Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה...הא...האבט...האבטו..האבטומוביל!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הגיע היום בבוקר, מה שאומר שהיה לי חומר קריאה לארוחת הצהריים..

כרגיל, מעניין מאד, ונהנתי מהסיקור הנרחב של שיפוץ המוריס המקסימה של דרור, ומעלילות אריוס וה SM.

שאפו לעושים במלאכה, בני הספל וגידי אשכנזי, שמעצב לנו מידי חודשיים מגזין לתפארת !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אפילו אליי זה הגיע.

לא ברור לי מי זה עם סיפור דומה לשלי על הוצאת למברטה מהחול.

הזוי משהו :|

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
אפילו אליי זה הגיע.

לא ברור לי מי זה עם סיפור דומה לשלי על הוצאת למברטה מהחול.

הזוי משהו :|

כן אייזה צרוף מקרים מוזר ,לדעתי עליך ליצור עימו קשר ולהשוות חוויות :-P

עופר בן צבי

פורסם
כן אייזה צרוף מקרים מוזר ,לדעתי עליך ליצור עימו קשר ולהשוות חוויות :-P

 

באמת שנהנתי לקרוא את הכתבה הזאת.

הכתבה פשוט עשתה לי הרגשה טובה.

התיאורים בכתבה פשוט החזירו אותי לאחור...

השכנוע של תמי הגננת לשחרור הלמברטה, החפירות להוצאתה, כמויות החול שהוצאו ממנה, הדכאון שנכנסתי אליו כשהבנתי שאין כאן כל קיצורי דרך, אלא שהולכים בדרך הארוכה (והיותר טובה), הטרטורים של הדואר ושל המכס, ועוד ועוד...

אכן, כפי שכתב בני, זה יכול למלא גליון שלם של אבטומוביל.

וכשאני מסתכל על זה עכשיו, במבט לאחור, וכשאני רואה איפה אני נמצא היום - אני פשוט לא יכול להאמין שאני עשיתי את כל זה. זה נשמע לי דימיוני. כאילו מישהו אחר לחלוטין עשה את הכל. איזה פסיכי עם תעודות לקח את הלמברטה הזאת והחליט שהוא משפץ אותה, מבלי לדעת בכלל למה הוא נכנס ולאילו קשיים הוא נכנס, לאילו הוצאות כספיות בלתי מתוכננות, בעיצומו של משבר כלכלי.

המנגנון הבירוקרטי בארץ. חוסר הרצון של הפקידות לעזור לאזרחים.

 

לא כאן המקום לספר את הסיפור במלואו (אחרי הכל יש לפחות 20 עמודי פורום המלאים בשיפוץ של השיפוץ ההזוי הזה), אבל כשאני מסתכל על המהלך שהלמברטה עשתה, מהיום שהוצאתי אותה מהחול (וגם לפניו, עם כל הבירוקרטיות של העברת בעלות, של השביתות הממושכות, של הנסיעות עד למקום העבודה של הבעלים הקודמים (אי שם בין תלביב לחיפה) ועוד), ועד היום, ויותר מזה, כאשר אני קורא על זה באבטומוביל - זה ממלא אותי גאווה, ונותן הרבה חשק וכח להתגבר על המכשולים האחרונים אשר עוד נותרו.

 

לעניות דעתי, האבטומוביל בכלל, והכתבה הזאת בפרט כתובים מצויין.

 

שוב תודה לכל העוסקים במלאכה!!

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
באמת שנהנתי לקרוא את הכתבה הזאת.

הכתבה פשוט עשתה לי הרגשה טובה.

התיאורים בכתבה פשוט החזירו אותי לאחור...

השכנוע של תמי הגננת לשחרור הלמברטה, החפירות להוצאתה, כמויות החול שהוצאו ממנה, הדכאון שנכנסתי אליו כשהבנתי שאין כאן כל קיצורי דרך, אלא שהולכים בדרך הארוכה (והיותר טובה), הטרטורים של הדואר ושל המכס, ועוד ועוד...

אכן, כפי שכתב בני, זה יכול למלא גליון שלם של אבטומוביל.

וכשאני מסתכל על זה עכשיו, במבט לאחור, וכשאני רואה איפה אני נמצא היום - אני פשוט לא יכול להאמין שאני עשיתי את כל זה. זה נשמע לי דימיוני. כאילו מישהו אחר לחלוטין עשה את הכל. איזה פסיכי עם תעודות לקח את הלמברטה הזאת והחליט שהוא משפץ אותה, מבלי לדעת בכלל למה הוא נכנס ולאילו קשיים הוא נכנס, לאילו הוצאות כספיות בלתי מתוכננות, בעיצומו של משבר כלכלי.

המנגנון הבירוקרטי בארץ. חוסר הרצון של הפקידות לעזור לאזרחים.

 

לא כאן המקום לספר את הסיפור במלואו (אחרי הכל יש לפחות 20 עמודי פורום המלאים בשיפוץ של השיפוץ ההזוי הזה), אבל כשאני מסתכל על המהלך שהלמברטה עשתה, מהיום שהוצאתי אותה מהחול (וגם לפניו, עם כל הבירוקרטיות של העברת בעלות, של השביתות הממושכות, של הנסיעות עד למקום העבודה של הבעלים הקודמים (אי שם בין תלביב לחיפה) ועוד), ועד היום, ויותר מזה, כאשר אני קורא על זה באבטומוביל - זה ממלא אותי גאווה, ונותן הרבה חשק וכח להתגבר על המכשולים האחרונים אשר עוד נותרו.

 

לעניות דעתי, האבטומוביל בכלל, והכתבה הזאת בפרט כתובים מצויין.

 

שוב תודה לכל העוסקים במלאכה!!

יוני אני מכיר את הסיפור מקרוב ורוצה לכתוב כאן כל הכבוד לך על הנחישות,העיקביות ההתמדה

 

כל אלו חברו להם יחדיו והלמברטה קורמת חלקים ועוד חלקים,היא צבועה כבר,מקווה שתושק בכבוד הראוי לה ושתזכה להרבה מחיאות כפיים על כל התהליך הזה שהנך עובר

עופר בן צבי

פורסם

למרות שיש לי אוטו אדום הדואר לא בא היום... אז לא קיבלתי אבטומוביל חדש



 

:-(

זה בדרך ממש אליך איי שם מחר לקראת הצהרים זה מגיע:)

עופר בן צבי

פורסם

הגיע היום, מעט באיחור, אבל יותר טוב מכלום.

תודה לגידי לבני ולכל מי שעזר בעיתון.

נראה מעניין ביותר, אמנם כבר ראיתי מעט לפני שהגיע, אבל בחג יהיה זמן לקרוא בעיון.

חג שמח לכולם.

פורסם

ראשית שאפו לבני ושות" על העיתון האחרון שהוא פשוט כיפי.רוצים לדעת איך אני קורא אותו?בניגוד לחן שקורא אותו בצהריים אני מחכה בקוצר רוח ללילה ואו אז ניכנס איתו ל...מיטה.תחשבו מה שאתם רוצים אבל היה פשוט טוב.אין למכירה בארץ בשום מקום עיתון דומה.המשיכו במלאכה!

פורסם

בוקר טוב וחג שבועות שמח

חייב לציין בפניי העושים במלאכה כל הכבוד על הרב גוניות והתוכן,ממש כתבות טובות האבטומוביל משתבח כל הזמן,כה לחי

עופר

עופר בן צבי


×
×
  • תוכן חדש...