Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מוציא עכשיו רישיון לאופנוע, בדיוק היום הוצאתי תופס ירוק, עכשיו רציתי לשאול אם אני צריך לעשות את הבדיקת ראייה ואת הבדיקת רופא, יש לי רישיון כבר שנתיים, אני מוציא לאופנוע עד 33 כוח סוס (A1).

עוד שאלה,

בקשר להוצאה עצמה של הרישיון, כמה שיעורים אני צריך לעשות בתור אחד שיש לו רישיון כבר שנתיים?

פורסם

אתה צריך לעשות הכל מאפס, ביקת ראיה, תיאוריה, הכל מחדש.

 

רישיון נהיגה למכונית במקרה שלך לא מזכה אותך בשום דבר.

 

מספר שיעורים מינימלי הוא 15.

 

 

פורסם

Buki אני חושב שיש לך טעות.



קודם כל אתה צריך רק בדיקת ראייה.

ושנית, לפני שנתיים אולי קצת פחות, הלכתי לעשות רישיון גם על A1.

תיאוריה לא הייתי צריך לעשות.

ושיעורים עשיתי 3 וטסט {ולא אין לי שום קומבינה ככה זה}.



חשוב לי לציין, שכל זה קרה שהיה לי ותק של 4 שנים אם אני לא טועה.

אז חוץ מהבדיקה של הרופא, שאני יודע בוודאות שאתה לא חייב לעשות.

לגבי השאר חכה לתגובות נספות.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

מאור, לך יש טעות ולא לי.

 

אתה כנראה הלכת לעשות רישיון A2, (עד 125 סמ"ק) שהוא הדרגה ההתחלתית.

 

לדרגה זו יש הקלה לבעלי רישיון על מכונית מעל 3 שנים, והם לא חייבים לעשות מינימום שיעורים. מי שרוצה וידע, יכול ישר לגשת לטסט.

 

יכול להיות שאני טועה ובאמת עשית על A1 (עד 33 כ"ס). אבל זה היה לפני שנתיים, ומאז השתנו המון דברים.

 

אבל אני לא חושב שזה המצב כי אין סיכוי שעברת טסט מלא על אופנוע 33 כ"ס אחרי 3 שעורים, אם לה היה לך רקע וניסיון קודם.

 

היום כל הפטורים מתאוריה בוטלו, הפטור היחידי שנשאר הוא לבעלי וותק 3 שנים על מכונית, שרוצים לעשות רישיון A2. כל השאר חייבים תאוריה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...