Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי..

הצלחת להחליף..??

אם לא אוכל לעזור לך אחרי שגם אני עשיתי זאת לבד....

אם תעיין באתר שציין עידן

תמונה 23 ניתן לפרק את הפלסטיק הזה בעדינות ובסבלנות ולהחליף נורה.

לא ממש קשה.

פורסם

אתה רציני? פירקת את הכל?

אתה רק צריך לשחרר את הטורקס שיש במאפרה, כך יש לך גישה לחלק התחתון של המצת.

יש שם חיבור חשמלי עם קליפס כזה קטן תנסה לפתוח על עיוור. אם לא הולך אז יהיה לך קצת יותר קשה למשוך את זה החוצה.

עכשיו אתה צריך לתפוס את המצת ולדחוף אותו החוצה, תוך כדי עם מברג ראש שטוח עדין, מבחוץ, תשחיל אותו לרווח בין הפלסטיק לבין המצת ותשחרר אותו קצת. תעשה את כל זה בעדינות שלא ישבר כלום. עכשיו אחרי שזה בחוץ תשחרר את הכבל ויש לך את המצת ביד.

לי נשרף המצת עצמו אז החלפתי אותו בחדש.

בהצלחה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

הוא מדבר על הנורה בפנים, היכן היא בכלל?

אצלי החלפתי את כל בית המצת ועדיין את הנורה לא מצאתי

 

אגב, אחלה לינק שלח אייל - כל הכבוד

Golf 2008 MK5

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור.:multi:

 

החלפת הנורה במצת - תהליך די קשה, המצת לא יוצא ממקומו ואחרי פירוק כל המאפרה צריך להיזהר מאוד לא לשרוט את הציפוי המתקלף של הפלסטיקה של הגולף. :twisted:

 

גם אחרי שהצלחתי להוציא את הפלסטיק שבתוכו הנורה וחשבתי שנגמר החלק הקשה הופתעתי לגלות שצריך לפתוח את הפלסטיק הזה ולהחליף את הנורה שבפנים ע"י שליפה של השרופה ונעיצת חדשה.

 

סיפור לא פשוט בקיצור, אבל עכשיו המאפרה מוארת שוב. :-)

 

עודד

×
×
  • תוכן חדש...