Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר את הפילטרים האלה?

ממליץ עליהם/שולל אותם?

מחיר משוערך אם מישהו יודע?

 

בתודה מראש

רמי

 

נ.ב

חייב תשובה מהר כמובן :)

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

מורכב לי על הרנו, עם תיעול אוויר אל מאחורי פנס שמאל, נשמע ממש טוב, המנוע מטפס מהר יותר בסל"ד. עד כה עשיתי איתו כ15K, צריכת הדלק משתנה עקב משחק תדיר (שלי) בקרבורטור, אבל אפשר לומר בהחלט שהגדול הצריכה השתפרה (במדידות שנערכו עד לפני כ-3000 ק"מ, או אז התחלתי לשחק בקרב'...

 

 

 

 

מבחינת איכות הבניה וההרגשה שלו, הפילטר הזה נראה לא רע בכלל... ראיתי יפים יותר אמנם, אבל זה פילטר, לא יעל בר-זהר, ככה שאני מוותר לו על LACKS OF GLITZ...

 

 

רון.

-מבחינת מחיר אני לא יכול להתייחס כי אתה לא תרצה לשלם עליו את מה שאני שילמתי...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
מורכב לי על הרנו, עם תיעול אוויר אל מאחורי פנס שמאל, נשמע ממש טוב, המנוע מטפס מהר יותר בסל"ד. עד כה עשיתי איתו כ15K, צריכת הדלק משתנה עקב משחק תדיר (שלי) בקרבורטור, אבל אפשר לומר בהחלט שהגדול הצריכה השתפרה (במדידות שנערכו עד לפני כ-3000 ק"מ, או אז התחלתי לשחק בקרב'...

 

 

 

 

מבחינת איכות הבניה וההרגשה שלו, הפילטר הזה נראה לא רע בכלל... ראיתי יפים יותר אמנם, אבל זה פילטר, לא יעל בר-זהר, ככה שאני מוותר לו על LACKS OF GLITZ...

 

 

רון.

-מבחינת מחיר אני לא יכול להתייחס כי אתה לא תרצה לשלם עליו את מה שאני שילמתי...-

 

גם המחיר משנה לי...

כמה שילמת עליו?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
מורכב לי על הרנו, עם תיעול אוויר אל מאחורי פנס שמאל, נשמע ממש טוב, המנוע מטפס מהר יותר בסל"ד. עד כה עשיתי איתו כ15K, צריכת הדלק משתנה עקב משחק תדיר (שלי) בקרבורטור, אבל אפשר לומר בהחלט שהגדול הצריכה השתפרה (במדידות שנערכו עד לפני כ-3000 ק"מ, או אז התחלתי לשחק בקרב'...

 

 

 

 

מבחינת איכות הבניה וההרגשה שלו, הפילטר הזה נראה לא רע בכלל... ראיתי יפים יותר אמנם, אבל זה פילטר, לא יעל בר-זהר, ככה שאני מוותר לו על LACKS OF GLITZ...

 

 

רון.

-מבחינת מחיר אני לא יכול להתייחס כי אתה לא תרצה לשלם עליו את מה שאני שילמתי...-

 

פילטר לא משפר לך את הצריכת דלק .. להפך .. לרוב הוא מעלה אותה (לא חייב..)

פורסם
אגב , בהנחה שאנחנו מדברים על ההונדה CRV , מומלץ בכלל פילטר ברכב שהולך לראות שטח לפעמים :?::idea:

 

בעיקרון אין עם זה בעיה, אבל רצוי להשתמש בפילטר מסוג foam (ספוג) וחשוב מאד לנקות וכמובן לשמן לאחר כל נסיעה ארוכה בשטח מאובק.

אם מקפידים על כך אז אין שום בעיה.

 

אין שום בעיה עם פילטרים מתוצרת KD , כפי שכבר ציינתי פילטר פתוח בסה"כ מאכלס שמן שממטרתו ללכוד חלקיקי האבק

צריך רק להקפיד על שימוש בשמן איכותי ותדירות ניקוי ושימון גבוהה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
מורכב לי על הרנו, עם תיעול אוויר אל מאחורי פנס שמאל, נשמע ממש טוב, המנוע מטפס מהר יותר בסל"ד. עד כה עשיתי איתו כ15K, צריכת הדלק משתנה עקב משחק תדיר (שלי) בקרבורטור, אבל אפשר לומר בהחלט שהגדול הצריכה השתפרה (במדידות שנערכו עד לפני כ-3000 ק"מ, או אז התחלתי לשחק בקרב'...

 

 

 

 

מבחינת איכות הבניה וההרגשה שלו, הפילטר הזה נראה לא רע בכלל... ראיתי יפים יותר אמנם, אבל זה פילטר, לא יעל בר-זהר, ככה שאני מוותר לו על LACKS OF GLITZ...

 

 

רון.

-מבחינת מחיר אני לא יכול להתייחס כי אתה לא תרצה לשלם עליו את מה שאני שילמתי...-

 

פילטר לא משפר לך את הצריכת דלק .. להפך .. לרוב הוא מעלה אותה (לא חייב..)

 

 

...כבר היו על זה המון ויכוחים...אתה מוזמן לחפש אם זה באמת מעניין אותך...

צריכת הדלק מושפעת בעיקר מאופי הנהיגה שלך.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

קראתי כבר מס' פעמים שאנשים בעלי רכב אוט' ששמו פילטר פתוח טענו שהיציאה מעמידה ממש נחלשה. כנראה עקב ירידת מומנט בסלד"ים נמוכים (900 סל"ד+-). לא יודע עד כמה זה באמת נכון, ואם זה קורה בכל הרכבים, אבל זו נקודה למחשבה.

 

יובל.

פורסם
קראתי כבר מס' פעמים שאנשים בעלי רכב אוט' ששמו פילטר פתוח טענו שהיציאה מעמידה ממש נחלשה. כנראה עקב ירידת מומנט בסלד"ים נמוכים (900 סל"ד+-). לא יודע עד כמה זה באמת נכון, ואם זה קורה בכל הרכבים, אבל זו נקודה למחשבה.

 

יובל.

 

 

מוזר רק לאוטומט זה מוריד מומנט ולידני לא?? :shock: מה זה השטויות הללו??

הפילטר יותר אפקטיבי בסל"ד גבוהה אבל אין שום קשר לתגובה בין ידני לאוטומט אולי בין טורבו לאטמוספרי יהיה שינוי מהותי!!

ולידע כללי k&n מספר 1 בפילטרים!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מוזר רק לאוטומט זה מוריד מומנט ולידני לא?? :shock: מה זה השטויות הללו??

הפילטר יותר אפקטיבי בסל"ד גבוהה אבל אין שום קשר לתגובה בין ידני לאוטומט

 

. כנראה עקב ירידת מומנט בסלד"ים נמוכים (900 סל"ד+-). לא יודע עד כמה זה באמת נכון, ואם זה קורה בכל הרכבים, אבל זו נקודה למחשבה.

 

יובל.

 

בידני , ביציאה מהמקום אתה יכול להעלות סל"ד.

פורסם

מוזר רק לאוטומט זה מוריד מומנט ולידני לא?? :shock: מה זה השטויות הללו??

הפילטר יותר אפקטיבי בסל"ד גבוהה אבל אין שום קשר לתגובה בין ידני לאוטומט

 

. כנראה עקב ירידת מומנט בסלד"ים נמוכים (900 סל"ד+-). לא יודע עד כמה זה באמת נכון, ואם זה קורה בכל הרכבים, אבל זו נקודה למחשבה.

 

יובל.

 

בידני , ביציאה מהמקום אתה יכול להעלות סל"ד.

 

 

על גז וברקס לא שמעת???

הוא רשם ב900 +- סל"ד שזהו הסל"ד הנורמלי שהמנוע עובד אולי קצת פחות

אז לעבור 1000 סל"ד זה ממש לא קשה-לוחצים קלות על הגז :idea:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מוזר רק לאוטומט זה מוריד מומנט ולידני לא?? :shock: מה זה השטויות הללו??

הפילטר יותר אפקטיבי בסל"ד גבוהה אבל אין שום קשר לתגובה בין ידני לאוטומט

 

. כנראה עקב ירידת מומנט בסלד"ים נמוכים (900 סל"ד+-). לא יודע עד כמה זה באמת נכון, ואם זה קורה בכל הרכבים, אבל זו נקודה למחשבה.

 

יובל.

 

בידני , ביציאה מהמקום אתה יכול להעלות סל"ד.

 

 

על גז וברקס לא שמעת???

הוא רשם ב900 +- סל"ד שזהו הסל"ד הנורמלי שהמנוע עובד אולי קצת פחות

אז לעבור 1000 סל"ד זה ממש לא קשה-לוחצים קלות על הגז :idea:

 

אתה רוצה בכל יציאה מהרמזור ללחוץ גז וברקס ביחד?

בבקשה, רק תתחיל לחסוך לגיר חדש.

 

מי ששם פילטר שם ברוב המקרים כדי לקבל ביצועים (לא ליופי ולא לרעש יניקה ...)

אם כל פעם שתצא מעמידה תרגיש שהאוטו חלש משמעותית, לא קיבלת את מה שרצית.

אז נכון שבטורים גבוהים (3000+) אולי יהיה יותר כח, אבל זה מבאס לצאת מעמידה, כשהאוטו מרגיש חלש יותר מקודם, וגז+ ברקס לא ממש נותנים פיתרון טוב.

 

מה גם שהאוטו המדובר הוא ג'יפ, ובשטח יש הרבה זינוקים מהמקום. וזה דבר מאד קריטי.

ושוב, גז + ברקס זה לא פתרון.

 

יובל.

פורסם

מוזר רק לאוטומט זה מוריד מומנט ולידני לא?? :shock: מה זה השטויות הללו??

הפילטר יותר אפקטיבי בסל"ד גבוהה אבל אין שום קשר לתגובה בין ידני לאוטומט

 

. כנראה עקב ירידת מומנט בסלד"ים נמוכים (900 סל"ד+-). לא יודע עד כמה זה באמת נכון, ואם זה קורה בכל הרכבים, אבל זו נקודה למחשבה.

 

יובל.

 

בידני , ביציאה מהמקום אתה יכול להעלות סל"ד.

 

 

על גז וברקס לא שמעת???

הוא רשם ב900 +- סל"ד שזהו הסל"ד הנורמלי שהמנוע עובד אולי קצת פחות

אז לעבור 1000 סל"ד זה ממש לא קשה-לוחצים קלות על הגז :idea:

 

אתה רוצה בכל יציאה מהרמזור ללחוץ גז וברקס ביחד?

בבקשה, רק תתחיל לחסוך לגיר חדש.

 

מי ששם פילטר שם ברוב המקרים כדי לקבל ביצועים (לא ליופי ולא לרעש יניקה ...)

אם כל פעם שתצא מעמידה תרגיש שהאוטו חלש משמעותית, לא קיבלת את מה שרצית.

אז נכון שבטורים גבוהים (3000+) אולי יהיה יותר כח, אבל זה מבאס לצאת מעמידה, כשהאוטו מרגיש חלש יותר מקודם, וגז+ ברקס לא ממש נותנים פיתרון טוב.

 

מה גם שהאוטו המדובר הוא ג'יפ, ובשטח יש הרבה זינוקים מהמקום. וזה דבר מאד קריטי.

ושוב, גז + ברקס זה לא פתרון.

 

יובל.

 

כנראה שממש לא הבנת!!

גז וברקס אם כבר יהרסו את הברקסים!! מה הקשר לגיר??

התשובה שלי היתה די צינית-הפילטר בטח שלא גורע בשום דבר אלא רק יכול להועיל ,אין שום קשר ליציאה מהמקום למיגרעה שהפילטר גורם,ממש לא

היתרון הגדול שלו הוא בהכנסת כמות אוויר יותר גדולה ולכן שיפור מסויים בהאצות ביינים והספק ורגישות דוושה ,לגיפ ההשפעות פחות מורגשות מאשר ברכב ספורטיבי.

בשטח זינוק מהמקום לא גורם בייחוד על אספלט\חול להתחפר במקום ואף לשקוע?? :shock:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
ולידע כללי k&n מספר 1 בפילטרים!!

 

וסוני מס' 1 בטליויזיות !!!!!!!

 

 

מסך שטוח או לא?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

×
×
  • תוכן חדש...