Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ABS בפרארי אנזו


RS6
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה זה טוב?

 

הם חושבים שנהגים חדשים הולכים לנהוג ברכב הזה?

הרי זה פוגע ביכולות השליטה ברכב אצל נהג מיומן.

 

בנוסף, במכוניות ספורט קיצוניות - מכוניות על לצורך העניין,

מנסים לתת כמה שיותר דגש על מינימליזם לטובת הפחתת משקל

ושיפור הביצועים בגלל יחס משקל/כ"ס נמוך.

האין זו סטירה?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

צריך להיות נהג מאוד מאוד טוב בשביל להיות טוב יותר ממערכת ABS כ"כ מתקדמת כמו באנזו.

 

מכיוון שאין שליטה ברמת הנהיגה של קוני המכונית, ופרארי הגיעו למסקנה שכדאי שישארו כמה קונים בחיים לרכוש את הדור הבא, שמו ABS.

אין שום סתירה בין ABS לבין מכונית על, ביצועים וכדומה.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם

אם אתה רוצה מכונית בלי צעצועים אלקטרונים יש את TVR

הם מיצרים לעצמם את המנוע והכל מכני במכוניות שלהם.

בלי ABS,VTEC,VVT.........

בשביל נהג נורמלי צריך את כל הצעצועים.

מי שקונה אנזו הוא מיליונר (בדרך כלל מסמים),לא נהג מרוצים.

 

 

tuscR_3.jpg

אייל

פורסם
אם אתה רוצה מכונית בלי צעצועים אלקטרונים יש את TVR

הם מיצרים לעצמם את המנוע והכל מכני במכוניות שלהם.

בלי ABS,VTEC,VVT.........

בשביל נהג נורמלי צריך את כל הצעצועים.

מי שקונה אנזו הוא מיליונר (בדרך כלל מסמים),לא נהג מרוצים.

 

בניגוד לTVR שקונים רק שומאכרים, נכון?

 

עלק TVR, ממש ברת השוואה לאנזו :p:lol: (אפילו הבריטים לא מעופפים עד כדי כך כדי לטעות ולטעון את זה)

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם

הלו, אותם בריטים מוציאים עכשיו את הטייפון. 500 כ"ס (מנוע של טוסקאן עם סופרצ'ארג'ר) על פחות מטון (כל ה-TVRים הן פחות מטון למיטב זכרוני). זה יחס הספק משקל דומה לזה של מקלארן F1. (אני חושב 550 כ"ס לטון).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הלו, אותם בריטים מוציאים עכשיו את הטייפון. 500 כ"ס (מנוע של טוסקאן עם סופרצ'ארג'ר) על פחות מטון (כל ה-TVRים הן פחות מטון למיטב זכרוני). זה יחס הספק משקל דומה לזה של מקלארן F1. (אני חושב 550 כ"ס לטון).

 

רוני

 

בסדר הטאסקן זה לא טייפון :roll:

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
אם אתה רוצה מכונית בלי צעצועים אלקטרונים יש את TVR

הם מיצרים לעצמם את המנוע והכל מכני במכוניות שלהם.

בלי ABS,VTEC,VVT.........

בשביל נהג נורמלי צריך את כל הצעצועים.

מי שקונה אנזו הוא מיליונר (בדרך כלל מסמים),לא נהג מרוצים.

 

 

tuscR_3.jpg

 

עד כמה שידוע לי פרארי מסננת את הקונים שלה. לא כ"א יכול לקנות אנזו יד ראשונה...

פורסם

RS6

לפי השאלות האחרונות שלך נראה שאתה מתלבט בין 911 לאנזו

אומנם הם לא בידיוק באותה קטגוריה אבל אתה יכול לשאול בפורום ייעוץ מה יתאים לך יותר :D

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
בסדר הטאסקן זה לא טייפון :roll:

 

לא זכור לי שהזכרת את הטוסקאן ספציפית. ושוב אם אני זוכר נכון הטייפון בנויה על שלדת הטוסקאן, ואפילו בעלת מנוע זהה (רק עם סופרצ'ארג'ר)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
צריך להיות נהג מאוד מאוד טוב בשביל להיות טוב יותר ממערכת ABS כ"כ מתקדמת כמו באנזו.

 

מכיוון שאין שליטה ברמת הנהיגה של קוני המכונית, ופרארי הגיעו למסקנה שכדאי שישארו כמה קונים בחיים לרכוש את הדור הבא, שמו ABS.

אין שום סתירה בין ABS לבין מכונית על, ביצועים וכדומה.

 

אפילו BMW סדרה 3 חדשה תעצור פנטסטי ברטוב עם ABS.

 

הבעייה עם ABS היא לא מרחק עצירה אלא המצב הלא נעים בו בבלימה לפני סיבוב היא נכנסת לפעולה ומפירה את איזון המכונית לקראת הפנייה (המשקל חוזר לאחור). בתנאים כאלו נהג מנוסה יעדיף נעילה קלה, אותה ישחרר בעצמו , מאשר שה-ABS תיכנס לפעולה ותחרב לו את כל ההכנה לפנייה.

 

מכיוון שהרוכשים הפוטנציאלים של המכונית לא ממש ייקחו אותה למגבלות בכביש ציבורי, נאי חושב שזו החלטה נכונה. ואם הם כן אני בטוח שפרארי יעשו להם את ההתאמה הנדרשת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
RS6

לפי השאלות האחרונות שלך נראה שאתה מתלבט בין 911 לאנזו

אומנם הם לא בידיוק באותה קטגוריה אבל אתה יכול לשאול בפורום ייעוץ מה יתאים לך יותר :D

 

על ה911 זו שאלה שהיתה לי בראש המון זמן,

ועל האנזו השאלה עלתה לי לראש ממבחן השוואתי בין F50-F40-ENZO-288GTO

כאשר רק האנזו מצוידת ב ABS.

 

חוץ מזה הפורום זקוק לקצת דיונים מעניינים,

לדוגמא הדיון של תומר על הנעה אחורית.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מי שקונה אנזו הוא מיליונר (בדרך כלל מסמים)

 

הסינון לקוחות אצל פרארי בדגמים המיוחדים כלכך מרגיז :mad: שאני בספק אם הם לא יודעים כמה שערות יש על התחת של הבעלים לעתיד של המכונית :? . אם כבר אולי מי שעשיר מסמים קנה את המכונית (F50, אנזו וכו') כיד שניה אבל כדנדשה אני בספק. התדמית שלהם חשובה להם מ א ד ויש להם מספיק לקוחות "כשרים" שיסכימו לכתוב צ'ק מבלי להניד עפעף :roll: (בקיצור גם אם אני אזכה בלוטו אני אצטרך להיות לקוח שלהם ולקנות לפחות 2 מכוניות "רגילות" דנדשות לאורך תקופה מסויימת בשביל שהם בכלל יסכימו לשקול את בקשתי לרכוש מכונית כמו אנזו :cry: )

×
×
  • תוכן חדש...