Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

חבר מעוניין לקנות רכב ב3000 ש"ח.

 

הקדמה: נורא תפרן....

 

ולסוגיה עצמה: האופצייה הראשונה שעלתה בראש היא סובארו די.ל 1983.

 

מה דעתכם?? מחבר הפורום המחזיק כזו הבנתי שהיא די אמינה.

 

מה לגבי עלות האחזקה? (דלק וביטוחים לא מהווים פקטור) - האם היא תהיה הוצאה כואבת לכיס, או אולי - כפי שסובארו הוא שם נרדף לאמינות היא תצליח לשרת את בעליה בנאמנות, רק עם טיפולים שוטפים??

 

הערה: זה די דחוף, והייתי שמח לתגובתכם, בעיקר מבעלי ניסיון.

 

הערה II: ניתן לראות הרבה כאילו ברמת האיבזור "פשע", מסתובבות באיזור הדרום, נהוגות ע"י בדואים, (גם) בדרכים לא דרכים. ונוסעות....

 

 

תודה מראש :!:

פורסם

תשמע, זה שרכב נוסע זה לא הכול.

 

לכל אחד יש את הסטנדרטים שלו, ואם לבדואי לא אכפת שחסר שמן, יש נזילות, כל הרכב מסריח מדלק והצמיגים חלקים כמו תחת של תינוק זה לא אומר כלום.

 

לרכב יש עלויות אחזקה, ולא משנה אם זה רולס-רויס או סובארו פשע, פעם בכמה שנים מריך להחליף צמיגים, מצבר, לעשות טיפולים וזה רק דברים מתבלים בלי תקלות.

 

הרכב פשוט, ואין לו כל מיני "קפריזות" וקל לטפל בו, סה"כ מדובר ברכב שנחשב לאמין,

יחסית...

 

הרכב בן 20 שנה+ אל תשכח את זה ולו לרגע.

 

צריך לצאת מהבועה של לקנות ולהחזיק רכב ב-5,000 ש"ח.

 

אחזקת רכב היא דבר יקר מאוד.

 

ויש הרבה הוצאות לא צפויות, קרבורטורים נסתמים, חוטי הצתה מתבלים, פלטינות מתעייפות, לא חסרות דוגמאות.

 

עוד לא המציאו את האוטו שישימו בו דלק וניסע בו בראש שקט, גם לא סובארו DL.

פורסם

למנטה!

 

ראשית, תודה על התשובה.

 

שנית, (אני מרגיש כמו בבגרות בחיבור), אני יודע שלכל רכב יש עלות החזקה... ומה הקשר לרולס?

 

אנסח את שאלתי טוב יותר: האם, לדוגמא, עלות האחזקה של הרכב שציינתי תהיה גבוהה בהרבה מעלות החאזקה של אותו (בערך, למעט המתיחת פנים) רכב ממודלל 88?

(כי לדודים שלי הייתה כזו, ועלויות האחזקה היו פשוט אפסיות - הם קנו אותו לפני המון המון זמן (יותר מ10 שנים) - וזה היה אוטו מצויין!!

פורסם

גם אביה של אשתי חשב כך, והחליט לפני מס' שבועות לקנות DL בשביל לחסוך באחזקה.

 

המכונית המבוקשת נמצאה לאחר שבדק כמה מכוניות וזאת היתה השמורה ביותר מהן.

 

לאחר שבועיים של נסיעה החל איבוד שמן מסיבי שהסתבר כגומיות שסתומים יבשות, נקווה שרינגים לא נצטרך לעשות....

 

 

בקיצור, גם ל-DL ואפילו שמורה יש בלאי, שתיקונו עולה כסף - ולפעמים לא מעט...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בונא אתם לא מבינים כולם אני חייב לציין..... בתור אחד שיש לו כזה רכב הרכב מעולה !

נכון הוא לא ניראה כמו רכב ספורט או רכב חדיש אבל מה .. הוא לא עולה כולם באחזקה!!

הטיפולים היחידים שאני עושה לה (המוסך מחליט לי.. אני סומך בעניים סגורות...) הוא היה החלפת שמן מנוע ומסנן שמן מנוע לפני כמה חודשים בטסט.... וזהו... אני כבר שנה וחצי נוסע ולא היה לי בעיה אחת.... אז לא לזבל את המוח... כמו שאני לא יגיד על רכבים שאין לי נסיון....

ועל הרכב הזה יש לי מספיק נסיון.. (ראה חתימה לראות את הרכב.)

 

בכל מיקרה.. בתור רכב לעניים הרכב מ-ע-ו-ל-ה !!!

לפחות לחייל כמוני.......

 

מכל הלב !

 

אבל רק יש בעיה אחת....

אתה צריך למצוא רכב שמור ולא איזה סובארו שפתחו לה את התחת.... כי שם זה ידפוק הכול....

 

 

לעוד שאלות בקשר לרכב הזה אני ישמח לענות ......... 8)

המשך יום נעים!

×
×
  • תוכן חדש...