Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרה לי פעם שמשהו החליט לשמור מרחק במינוסים (ברמזור אדום), כמובן שזה היה רק נגיעה ואפילו שריטה לא הייתה, אבל מרוב עצבים, שאני אומר לו לעצור- כדי לראות אם קרה משהו- והוא עושה לי תנועה עם היד שלא קרה כלום ונוסע, רציתי להלביש עליו איזה דפיקה קטנה שהייתה שם

אבל אני לא כזה =\ אז ויתרתי, אבל אם היה נשאר סימן, לא הייתי יושן עד שהייתי מקבל כסף ממנו...

שונא נהגי "פגע וברח"!

פורסם

לכל הספקנים למינהם אשר טענו כי -

(1)"סביר להניח שתיתקל בחומות הבירוקרטיה המשטרטיות"(K&N).

(2)"המשטרה לא הגישה נגדו שום כתב אישום מחוסר עניין לציבור"(YNV).

(3)"חוץ מלתת לי תופס תלונה הם לא עשו שום דבר בנידון"(DOHC)

 

קבלו הכרעת דין מביהמ"ש לתעבורה בחדרה:

 

הנאשם מואשם בכך שבתאריך 5.2.03, סמוך לשעה 17:55, עת שנהג ברכב מס' 48-462-09, ברח' הלל יפה בחדרה, לכיוון צפון , לא שם ליבו לדרך ולא שמר מרווח מתאים מהרכב שלפניו והתנגש עם חלקו הקדמי של רכבו ברכב אחר, בו נהגה הגב' אושרי רונית.

 

כן נטען בכתב האישום שהנאשם, למרות היותו מודע לתאונה, עזב את המקום מבלי למסור פרטים ומבלי לדווח למשטרה.

 

כתוצאה מהתאונה נחבלה נהגת הרכב האחר וכן נגרם נזק לכלי הרכב המעורבים.

 

הוראות החיקוק על פיהן מואשם הנאשם הן: אי שמירת מרחק, נהיגה בחוסר זהירות, התנהגות שגרמה נזק לרכוש וחבלה בגוף וכן אי עצירה ואי מסירת פרטים לאחר אירוע תאונת דרכים.

 

גזר הדין-

 

המדובר בתאונת דרכים קלה.

 

אני דן את הנאשם לתשלום קנס בסך 1000 ש"ח או 10 ימי מאסר.

 

הקנס ישולם ב - 5 תשלומים חודשיים שווים ורצופים של 200 ¤ החל מיום 1.3.04

 

ובכל 1 לחודש בחודשים שלאחריו.

 

אני פוסל את הנאשם מלקבל או מלהחזיק רשיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים על תנאי למשך שנתיים.

 

קישור:

http://62.90.71.122/Prod03/ManamHTML2.nsf/ACA34F40273D0AA842256E2D0069695E/$FILE/B4B1C1703ECE8A0B42256E1B0034137E.html?OpenElement

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...