Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הסיפור כזה ,לפעמים[בעיקר בבקרים] קורה מצב שאני מניע את המנוע ואחרי 10 שניות הנורת חום מהבהבת לי ויש צילצול אזהרה,ואז אני מדומם ומניע בשנית והדבר נעלם,עוד תופעה שקורה שלפעמים בנסיעה בינערונית המד מראה על חום של 70-80 מעלות במקום 90.

יכול להיות חיישן חום מזייף,מתפגר בסוף חייו?אם כן האם זה סיפור יקר?

יש לציין שהרכב עבר לפני 1K טיפול שכלל החלפת נוזל אדום,הרכב לא מתחמם ,סוחב יפה,לא מעשן ומפלס המים אינו יורד.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הקטע עם המחוג שנופל לאיזור ה70-80 יכול להגרם מאוויר במערכת, שכן חיישן החום בנוי לעבוד עם נוזל ואז כשחולף על פניו אוויר הוא מתחרפן ובעקבות כך בחץ נופל או נוסק (היה קורה גם לי בעבר עד שתקלה שחייבה החלפת רדיאטור + כמובן נוזל וניקוז של כל המערכת מאוויר פתרה את העניין)

בקשר לנורית האזהרה... לא יודע מה להגיד לך

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • ספונסר פורום
פורסם

הנורה שנדלקת בבוקר מצביע על חוסר בנוזל קרור

אם לא חסר נוזל אזי התקלה במיכל העיבוי שחיישן המפלס הינו חלק ממנו.

ירידת הטמפ בנסיעה בין עירונית מצביע על תקלה בטרמוסטט .

 

למעשה יש לך שתי תקלות במערכת הקרור שלא קשורות אחת לשניה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון:

מחר בבוקר אבדוק את נושא גובה המפלס,בהנחה וגובה המפלס תקין אז כדבריך התקלה חד משמעית [נורת חום אדומה מהבהבת מלוווה בצילצול] קשור לחיישן מפלס פגום-מה עלות של חיישן כזה[פלוס מינוס?]

לגבי תקלה בטרמוסטט,מה ההשפעות בפועל של תרמוסטט תקול אצלי ברכב מבחינת מהלך העבודה של מערכת הקירור,מנוע אצלי?

כמה עולה פלוס מינוס טרמוסטט לרכב שלי בערך?

 

 

תודה מראש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

עידכון מהבוקר,ירדתי למטה פתחתי מכסה מנוע,הסתכלתי על המיכל עיבוי ,הנוזל מגיע טיפלה מתחת לקו המקסימום,לא ניראה לי שזה קשור כי הגיוני שזה היה קשור באם הנוזל היה על קו המינימום..מצד שני היום זה גם קרה לי ,וכל הפעמים בעצם שהעניין קרה לי חניתי בשיפוע קל כשהנוזל נישען לדופן המקבילה לזו שממוקם החיישן,מה שאולי באמת גורם לי לחשוב שיש קשר לזה שגובה הנוזל שלי לא במקסימום דבר שמדליק את הנורה והציפצוף הטורדני..?

אשמח להמלצה על מוסך המתמחה בוואגיות[דגש על ספורטיביות] באיזור חדרה שיוכל לשרת אותי בנאמנות ומצד שני לא לפרק את כיסי בנאמנות..

תודה מראש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שים לב מה רון כתב לך.

 

הנורה שנדלקת בבוקר מצביע על חוסר בנוזל קרור

אם לא חסר נוזל אזי התקלה במיכל העיבוי שחיישן המפלס הינו חלק ממנו.

ירידת הטמפ בנסיעה בין עירונית מצביע על תקלה בטרמוסטט .

 

למעשה יש לך שתי תקלות במערכת הקרור שלא קשורות אחת לשניה .

 

אני מקווה שעכשיו זה מובן יותר.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
מצד שני היום זה גם קרה לי ,וכל הפעמים בעצם שהעניין קרה לי חניתי בשיפוע קל כשהנוזל נישען לדופן המקבילה לזו שממוקם החיישן,מה שאולי באמת גורם לי לחשוב שיש קשר לזה שגובה הנוזל שלי לא במקסימום דבר שמדליק את הנורה והציפצוף הטורדני..?

.

ואני מקווה שעכשיו זה ברור יותר,בכ"א ניקנה נוזל קירור אדום ואני יוסים מעט ממנו למיכל עיבוי .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

גם אם גובה הנוזל לא במקסימום, זה לא אמור לגרום להתרעה לפעול גם אם אתה חונה בשיפוע.

 

יכול להיות שיש בעייה בחיישן או בחוטים המובילים אליו ולכן נדלקת לך ההתראה (זה בעצם מה שרון אומר).

 

אני מקווה שקנית + G12 ולא משהו אחר דרך אגב.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

פרסטון אדום..

לא צריך להיות קטנוניים ודווקא הG12,אם הפרסטון עומד בתקן[בדיוק אותו סיפור עם יצרני שמני המנוע].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

גם אצלי יש אותה תופעה בעיקר בחורף.

לפעמים יש צלצול אזהרה לפעמים לא.

בכל מקרה המפלס פחות או יותר תקין ומערכת הקירור עובדת היטב.

כשזה התחיל לקרות לי בתדירות גבוהה יותר (כמעט כל יום) הוספתי טיפה נוזל וזה פתר את הצפצוף.

 

לגבי טמפ' 70-80 , בחורף לוקח אצלי כמעט 10 דקות נסיעה עד שהמחוג מגיע ל 90 מעלות, ואם אני מניע וישר מגיע לכביש בינעירוני וממש קר, לפעמים הוא לא מגיע 90 גם אחרי חצי שעה.

 

אני לא יודע אם זה תקין או לא, ככה זה אצלי. יכול להיות שהמערכת קירור אצלי נעולה במצב שהיא עובדת כל הזמן?

פורסם

גם אצלי מיד ליציאה לכביש בינערוני לוקח זמן למחוג לטפס,אצלי בעיר המחוג קבוע על 90, השאלה היא האם אצליך התופעה של מחוג על 70-80 מעלות בכביש מהיר [אצלי בימים האחרונים של שיא הקור] במהירות 100+

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
פרסטון אדום..

לא צריך להיות קטנוניים ודווקא הG12,אם הפרסטון עומד בתקן[בדיוק אותו סיפור עם יצרני שמני המנוע].

 

אסף, צריך להיות קטנוניים - אך ורק G12 (או G12 PLUS).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
גם אצלי מיד ליציאה לכביש בינערוני לוקח זמן למחוג לטפס,אצלי בעיר המחוג קבוע על 90, השאלה היא האם אצליך התופעה של מחוג על 70-80 מעלות בכביש מהיר [אצלי בימים האחרונים של שיא הקור] במהירות 100+

 

כן גם ב 100 פלוס. זה שנוסעים מהר יותר לא עוזר למנוע להתחמם.

בתוך העיר הוא מגיע די מהר ל 90 ונשאר יציב.

 

לדעתי האוטו שלך בסדר, סע לשלום.

פורסם

G12 לא קיים יותר, רק G12+.

 

זה התקן אתה צריך שנוזל הקירור יעמוד בו: VW TL 774 F.

 

פרסטון אדום מתאים בעיקר למנועים אמריקאים ולא עומד בתקני VW.

 

מאחר שמה שקנית לא עומד בתקן, ואתה גם מערבב שני חומרים שונים, אתה עלול לגרום לנזק בטווח הארוך.

 

כמובן שזה הרכב שלך וזוהי החלטה שלך מה לעשות איתו.

 

בכל מקרה זה אני רק מזהיר מראש.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...