Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרצו לי לאוטו שהחנתי בחניה מאחורי מועדון הירח

אני בא לאוטו רואה חלון שבור לקחו תסאב ותמגבר ותרדיודיסק..

 

 

 

ישלי ביטוח על המערכת

זה מכסה הכל הכל?

פורסם

אם יש לך ביטוח על המערכת ובפוליסה מצוין ערך המערכת אז תקבל את כל הכסף.

פרט להשתתפות עצמית שתקוזז בצורה אוטומטית מהסכום.

כמו כן הפוליסה תהיה יותר יקרה בשנה הבאה בגלל התביעה שתגיש...

משתתף בצערך ומאחל לגנבים חיים קצרים... :mad:

פורסם

מה שיש לי להגיד אחי----משתתף בצערך!!!!

 

:( המגרש שבו חנית מאחוריי המועדון ידוע בתור מקום אידאלי לפורצים!!! גם לחבר גנבו משם!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

PsyTropica תגיד איזה סאב ומגבר היו לך?

נ.ב

משתתף בצערך מקווה שלא יחיו עוד הרבה זמן הגנבים ה*** :mad:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

רחמנות איזה באסה כזה דבר קורה

תלמד להחנות את הרכב במקום מאור לא במקום חשוך שלא עוברים בו אנשים...

איזה באסה....

גם המעדון זה געול נפש מסיבות נעור מגעילות..

משתתף בצערך :(

the_x_copy.jpg
פורסם
מגבר רוקפורד 301X

וסאב של סרווין ווגה..

ורדיודיסק 750mp של פיוניר..

 

וכל הדברים האלה מפורטים בביטוח של הרכב..

 

משתתף בצערך גבר ... :(

 

אבל אם יש ביטוח אז לפחות יחזירו לך את הכסף :?

 

איזה רכב יש לך ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

בני זונות!!! :x:x:twisted:

אין, אתה משקיע כסף מהכיס שלך

בא איזה מניאק זבל אחד, 5 דקות עבודה, הורס את כל ההשקעה שלך! :evil:

ועוד יותר באסה, לקנות הכל מחדש, ולך תדע אם המזל הנאחס לא ירדוף אותך שוב!

 

כמה עולה לבטח את המערכת ? יענו, כמה מוסיפים בדר"כ ? כי הבנתי שיש בכלל ביטוחים שלא מסכימים לבטח מערכות שגבוהות מ-1500 ש"ח.

אז אתה מצהיר עד 1500 שקל, וזהו..

פורסם

גם לי פרצו פעם וגנבו מגבר וסאב ולא את הרדיו דיסק כי לא היה פנאל(מזל)..

 

הביטוח החזיר לי יותר מאשר הוצאתי בקניית המוצרים(למזלי).. :p

 

ניראה לי שהסכום שהוצאת הביטוח לא יחזיר עם אין לך ביטוח מיוחד למערכת..

 

 

אחי תגיד איך זה קרה ניכנסת לחניה בפוזה או מה איך הם ידוע שיש לך שם משהוא?? :wink:

פורסם

לא דוווקא שמרתי על פרופיל נמוך חברים שלי ביקשו שאני ישים מוזיקה ואמרתי שמסוכן פה ולמרות זאת פרצו לי ..

ולא רק זה....עקרו את כל התא כפפות מהמקום

 

איי איי איי איזה מזל שאבא שלי ביטח לי תמערכת בנפרד..

הביטוח אפילו יחזיר לי יותר כסף ממה שאני אמור לקבל.....כי השגתי תמוצרים בנורא זול

פורסם
לא דוווקא שמרתי על פרופיל נמוך חברים שלי ביקשו שאני ישים מוזיקה ואמרתי שמסוכן פה ולמרות זאת פרצו לי ..

ולא רק זה....עקרו את כל התא כפפות מהמקום

 

איי איי איי איזה מזל שאבא שלי ביטח לי תמערכת בנפרד..

הביטוח אפילו יחזיר לי יותר כסף ממה שאני אמור לקבל.....כי השגתי תמוצרים בנורא זול

 

אחי אין על מה להיצטער!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

לא נוראה קורה עכשיו תחשוב איך ליסגור את תא המיטען כדי שלא יכלו ליפתוח אותו..

×
×
  • תוכן חדש...