Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ד"א, אתה יודע מה פחות יותר יהיה התקציב הסופי למערכת?

 

מה זאת אומרת תקציב סופי? לכל המערכת או רק הרדיו דיסק?

פורסם

לכל המערכת.

 

כי פשוט חבל שחלק גדול מדיי מהתקציב יילך לרדיו דיסק ושאר הרכיבים לא יהיו באותה רמה.

הרדיו דיסקים שהציעו לך כאן הם באמת בטופ של הטופ, ולא פעם ניתן לחסוך קצת ברדיו-דיסק ולהעביר את התקציב הלאה.

פורסם

בעיקרון אין לי תקציב לכל המערכת,

אני רוצה להשקיע קודם כל ברדיו דיסק איכותי וטוב ואז להמשיך הלאה לרמקולים ומגבר וכו'..

אתה חושב שזאת דרך לא נכונה? אשמח להמלצות

פורסם

יש 2 דרכים לרכוש מערכת.

הראשונה היא לאט לאט ובחלקים ולרכוש כל פעם חלק איכותי.

החיסרון כאן שיכול לקחת לך נצח להרכיב מערכת. אתה יכול בקלות להיגרר להוצאה הרבה יותר גדולה ממה שרצית.

היתרון הוא שיש סיכוי שתסיים עם מערכת מצויינת (תלוי כמובן כמה אתה מתכוון להשקיע).

השנייה היא פשוט להגדיר תקציב מסויים ולנסות להכניס את המקסימום בתקציב הזה.

החיסרון הוא שלעומת רכישת כל חלק לאט לאט במצב הזה אתה צריך להוציא סכום רציני בבת אחת וזה קשה יותר.

היתרון הוא שזה זבנג וגמרנו, בבוקר אתה מתחיל בלי כלום בערב יש מערכת קומלפט.

 

יש לא מעט אנשים פה שישבו חודשים ארוכים ובחרו חלקים בקפידה ובסוף מכרו אותם חדשים מהבווידם.

ויש לא מעט אנשים שהלכו התקינו מערכת קומפלט ויצאו מואכזבים.

זה הכל תלוי באופי שלך.

 

בכל מקרה, מה שהתכוונתי לומר זה שאם יש לך תקציב בעיקרון שאתה מתכוון להשקיע על המערכת קומפלט זה יצביע על רמת הרכיבים הכללית.

ואם אתה מתכנן מערכת בסכום כולל נגיד של 3000 או 4000 נראה לי לאנכון להשקיע ב-HU כמו 9855.

פורסם

אוקיי הבנתי, אבל כרגע אין לי סכום מסויים שאני יכול ללכת איתו למקום מסויים ולהתקין, יש לי סכום קטן שאני רוצה להשקיע כל פעם ברכיב אחר, הבנתי את התיאוריה שלך והיא נכונה מאוד.

ולמה לפי דעתך לא נכון להשקיע בHU כמו 9855 על מערכת של 4000 ש"ח? הרי יש לו כיוונים שיכולים לטפל בכל רמקול כמו שצריך ולהוציא ממנו את המקסימום בלי עיוותים וכו' לא?

 

אני קצת אובד עצות ולא יודע אם כדאי לי להשקיע בינתיים בHU זול של כמה מאות ו6X9 או להשקיע עכשיו בHU טוב ובסכום הבא להביא מגבר או קומפוננט וככה להמשיך לאט לאט.

פורסם

לפי איך שאתה חושב/מתנהל, כדאי לך להשקיע ב- HU טוב.

לא כדאי לקנות HU ב- 2500 שקל כשאתה מגביל את עצמך למערכת שלמה ב- 4000 שקל.

תתקדם לאט לאט, סבלנות, אף אחד לא רודף אחריך. בתקציב הבא, תקנה קומפוננט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

חשוב לציין ש:

א. תתחדש על הרכב!

ב. בהחלט שווה לרכוש רכיבים טובים ולאט לאט.

ג. האקליפס הוא בהחלט HU מהרמות הגבוהות (כמו שאתה רואה בחתימה יש לי..8))

ד. יש לו חיסרון (שהוא יתרון מבחינתי) אין לו מגבר פנימי!

מה שאומר שללא מגבר אתה לא יכול להשמיע סיגנל לרמקולים!

 

הקלאריון הוא בהחלט HU ברמה גבוה ולדעתי שווה את הכסף!

 

מקווה שעזרתי לך

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
אוקיי הבנתי, אבל כרגע אין לי סכום מסויים שאני יכול ללכת איתו למקום מסויים ולהתקין, יש לי סכום קטן שאני רוצה להשקיע כל פעם ברכיב אחר, הבנתי את התיאוריה שלך והיא נכונה מאוד.

ולמה לפי דעתך לא נכון להשקיע בHU כמו 9855 על מערכת של 4000 ש"ח? הרי יש לו כיוונים שיכולים לטפל בכל רמקול כמו שצריך ולהוציא ממנו את המקסימום בלי עיוותים וכו' לא?

 

אני קצת אובד עצות ולא יודע אם כדאי לי להשקיע בינתיים בHU זול של כמה מאות ו6X9 או להשקיע עכשיו בHU טוב ובסכום הבא להביא מגבר או קומפוננט וככה להמשיך לאט לאט.

 

זה פשוט מאוד.

לאלפיין יש הרבה אופציות כיוון, סאונד טוב וכו'.

 

אבל שיש לך 4000. אתה מוציא 1500 על האלפיין משומש (נניח), נשאר לך 2500 למגבר סאב וקומפוננט.

לעומת זאת אם אתה רוכש מכשיר פשוט יותר ב-800 ש"ח נניח, אז נשאר לך 3200 למגבר סאב וקומפוננט.

שזה הבדל.

 

אין טעם לרכוש מכשיר רדיו-דיסק מטורף שאתה הולך להגביר איתו ציוד מאוד בינוני ומטה.

עדיף לשדרג את כל החבילה, שהרי השרשרת חזקה רק כחוזק החוליה הכי חלשה שלה.

 

הכי "נכון" זה לרכוש הכל לאט ובסבלנות.

אבל כמו שהסברתי לך, להכל יש יתרונות וחסרונות.

 

אני גם לא יודע לאיזה רמה אתה רוצה להגיע.

אנשים עם 9855 יושבים גם על מערכות כבדות של עשרות אלפי שקלים - זה הכיוון?

 

תן מספר, כמה נראה לך שאתה מתכוון להשקיע סך הכל במערכת ברכב, כולל התקנה.

אם אתה אומר לי שלאורך שנה וחצי עכשיו, אתה מתכוון לשים בצד כל חודש אלף שקל, לטובת העניין (סה"כ 18K), אז אני יושב בשקט, סותם ת'פה ומתנצל שבכלל העליתי את העניין.

אם אתה אומר לי שאתה מתכוון לאורך תקופה של שנה לשים כל חודש בצד 250 שקל בצד (סה"כ 3K), אז אני ייעץ לך לרדת מה-9855 ודומיו.

פורסם

קודם כל תודה לכולם על ההתייחסות,

בכל מקרה אני עדיין חייל ככה שמערכת בכמה עשרות אלפים לא בא בחשבון עדיין במיוחד לא על הונדה,

חשבתי להגיע לסביבות ה8 אלף בסוף כל העניין.

עכשיו השאלה, קלריון אלפיין או פיוניר?

האקליפס לפי מה שראיתי יקר (2500 שקל ליד שניה)

×
×
  • תוכן חדש...