Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי סקסו 2001 1.4 אוטומט, אני רוצה למדוד שמן גיר ואמרו לי לעשות זאת כשהרכב מונע, צריך להיות בהילוך כלשהו? מנוע חם/קר? במדיד שמן אין סימונים חוץ ממינימום ומקסימום.

 

אשמח מאוד לעזרה, יש לי נזילה קטנטנה והמדידה בניוטרל היא שונה לגמרה מהמדידה בD

 

תודה!

פורסם

המדידה מתבצעת כאשר אתה במצב סרק(N) או במצב חניה(P) וכאשר האוטו חם בלבד(לאחר כ-30 דקות שהרכב מונע).

אגב, במקום סתם לפתוח נושא חדש, היית יכול פשוט לבצע חיפוש, בגוגל או אפילו באתר.

זה נושא שעלה כבר המון פעמים.

 

בברכה, ויקטור:lol::evil:

פורסם

קיים פקק גובה שמן וקיים פקק למילוי שמן , מנוע פועל ידית הלוכים ב-N עם מנוע חם לפתוח את הפקקים למלא שמן עד שיזל שמן מפקק הגובה , העגר בעוד אדם . אם נוזל שמן מפקק הגובה עם פתיחתו , תן לשמן לרדת עד להיותו חוט דק ,סגור את הפקק ואין צורך להוסיף שמן.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
קיים פקק גובה שמן וקיים פקק למילוי שמן , מנוע פועל ידית הלוכים ב-N עם מנוע חם לפתוח את הפקקים למלא שמן עד שיזל שמן מפקק הגובה , העגר בעוד אדם . אם נוזל שמן מפקק הגובה עם פתיחתו , תן לשמן לרדת עד להיותו חוט דק ,סגור את הפקק ואין צורך להוסיף שמן.

 

הבנתי שאתה רואה נסתרות,:lol:

היות והבן אדם לא שאל איך מוסיפים שמן גיר, אלא "איך מודדים שמן גיר"!!!

אבל לך תדע אולי יצליח לך, אולי בעתיד הוא ישאל איך מוסיפים?

 

:lol::twisted:

פורסם

חוכמולוג ....בגיר הזה אין מדיד ובודקים שמן ובו זמנית מתכוננים גם למלא במידת הצורך , המנוע פועל והפקק פתוח לכן תמיד להכין שמן להוספה במידת הצורך.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
חוכמולוג ....בגיר הזה אין מדיד ובודקים שמן ובו זמנית מתכוננים גם למלא במידת הצורך , המנוע פועל והפקק פתוח לכן תמיד להכין שמן להוספה במידת הצורך.

 

אתה טועה!

ברשותי סאקסו אוט' מודל 2001. בתא המנוע יש מדיד שמו לגיר האוט' (מימין למנוע). כפי שנאמר המדידה היא במצב "חם" בלבד, כלומר לאחר נסיעה של מספר דקות - מעבירים את הבורר ל-N או P (לא לפני שאתה מוודא שאתה עומד על משטח מפולס) ובודקים בעזרת המדיד.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...