Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

|סקר| סאונד המנוע הטוב ביותר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כבר קורבטים, אז לא סתם קורבט

DPE CORVETTE או של LINGENFELTER

לא יאומן איזה סאונד החיות האלו מפיקות!

 

 

תראו את הסקאלה שלו ברגע שהוא לוחץ על הגז :)

גם רעש - וגם תזוזה

 

ל-א י-א-ו-מ-ן

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
מגרשן הבייתי של האיטלקיות הוא ה v 12 ולא ה v10 .

הכוונה לצליל "סטייל F1" לכביש(בסל"ד סטטוספרי-כאשר לפני הקררה GT היה ייחודי רק לאיטלקיות) ולא לתצורה.

turboy

פורסם
רוב הפרארי שקטות יחסית אבל יש להן צליל מדהים כשנותנים גז.

 

 

אין לי מושג איך הגעת לזה,אבל אתה ממש טועה.

 

הזמן היחיד שפרארי שקטה היא בתחילת נסיעה עד 15 קמ"ש בערך...

 

בעמידה יש לה אחלה סאונד\רסוננס של המנוע,רעש מאוד באסי שאי אפשר לפספס, ומעל 15-20 קמ"ש כבר אי אפשר לטעות שזו פרארי.

נכון שבלחיצה בריאה על דוושת הכיף הסאונד מתגבר ונהיה מאוד חזק,אבל אי אפשר לנסוע בפרארי או שפרארי תעבור לידך אפילו בגלישה ולא תדע שזו היתה פרארי.

 

f430

כשאחת כזו נוסעת - חצי רומא על הרגליים.

 

מסכים איתך, גם הסאונד האהוב עליי זו ה-F430,ורצוי מעל 1500 סל"ד...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אין, אבל אין, על מנועי ה-55 AMG המוגדשים של מרצדס (הסדרה שקדמה ל-63 הנוכחיים).

 

טל

 

אולי הייתי מסכים איתך אילו נהגתי על מכונית כזו. במקום זאת אאלץ להתלבט בין 430 סקודריה לפאגאני זונדה F :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי הסופרה של ליאו:

 

ומאז שביקרתי בארה"ב והרכב נפוץ התאהבתי בצליל של 350z:

 

יש לה רעש יחודי לרכב הזה ספציפית.

 

וכמובן פונטיאק GTO מהשנים האחרונות:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אולי הייתי מסכים איתך אילו נהגתי על מכונית כזו. במקום זאת אאלץ להתלבט בין 430 סקודריה לפאגאני זונדה F :wink:

 

חצי מהפורום מקללים אותך עכשיו:lol:

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם

ה-Z4 שלך איטית משהו הייתי אומר :wink:

 

חצי מהפורום מקללים אותך עכשיו:lol:

 

להיפך. חצי מהפורום שמחים על כל הסיקורים של מכוניות העל האלו :-P (אני אחד מהם).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אין על הצליל של ה-Mustang פשוט מפלצת :lol:

 

 

זאת אותה מוסטנג שנוסעת בארץ?

Insane things comes from insanely people.

פורסם

ברגע שקראתי את הכותרת, ידעתי מיד שהבחירה שלי תהיה בפרארי. אלא שלצווחת המנועים של היצרן האקזוטי מכולם יש אופי שונה מדגם לדגם, שהוא מובחן לחלוטין גם בהקלטות נחותות... יש לציין שלא שמעתי מנוע פרארי מעולם (גם לא ראיתי אחת במציאות), אך אם אצטרך לבחור במכונית אחת שיש לה את הצליל הטוב ביותר, אני לא אהסס לרגע ואבחר ב-F355 של פרארי:

 

 

ל-360 מודנה, המחליפה של ה-F355 יש צליל מנוע פחות מלוטש, הנשמע דומה מידי לאופנוע כביש מהיר. ה-F430, מחליפתה היא, ממשיכה עוד יותר במגמה. דומני שב-F355 פרארי הגיעו ל"שיא" מבחינת צליל מנועי ה-V8 שלהם. אלא אם ישונה החוק עד אז, נזכה לראות את ה-F355 עם לוחית רשוי של רכב אספנות בעוד קצת יותר מ-15 שנים... :lol:

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...