Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר רק לאוטומט זה מוריד מומנט ולידני לא?? :shock: מה זה השטויות הללו??

הפילטר יותר אפקטיבי בסל"ד גבוהה אבל אין שום קשר לתגובה בין ידני לאוטומט

 

. כנראה עקב ירידת מומנט בסלד"ים נמוכים (900 סל"ד+-). לא יודע עד כמה זה באמת נכון, ואם זה קורה בכל הרכבים, אבל זו נקודה למחשבה.

 

יובל.

 

בידני , ביציאה מהמקום אתה יכול להעלות סל"ד.

 

 

על גז וברקס לא שמעת???

הוא רשם ב900 +- סל"ד שזהו הסל"ד הנורמלי שהמנוע עובד אולי קצת פחות

אז לעבור 1000 סל"ד זה ממש לא קשה-לוחצים קלות על הגז :idea:

 

אתה רוצה בכל יציאה מהרמזור ללחוץ גז וברקס ביחד?

בבקשה, רק תתחיל לחסוך לגיר חדש.

 

מי ששם פילטר שם ברוב המקרים כדי לקבל ביצועים (לא ליופי ולא לרעש יניקה ...)

אם כל פעם שתצא מעמידה תרגיש שהאוטו חלש משמעותית, לא קיבלת את מה שרצית.

אז נכון שבטורים גבוהים (3000+) אולי יהיה יותר כח, אבל זה מבאס לצאת מעמידה, כשהאוטו מרגיש חלש יותר מקודם, וגז+ ברקס לא ממש נותנים פיתרון טוב.

 

מה גם שהאוטו המדובר הוא ג'יפ, ובשטח יש הרבה זינוקים מהמקום. וזה דבר מאד קריטי.

ושוב, גז + ברקס זה לא פתרון.

 

יובל.

 

כנראה שממש לא הבנת!!

גז וברקס אם כבר יהרסו את הברקסים!! מה הקשר לגיר??

התשובה שלי היתה די צינית-הפילטר בטח שלא גורע בשום דבר אלא רק יכול להועיל ,אין שום קשר ליציאה מהמקום למיגרעה שהפילטר גורם,ממש לא

היתרון הגדול שלו הוא בהכנסת כמות אוויר יותר גדולה ולכן שיפור מסויים בהאצות ביינים והספק ורגישות דוושה ,לגיפ ההשפעות פחות מורגשות מאשר ברכב ספורטיבי.

בשטח זינוק מהמקום לא גורם בייחוד על אספלט\חול להתחפר במקום ואף לשקוע?? :shock:

 

גז וברקס כן יהרסו את הגיר. (ממיר מומנט)

אני לא מדבר על זינוק חזק, אלא על התחלת נסיעה שבה טענו בעבר שמורגש חוסר כח. בשטח זה קריטי.

זהו.

פורסם

התברר לבסוף שהפילטר אויר הוא של חברה אחרת

של חברה בשם RACING SPORTS הדגם הוא R1, והוא די ענקי (האם ככה כל הפילטרים?)

מישהו מכיר אותם? טובים/לא טובים? עלות מוערכת של כזה פילטר?

הוא אמור להיות אוניברסלי, מתאים לכל הרכבים, היכול להיות כזה יצור?

 

בתודה מראש

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
ולידע כללי k&n מספר 1 בפילטרים!!

 

וסוני מס' 1 בטליויזיות !!!!!!!

 

 

מסך שטוח או לא?

 

100 מגה הרץ או 50 :lol:

 

 

עלק K&N הכי טובים :hihi:

 

אז מה יותר טוב מk&n ??(בייחוד לרכבי ספורט שכיחים)?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
רק ראם אייר

 

אם מדובר במערכת שלמה אולי אתה צודק

אבל בפילטר פתוח בלבד-רק פילטר עצמו למכוניות שכיחות\ספורטיביות ממוצעות

אין כמו k&n !!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
רק ראם אייר

 

אם מדובר במערכת שלמה אולי אתה צודק

אבל בפילטר פתוח בלבד-רק פילטר עצמו למכוניות שכיחות\ספורטיביות ממוצעות

אין כמו k&n !!

 

אתה בטח יודע, שאין דבר כזה "הכי טובים".

להמליך מלכים ולהוריד אותם מהכיסא אחר כך זה נורא קל.

אין דבר כזה הכי טוב.

יש הכי מתאים לצורך מסויים.

ואני לא מסכים איתך בכלל בנוגע לK&N.

אני לא אומר שהם גרועים, אבל אני גם לא אומר שהם הכי טובים.

אתה לא קונה פה דבר שהוא מוחלט.

הפילטר עצמו נמדד בהמון פרמטרים, ורובם אגב, מאוד מושפעים מההתקנה שלו ומרמת התחזוקה שלו.

תסכים איתי שאחרי ניקוי אחד של הפילטר על ידך (ואפילו אם השתמשת בחומרי הניקוי ה"יעודיים" של אותה חברה שמייצרת את הפילטר) הוא כבר לא כמו שבא מהמפעל.

השימון לא יהיה אותו שימון, הנקיון לא יהיה אותו ניקיון, בקיצור שום דבר לא יהיה אותו דבר (ולאוו דווקא לשלילה אני אומר את זה).

מנסיוני עם K.D, ומנסיון של חברים שלי עם K&N \ Paper cross \ סימוטה אני חייב לומר לך שאלא אם זה פילטר יעודי לרכב מסויים, אין שום הבדל.

אמנם היו דיבורים על התפרקות של פייפר-קרוס (בדגמים הנמוכים - ENTRY LEVEL) בחום של הארץ, ובאופי השימוש, אבל אני אישית לא ראיתי כזה דבר, בדיוק כמו שלא ראיתי התפרקות של K&N\ K.D.

לומר שמשהו הוא הכי טוב נראה לי לא לענין.

כעקרון כולם ישפרו לך את יכולת הנשימה של המנוע.

כעקרון כל הפילטרים האוניברסליים (כל עוד הם לא מיודעים לסקוטרים...) יכולים לספק אוויר דרכם (מסונן) ברמת ספיקה שהמנוע שלך לא יכול להגיע למקסימום שלה בכלל...

 

 

זהו.

הכי טוב?

 

לא יודע.

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
רק ראם אייר

 

אם מדובר במערכת שלמה אולי אתה צודק

אבל בפילטר פתוח בלבד-רק פילטר עצמו למכוניות שכיחות\ספורטיביות ממוצעות

אין כמו k&n !!

 

אתה בטח יודע, שאין דבר כזה "הכי טובים".

להמליך מלכים ולהוריד אותם מהכיסא אחר כך זה נורא קל.

אין דבר כזה הכי טוב.

יש הכי מתאים לצורך מסויים.

ואני לא מסכים איתך בכלל בנוגע לK&N.

אני לא אומר שהם גרועים, אבל אני גם לא אומר שהם הכי טובים.

אתה לא קונה פה דבר שהוא מוחלט.

הפילטר עצמו נמדד בהמון פרמטרים, ורובם אגב, מאוד מושפעים מההתקנה שלו ומרמת התחזוקה שלו.

תסכים איתי שאחרי ניקוי אחד של הפילטר על ידך (ואפילו אם השתמשת בחומרי הניקוי ה"יעודיים" של אותה חברה שמייצרת את הפילטר) הוא כבר לא כמו שבא מהמפעל.

השימון לא יהיה אותו שימון, הנקיון לא יהיה אותו ניקיון, בקיצור שום דבר לא יהיה אותו דבר (ולאוו דווקא לשלילה אני אומר את זה).

מנסיוני עם K.D, ומנסיון של חברים שלי עם K&N \ Paper cross \ סימוטה אני חייב לומר לך שאלא אם זה פילטר יעודי לרכב מסויים, אין שום הבדל.

אמנם היו דיבורים על התפרקות של פייפר-קרוס (בדגמים הנמוכים - ENTRY LEVEL) בחום של הארץ, ובאופי השימוש, אבל אני אישית לא ראיתי כזה דבר, בדיוק כמו שלא ראיתי התפרקות של K&N\ K.D.

לומר שמשהו הוא הכי טוב נראה לי לא לענין.

כעקרון כולם ישפרו לך את יכולת הנשימה של המנוע.

כעקרון כל הפילטרים האוניברסליים (כל עוד הם לא מיודעים לסקוטרים...) יכולים לספק אוויר דרכם (מסונן) ברמת ספיקה שהמנוע שלך לא יכול להגיע למקסימום שלה בכלל...

 

 

זהו.

הכי טוב?

 

לא יודע.

 

 

 

 

רון.

 

 

חלק מדבריך נכונים אך...

אם תשים לב קלאיכות ההרכבכה\חומרים בין החברות תבין על מה אני מדבר ובנוסף ניסיון ושנים רבות בתחום תורמות לאין ערוך לרמה של המוצרים-k&n אחת הוותיקות והגדולות ביותר שיש אם לא הגדולה והוותיקה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
רק ראם אייר

 

אם מדובר במערכת שלמה אולי אתה צודק

אבל בפילטר פתוח בלבד-רק פילטר עצמו למכוניות שכיחות\ספורטיביות ממוצעות

אין כמו k&n !!

 

אתה בטח יודע, שאין דבר כזה "הכי טובים".

להמליך מלכים ולהוריד אותם מהכיסא אחר כך זה נורא קל.

אין דבר כזה הכי טוב.

יש הכי מתאים לצורך מסויים.

ואני לא מסכים איתך בכלל בנוגע לK&N.

אני לא אומר שהם גרועים, אבל אני גם לא אומר שהם הכי טובים.

אתה לא קונה פה דבר שהוא מוחלט.

הפילטר עצמו נמדד בהמון פרמטרים, ורובם אגב, מאוד מושפעים מההתקנה שלו ומרמת התחזוקה שלו.

תסכים איתי שאחרי ניקוי אחד של הפילטר על ידך (ואפילו אם השתמשת בחומרי הניקוי ה"יעודיים" של אותה חברה שמייצרת את הפילטר) הוא כבר לא כמו שבא מהמפעל.

השימון לא יהיה אותו שימון, הנקיון לא יהיה אותו ניקיון, בקיצור שום דבר לא יהיה אותו דבר (ולאוו דווקא לשלילה אני אומר את זה).

מנסיוני עם K.D, ומנסיון של חברים שלי עם K&N \ Paper cross \ סימוטה אני חייב לומר לך שאלא אם זה פילטר יעודי לרכב מסויים, אין שום הבדל.

אמנם היו דיבורים על התפרקות של פייפר-קרוס (בדגמים הנמוכים - ENTRY LEVEL) בחום של הארץ, ובאופי השימוש, אבל אני אישית לא ראיתי כזה דבר, בדיוק כמו שלא ראיתי התפרקות של K&N\ K.D.

לומר שמשהו הוא הכי טוב נראה לי לא לענין.

כעקרון כולם ישפרו לך את יכולת הנשימה של המנוע.

כעקרון כל הפילטרים האוניברסליים (כל עוד הם לא מיודעים לסקוטרים...) יכולים לספק אוויר דרכם (מסונן) ברמת ספיקה שהמנוע שלך לא יכול להגיע למקסימום שלה בכלל...

 

 

זהו.

הכי טוב?

 

לא יודע.

 

 

 

 

רון.

 

 

חלק מדבריך נכונים אך...

אם תשים לב קלאיכות ההרכבכה\חומרים בין החברות תבין על מה אני מדבר ובנוסף ניסיון ושנים רבות בתחום תורמות לאין ערוך לרמה של המוצרים-k&n אחת הוותיקות והגדולות ביותר שיש אם לא הגדולה והוותיקה

 

 

...אתה נשמע כמו פרסומת....

 

 

רון.

-אין לי אחוזים, לא בK&N ולא בK.D.... אם אתה מדבר מנסיון, סבבא, אם אתה קורא באינטרנט ובא לשפוך את זה פה...-

 

 

נ.ב. - אתה יודע כמה נסיון \ הסטוריה יש ל-לאדה למשל? או לדאצ'יה הרומנית? (אני לא משווה.. אני אומר שהכל צריך להלקח בפרופורציה)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
התברר לבסוף שהפילטר אויר הוא של חברה אחרת

של חברה בשם RACING SPORTS הדגם הוא R1, והוא די ענקי (האם ככה כל הפילטרים?)

מישהו מכיר אותם? טובים/לא טובים? עלות מוערכת של כזה פילטר?

הוא אמור להיות אוניברסלי, מתאים לכל הרכבים, היכול להיות כזה יצור?

 

בתודה מראש

רמי

 

אחרי כל הדיונים המתישים לקריאה האלה... עדיין לא עניתם לי על השאלות... :)

אז.. אנא... לכל מי שיודע/מבין/מתעלק על הפורום וסתם כותב?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
התברר לבסוף שהפילטר אויר הוא של חברה אחרת

של חברה בשם RACING SPORTS הדגם הוא R1, והוא די ענקי (האם ככה כל הפילטרים?)

מישהו מכיר אותם? טובים/לא טובים? עלות מוערכת של כזה פילטר?

הוא אמור להיות אוניברסלי, מתאים לכל הרכבים, היכול להיות כזה יצור?

 

בתודה מראש

רמי

 

אחרי כל הדיונים המתישים לקריאה האלה... עדיין לא עניתם לי על השאלות... :)

אז.. אנא... לכל מי שיודע/מבין/מתעלק על הפורום וסתם כותב?

 

 

יש פילטרים אוניברסליים

אם זה לרכב רגיל\ממוצא למרות שאני לא מכיר את החברה זה לא יכול להזיק

עלות של פילטר ללא התקנה יכול לנוע בין 500-1200 +-

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

למה בדיוק יורד מומנט לאחר התקנת פילטר אוויר פתוח?

 

אני יודע שככל שהצינור של הפילטר שמוביל אוויר קר ארוך יותר אז הכוחות סוס עולים עם הסלד אבל הם לא יורדים כלומר אין מצב שנאבד מומנט אולי בגלל הכוח שהתווסף עכשיו מורגשת כאילו ירידה במומנט אבל אין מצב שכאשר מאפשרים למנוע לנשום כמו שצריך יורד לו המומנט גם לא בטורים נמוכים נהפוך הוא יותר קל לו לעבוד

 

תוכיחו לי אחרת! :x

its not how long you live

its how fast you drive

פורסם

למה בדיוק יורד מומנט לאחר התקנת פילטר אוויר פתוח?

 

אני יודע שככל שהצינור של הפילטר שמוביל אוויר קר ארוך יותר אז הכוחות סוס עולים עם הסלד אבל הם לא יורדים כלומר אין מצב שנאבד מומנט אולי בגלל הכוח שהתווסף עכשיו מורגשת כאילו ירידה במומנט אבל אין מצב שכאשר מאפשרים למנוע לנשום כמו שצריך יורד לו המומנט גם לא בטורים נמוכים נהפוך הוא יותר קל לו לעבוד

 

תוכיחו לי אחרת! :x

its not how long you live

its how fast you drive

×
×
  • תוכן חדש...