Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נורא נחמד טוב ויפה וביננו פלצני לקנות רכב עם כוכבי בטיחות, יש היום המון "מכונים" שעושים את המבחנים האלו אבל ביננו, המבחנים נעשים בתנאי מעבדה סטריליים ומדוייקים, בפועל המציאות קצת שונה, קחו מקרה של סאאב 900 שנחשבה ללא בטוחה במבחני הריסוק אבל בפועל הייתה רכב בטוח למדי בתאונות.

 

מה שאני מבין מההודעה שלך היא שמי שמחפש רכב בטוח שיקנה סאאב 900 במקום, נניח, רנו מגאן?.

 

מה זה חשוב אם המבחן "סטרילי" או לא כהגדרתך, או מדוייק, או "פלצני" (למרות שלא ברור לי איך זה קשור) כל המבחנים נערכים באותה מהירות, אותה זווית, אם זה לא מבחן שווה לכל מכונית אז מה כן?

 

אתה לא מבין כמה שההודעה שלך נשמעת דבילית.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
למיטב הבנתי של הסרטון הנ"ל הסרטון בא להראות את ההבדל בין ריסוק עם ג'יפ רגיל לבין ריסוק עם ג'יפ של וולוו שכביכול יש לו אמצעים להפחית את הנזק בעת ההתנגשות.

האם אני טועה?

 

קשה לי להאמין שמישהו בפורום יודע גרמנית והוא יכול לענות לך על השאלה :roll:

 

עם ידיעת הגרמנית המוגבלת שלי, ואחרי שקראתי את הכתבה הרלוונטית בדר שפיגל (http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,305442,00.html)

הנתונים הבסיסיים הם:

כלי השטח והגולף נוסעים במהירות 56 קמ"ש זה מול זה.

בשני הריסוקים כל הנוסעים שרדו. מראים את הסיכונים שיש לנוסעים בכל מקרה, וההשוואה בין הקיה לוולוו היא בתכל'ס בין מרכב אחוד שהוא יותר בטוח לנוסעים (וולוו), לבין שילדת סולם שמהווה יותר סכנה לנוסעים (קיה).

 

הם מציעים שיהיה אזור רך מקדימה כדי להגן על הרכב המתרסק מול הג'יפ, ובין קו הגלגלים לתא הנוסעים יהיה אזור קשה יותר שיגן על מרחב הפנים של נוסעי הג'יפ.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

ואגב, אותו מבחן פיאט 500 מול Q7 מופיע באתר אוטובילד בתמונות עם הסברים פשוטים -

http://www.autobild.de/artikel/crashtest-audi-q7-vs.-fiat-500_751953.html

האאודי שוקל מעל 2 טונות, והפיאט שוקלת פחות מטונה. למרות ששתיהן באות זו מול זו ב 56 קמ"ש, עבור הפיאט התאונה משולה לתאונה עצמית ב 80 קמ"ש.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

אתה בטוח שהנוסעים שרדו בגולף שהתנגשה בוולוו? זה נראה כאילו הם מינימום פצועים קשה.

 

ואיך זה שהוולוו בטוח יותר לנוסעים ובו בזאת גם מסוכן בהרבה לנוסעים ברכב הקטן ממנו? שים לב להבדלים בתא הנוסעים של הגולף בשתי התאונות. רכב בטוח יותר - "סופג" יותר את המכה.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
אתה בטוח שהנוסעים שרדו בגולף שהתנגשה בוולוו? זה נראה כאילו הם מינימום פצועים קשה.

 

ואיך זה שהוולוו בטוח יותר לנוסעים ובו בזאת גם מסוכן בהרבה לנוסעים ברכב הקטן ממנו? שים לב להבדלים בתא הנוסעים של הגולף בשתי התאונות. רכב בטוח יותר - "סופג" יותר את המכה.

 

פצועים קשה = שרדו.

 

דני G.

×
×
  • תוכן חדש...