Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הינו 205 1.4

 

כידוע לכם עשיתי אוברול למנוע.

המנוע נשמע טוב למרות שמנוע קר קשה להתניע גם עם צוק(במהלך השבועיים הקרובים נקפוץ לצביקה)....אולי קשור לזה שאין קניסטר.

כי אין צנרת החזרה לטנק במודל 89.

הבעיה היא שהרכב לא סוחב. מחסור חמור בכוח.

חשבתי בהתחלה כי הרכב עבר אוברול אז זה טבעי.

אבל נראה לי שייש בעיה כלשהיא ב..

 

-הצתה לקוייה

-קרבורטור ממש לא מכוון. (נשמע פחות הגיוני כי המנוע נשמע טוב סה"כ)

-טיימינג לא מכוון.

 

אבל הטיימינג כוון לפי הסימונים

הנקודה האדומה היא הסימון בגלגל תנופה.

אולי הוא צריך להיות יותר לכיוון החריץ השני(סילחו לי על השפה הסופר לא מיקצועית).

 

ואם לכוון הצתה בדיסטרביוטור אז לאחר ...נכון? לסובב קלות כך שהטורים ירדו אם הבנתי נכון?

 

שסתומים מכוונים פיקס והדיסטרביוטור נראה במצב טוב.

 

תודה

CIMG4138.jpg

CIMG4137.jpg

CIMG4136.jpg

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

הכי טוב לכוון את ההצתה עם אקדח לפי נתוני היצרן, אולי גם עם שעון ואקום למקרה שצריך לסטות טיפ טיפה.

לגבי המפלג- אולי לא התקנת אותו כמו שצריך? (עם הרוטור מצביע לחריץ).

פורסם

שעון ווקום?!

חדש לי.

 

ברור שעדיף אקדח הצתה.

אך זה לא עוזר לי כרגע, אין לי אחד כזה.

ואני יודע שניתן גם ללא אקדח.

עם הייתי מרכיב אתה מפלג כמו שאמרת, הרכב לא היה מניע.

ואם אני לא טועה אין דרך להרכיב הפוף.פשוט לא מכוון.

הסטייה אם קיימת אז היא לא קריטית.

הרכב מניע ונשמע סביר...אך לא סוחב.

 

אם למישהו יש תשובות לשאלותי זה ממש יעזור.

 

"

אבל הטיימינג כוון לפי הסימונים

הנקודה האדומה היא הסימון בגלגל תנופה.

אולי הוא צריך להיות יותר לכיוון החריץ השני(סילחו לי על השפה הסופר לא מיקצועית).

 

ואם לכוון הצתה בדיסטרביוטור אז לאחר ...נכון? לסובב קלות כך שהטורים ירדו אם הבנתי נכון?"

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

תודה צביקה

 

לאיזה צד מסובבים את הדיסטרביוטור בעת קידום הצתה? אם אני לא טועה נגד כיוון השעון(בהיסתכלות מכיוון המצבר).

הטורים אמורים לעלות או לרדת?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

קידמתי הצתה והשיפור משמעותי.

מעבר למה שעשיתי אני צריך אקדח הצתה.

אבל אכן כאן היה קבור הכלב.

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

כוון טורים לנמוכים ביותר שאפשר(כשהמנוע פועל עגול,ועדיו נישמע טוב).לאחר מיכן שחק בעדינות אים הדיסטרבוטור,עד שהטורים יעלו והמנוע נישמע ומגיב טוב.רצוי שצביקה או בעל נסיון יעשה את זה ,במיקרה שלך צריך לשחק גם עים הקרבורטור .

פורסם

צביקה מעבר להיותו מכוון ומשפץ קרבורטורים - הוא גם מכוון הצתה מוכשר ביותר.

אם אתה קופץ אליו, גם ככה הוא לא יתן לך לצאת בלי לבדוק את העניין :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...