Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רכשתי היום את הספריי הבא: סאסא - טק ספריי פנצ'ר

 

0050_B.jpg

 

האם למישהו יש נסיון איתו?

 

אני שוקל לוותר על נסיעת הצמיג הרזרבי על הרכב ושמירתו בבית, ידוע לי שבמקרה של חתך וכו' הספריי לא מחזיק.

 

אשמח לשמוע דעות מבעלי נסיון.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הי

מנסיון ספרי לתיקון תקר עושה את העבודה בתנאי שזה רק מסמר או בורג לא לגבי משהו גדול יותר . יש לי נסיון עקב נסיעה בכבישים ללא שוליים ומשובשים בתקופה שהצמיגים לא היו משהו. אבל על תחליף את הגלגל הרזרבי במיכל כזה , זה טוב לחרום עד שתגיע למקום תיקון או להחליף גלגל.

בהצלחה.

פורסם

היי הרמן ...מה נשמע בחור יקר ? , הספריי "חארטה זמנית" כמו קל-גרון לדלקת גרון ובכל זאת כדאי להחזיק בבגאג' .

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

הספריי זה לא פתרון סופי, אלא רק כלי עזר כדי להגיע לפנצ'ריה במקום להתחיל לפרק ולהחליף צמיג.

ממליץ על הספריי של אמריקן איגל (בקבוק צהוב)

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

אוקי,

 

אציין שיש לי בבגאז' קומפרסור קטן, כך שבמקרה ויש פנצ'ר אני משתמש בספריי ובקומפרסור.

 

לשמחתי לא השתמשתי בצמיג הרזרבי מספר שנים כי לא היה צורך (אני מנפח אותו מדי פעם בכל מקרה)

 

אני יודע שמסוכן להחליף צמיג על השוליים ולכן אני רכשתי את הספריי הזה.

 

האם בתיקון הפנצ'ר עצמו הספריי הזה עושה עבודה קשה לפנצ'רמאכר במציאת מיקום התקר?

 

ברזילי,

 

תודה על המטאפורה המעניינת :lol:

 

הספריי זה לא פתרון סופי, אלא רק כלי עזר כדי להגיע לפנצ'ריה במקום להתחיל לפרק ולהחליף צמיג.

ממליץ על הספריי של אמריקן איגל (בקבוק צהוב)

 

לירן,

 

אני ממש לא חושב שהספריי הוא תחליף לתיקון אלא יותר עזרה ראשונה.

 

לגבי אמריקן איגל, לא נתקלתי

 

מה שכן אני יודע כי חברת סאסא נחשבת איכותית ולא מותג מדבקה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ישנם היום רכבים חדשים, שנמכרים ללא גלגל רזרבי. הם מגיעים עם ערכת תיקונים כוללת ספריי וקומפרסור. לפני 5 חודשים רכשתי סיוויק 5 דלתות, שבא עם ערכה כזאת. התעניינתי בקנית גלגל SPACE SAVER (אין ברכב מקום לנורמאלי). תנחשו כמה במאיר דורשים עבור התענוג? 2500 ש"ח!

פורסם

לפני כמה זמן היה באוטודיפו מבצע על הספריים של אמריקן איגל ב10 שקל .

קניתי 4 כאלה ,כדי שאני לא יצרך להחליף גלגל בשוליים לפחות ברוב המקרים.

כמובן שיש לי צמיג ספיייר תקין בכל רכב.

אני לא יודע אם זה יספיק לצמיג במידה 225-75-15 אבל לא משנה מקסימום שמים את הגלגל הרזרבי...

אגב- גם אני חשבתי שהמוצרים של אמריקן איגל זה חרא אבל בנתיים אני לא רואה בעיות איתם.

קניתי מנורות ללוח שעונים והם עובדות עד היום .

קניתי שפורפרת RTV שחור שמחליף את הצורך באטמים ,אני השתמשתי בו לאיטום בית הטרמוסטט והוא עושה עבודה מצויינת.

והספרי לתיקון פנצר גם לא אמור לאכזב.

כמובן שבעניין השמנים ונוזלים אני לא קונה\יקנה אמריקן איגל.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בניסיון של פנצ'ר בגלגל אופנוע (שם אין גלגל ספייר) עזר לי הספריי לתיקון פנצ'ר מיספר פעמים בחיים .

מתאים לחור קטן ולא יותר מיזה כפי שכתבו .

אל תוותר אל הגלגל רזרבי , הספריי לא יעזור בפנצ'ר כשיש חור גדול .

שים לב להוראות יש לנפח ולינסוע ישר מספר דקות רצוף שהחומר יתפזר בצמיג במידה שווה ויסתום את החור .

אין להשאיר את החומר הרבה זמן בצמיג ויש לתקן בהקדם את הפנצ'ר , מאחר ולא יהיה ניתן להסיר את החומר מהצמיג במלואו והצמיג יפגע .(יום יומים לא יותר)

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

לירן,

אני ממש לא חושב שהספריי הוא תחליף לתיקון אלא יותר עזרה ראשונה.

זה בדיוק מה שאמרתי.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

×
×
  • תוכן חדש...