Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

|סקר| סאונד המנוע הטוב ביותר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבחינתי זאת חייבת להיות פורשה קאררה GT (עם סאונד מנוע שמשפיל את האיטלקיות במגרשן הביתי).

turboy

פורסם
אין, אבל אין, על מנועי ה-55 AMG המוגדשים של מרצדס (הסדרה שקדמה ל-63 הנוכחיים).

 

טל

 

המקלרן SLR722 לוקח את כל מה שטוב ב SL55 ועושה את זה טוב יותר.

יצא לי לצפות (ולשמוע) ב SLR722 ולמבורגיני דיאבלו (או בכל אופן למבורגיני כלשהו...) מאיצים חזק בהולנד.

הדיאבלו נשמע כמו ארבעה R750 ואפשר לשמוע אותו בצד השני של העיר.

ה 722 מאיץ באותו מהירות, אבל נשמע שונה לחלוטין - הרבה יותר גברי ולעניין, עושה את העבודה כאילו בלי להתאמץ.

 

ממש עשה Good vibes

 

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
סוזוקי באלנו.

כשלוחצים...

אבל לא מצאתי הדגמה.

 

אז גם לי מותר:shock:

 

ולבחור עם הסופרה

:lol:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

באמת היתלהבתם מרעשים של פרארי ולמבורגיני ופורש ?

 

לדעתי אלו רעשים שמאוד מזכירים הונדה עם אגזוז רועש ואני שמעתי אותם יותר במציאות מאשר בסירטונים.

 

חוץ מאחת, F40

 

רעש יניקה של VR הוא אכן אחד היפים בגלובוס.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
רוב הפרארי שקטות יחסית אבל יש להן צליל מדהים כשנותנים גז.

 

 

לא יודע מה איתך אבל רוב הפרארי ששמעתי בחו"ל מרעישות גם בעמידה. :?

 

 

ובקשר לצלילים שאלה קשה, אין מצב שאפשר להגיד רק מכונית אחת...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ogXvp7AHAts

 

 

 

 

 

 

וכמובן שאת הגרופ B

 

http://www.youtube.com/watch?v=quDX36WJM7k&feature=related

 

טוב אני חייב לצאת מהיוטיוב זה יכול להימשך עוד שעות עם הצלילים האלה... :oops:

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
אני די אוהב את המנוע של האונו, קול צרוד וחביב יחסית.

מה לעשות שאני בחור חריג?:roll:

יש פה מישהו שאוהב רעש באלנו, אתה לא חריג.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אתם יודעים מה ? זאת לא בושה להגיד ש לרובר 600 טורבו יש צליל מצויין ,אני אישית מאוד אוהב אותו .

 

רעש עמוק ויפה נטו מהמנוע ,בקלות הוא ניכנס אצלי בדירוג למקום גבוה בקטגורית הטורבואים.

 

למי שלא יצא לו לשמועה

 

http://www.youtube.com/watch?v=h9JqXbMkGP8&feature=related

ROVER 600 TI

פורסם
יש פה מישהו שאוהב רעש באלנו, אתה לא חריג.

 

אז הוא בטח ממש נלהב לנהוג בבאלנו, אם איטום גרוע כמו שלה הוא ישמע את המנוע גם שהוא שקט יחסית.:-)


×
×
  • תוכן חדש...