Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אה ועוד משו...

 

 

יש אנשים שאמרו לי לשים כלוב על המגבר..או להתקין מתחת לכיסאות....או משו כזה..

זה עובד בכלל?

ואם כן איך עושים את זה?

פורסם

הכי מצחיק אותי אנשים שיושבים בחניה עם הבגאג' פתוח ושומעים מוזיקה פול ווליום לפני שהם נכנסים למסיבה...מענין למה הם חוזרים בבכי הביתה :?

פורסם
כן אחי....בדיוק..שברו תחלון ופתחו תפגז'..

 

לי פרצו באותה דרך בידיוק..

 

עכשיו אני עובד אל פרויקט לסגירת תא המיטען :twisted:

 

ככה שרק היה אפשר ליפתוח דרך המיכסה...

 

תגיד איזה אוטו??

פורסם

אני אישית הולך ליבנות ''קיר אלומיניום'' כמו של השטיחים אבל יותר שמן וחזק

אותו אני יחבר עם מרגים וכו' לגוף האוטו וככה אני סוגר את התא המיטען עד שהגנב ישבור את זה המסיבה תיגמר..

 

או לפחות קצת להקשות אליהם..

 

גם אני חשבתי לשים את המגבר מיתחת למושב אבל אין אצלי מקום על הריצפה..

 

או אתה מיתכוון להבריג אותו בתחתית המושב :idea: ?

×
×
  • תוכן חדש...