Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנסה להכין איזה דיסק קליפים לאוטו אבל משהו עם תפריט ראשי שבנגיעה זה בוחר לי את הסרט שאני רוצה.

 

ניסיתי עם התוכנה:

Roxio Creator 2009 Ultimate

 

אבל כל הזמן היא נתקעת לי

ניסיתי גם עם התוכנה:

DVDStyler

 

אבל היא לא מי יודע מה שבאמצע התהליך היא נתקעה לי ולא הצליחה לסיים את הדיסק.

 

יש למישהו איזה המלצה לתוכנה שאיתה הוא מכין דיסק קליפים לאוטו עם תפריט?

פורסם

לא בדיוק הבנתי מה מיוחד ב DVD לרכב, אך אני עובד עם התוכנה WinAVI Video Converter כדי להכין סרטים ל DVD ביתי.

בעזרת תוכנה זו ניתן גם להמיר סרטים וגם לצרוב אותם ל DVD, כאשר ניתן לבחור אם הסרטים יצרבו בתור סרט אחד או שיצרבו בתור סרטים נפרדים (וזאת כוונתך אם הבנתי נכון)

פורסם

גם לNERO יש תוכנה שמאפשרת ליצור DVD עם תפריטים, אבל אחרי שניסיתי את שתיהן אני חושב שהתוכנה של Roxio נוחה יותר לשימוש ולו רק מסיבה אחת פשוטה - היא יודעת "לאכול" כמעט כל פורמט של וידיאו ולהמיר אותו לDVD בעוד הNero מעוד בררנית ברזולוציה ובפורמט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא בדיוק הבנתי מה מיוחד ב DVD לרכב, אך אני עובד עם התוכנה WinAVI Video Converter כדי להכין סרטים ל DVD ביתי.

בעזרת תוכנה זו ניתן גם להמיר סרטים וגם לצרוב אותם ל DVD, כאשר ניתן לבחור אם הסרטים יצרבו בתור סרט אחד או שיצרבו בתור סרטים נפרדים (וזאת כוונתך אם הבנתי נכון)

 

 

 

הכוונה שלי היא אמת שזה יפריד בין קליפ לקליפ אבל שיהיה תפריט תצוגה בהתחלה שאני יכול לבחור בין כל הקליפים נגיד משהו כזה:

10571_dvd_jpeg.jpg

פורסם

ניסיתי אבל האופציה שבה מאוד פשוטות והתפריט שבה מאוד פשוט אני רוצה משהו מושקע ואיכותי מבחינת המראה של התפריט

פורסם

חפש באינטרנט Ashampoo

אאל"ט היא חינמית, קלה ומקצועית.

יש לי כזאת ואני ממש נהנה ממנה.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
הכוונה שלי היא אמת שזה יפריד בין קליפ לקליפ אבל שיהיה תפריט תצוגה בהתחלה שאני יכול לבחור בין כל הקליפים נגיד משהו כזה:

10571_dvd_jpeg.jpg

אם כך התוכנה שרשמתי WinAVI Video Converter מצויינת ממש, רק שאין את האופציה לשים כותרת מתחת כך סרטון (או שיש כזה ופספסתי)

פורסם
אם כך התוכנה שרשמתי WinAVI Video Converter מצויינת ממש, רק שאין את האופציה לשים כותרת מתחת כך סרטון (או שיש כזה ופספסתי)

 

איך האיכות שהוא מוציא ואגב איזה דיסקים הכי מומלצים בישביל קליפים יש לי כרגע silver line והאיכות לא יוצאת מי יודע מה סרט DVD אורגינל שומעים מצויין ובדיסקים האלה לא מי יודע מה איזה מומלצים כולל תוכנה מומלצת כדי להגיע למושלמות?

פורסם

האיכות של הפלט מצויינת, לא מורגשת כל ירידה באיכות בין הקובץ avi לפלט ה dvd.

 

גם אני עובד בדרך כלל עם ה silver linbe לעיתים רחוקות יותר עם ה teac.

פורסם
איך האיכות שהוא מוציא ואגב איזה דיסקים הכי מומלצים בישביל קליפים יש לי כרגע silver line והאיכות לא יוצאת מי יודע מה סרט DVD אורגינל שומעים מצויין ובדיסקים האלה לא מי יודע מה איזה מומלצים כולל תוכנה מומלצת כדי להגיע למושלמות?

אין קשר בין איכות המדיה לבין השמיעה, או שהקשר קלוש.

ההבדל בין מדיה טובה ללא טובה הוא בעיקר הבדל של אורך חיים.

לך על VERBATIM ולא תצטער - הרבה יותר מוצלח מ-TEAC, למשל.

 

אם אתה שומע הבדל מהותי בצליל בין דיסק מקורי לצרוב, כנראה שאתה מדליק איפה שהוא בטעות

איזו אופציה ל-COMPRESS או משהו אחר, שגורם לתוכנה לגעת בקובץ המקורי.

 

אני מופתע שה-ROXIO נתקע לך. כמו שצביקה-פיק כתב, לתוכנה הזאת יש יתרון אדיר בעובדה

שהיא "אוכלת" כל פורמט. TMPGEnc DVD Author היא תוכנה נחמדה,

יצרתי בעזרתה כמה וכמה תפריטים אי-שם ב-2007.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...