like that on the 135i which will include a body kit, large alloy wheels, tuned suspension and an M-branded steering wheel

:-(

 

מה לגבי ה-Z2? לא יודע. אני לא שמעתי כלום. אבל אני מאוד מקווה שלשמועה הזו יש רגליים.:-)

פורסם

כבר יש Z4 מנוע 3 ליטר חדשה בארץ שהגיעה בייבוא אישי מגרמניה.

ראיתי אותה ביום ראשון בחנייה של הבינתחומי (ולפי הבעלים - יובאה לארץ ע"י סוכנות ייבוא-אישי שנמצאת בהרצליה פיתוח).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם בעיצוב עסקינן, לפחות מבחינת עיצוב הפנים יש כאן שיפור לעומת הדור היוצא, שהיה ספרטני מדי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...