Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג לרכב ספורטיבי [180K ש"ח]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בשעה טובה הגיע הזמן לשדרג את המגאן למשהו קצת יותר מעניין. החלטתי להגדיל את התקציב לאיזור ה 180-200 K ואין לי בעייה עם יד שנייה מאיזור 2007-2008. הייתי רוצה

 

משהו קטן וספורטיבי אבל לא "קטן מידי". גם אני וגם חברה שלי די גבוהים אז נוחות חשובה לנו (רוב הרודסטארים מרגישים קצת קטנים). שנינו לא נהגים מאוד "מהירים" אבל בהחלט

 

רוצים להנות מרכב "חזק" ו"כיפי".

 

רעיונות שעלו עד עכשיו:

מיני קופר / קופר S - אני יודע, קראתי שהמחיר גבוה וכו' וכו ' אבל יש לאוטו הזה איזשהוא קסם, ישבנו בו היום באולם תצוגה.

מוסטאנג ביבוא אישי - בהחלט גדול ונוח אבל מפחיד אותי עיניין הטיפולים (הבנתי שניתן לקבל שירות בתשלום וזיכון מאוחר יותר) - מה לגבי ביצועים / נוחות?

MX5 - מרגיש לי קצת קטן מידי לאנשים גבוהים? מחירים יותר סבירים - 120 בערך לרכב בן שנתיים לא?

יונדאי קופה - מרגיש לי קצת כמו רכב של "ילדים מתלהבים"?

AUDI A3?

BMW סדרה 3 ? קופה? (הייתי רותה סדרה 6 או AUDI A5 אבל מה לעשות :))

 

עוד רעיונות יתקבלו בברכה.

 

תודה

אור

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיאט לאון FR ידנית 180K

DSG - 190K

לאון קופרה 210K.

 

חדשות מהחברה.

 

לא יכול להמליץ באופן אישי, אבל נראה לי שזה מה שאתה מחפש.

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם

יש מגוון רחב של אפשרויות ולכן כדאי שתנסה להתמקד יותר בדרישות. כלומר - אם הדרישה היא יותר להתנהגות אפשר יהיה להציע כלי רכב ספציפיים, אם יותר לביצועים כלי רכב אחרים יתאימו, ואם שילוב - שוב, תלוי בדרישות הספציפיות. פרט גם עד כמה חשוב לך המרווח (מיאטה היא באמת די צפופה, וגם מיני) וכמה האיכות והאבזור.

על יונדאי קופה וותר. עוד אופציה מעניינת - פולקסווגן שירוקו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נראה כאילו השירוקו הפכה להיות האופציה המרכזית למי שמעוניין ברכב ספורטיבי בתחום המחירים של מתחת ל-180K.

פורסם

הסיאט לאון קופרה תפורה עלייך, 260 כ"ס מקורית ויפיפייה מהחברה. כמו שאמרו 210 א"ש חדשה מהחברה.

במידה וזה קצת יותר מדי מרחיב לך את התקציב, יש לך את גירסאת הFR שמגיעה עם 200 כ"ס בלבד, יש אופצייה לגיר אוטומטי למרות שהיא מגיעה בד"כ עם גיר 6 הילוכים והיא רכב מגניב לחלוטין.

 

אם בכל זאת אתה רוצה משהו יד שנייה יותר מעניין, יש לך Audi S3 שעלולה להיכנס לך בתקציב, לא בדקתי.

כמו"כ צריך לבדוק חלופות כמו ה330 שיכולות להכנס יפה.

 

את כל הנינג'ות אני מניח שאתה פוסל מבחינת עיצוב פנים משעמם, והתפשרות מוגזמת? או שפשוט לא חשבת עליהן?

 

בקשר למוסטאנג, בתקציב הזה אני לא חושב שאתה קונה משהו שהוא יותר מ6 צילינדר יפה אך עגלתי למדי.

 

אבי.

פורסם

כנס לסוכנות רנו תערוך מו''מ ותמצא עם רנו מגאן ספורט החדשה!

225 כ''ס,ידנית,חזקה,מהנה.

כרגע ירדת ממגאן אמנם אבל זאת תענה לך על הדרישות שביקשת ונותנת תמורה טובה.

אתה גם יכול לחפש לך אלפא GT ואם לא מחפש משהו חזק מדי אז 2.0 ליטר בהחלו יספקו את הסחורה ותוכל להרשות לעצמך 2007 מאובזרת כראוי ועדיין באחריות.

פורסם

או שאפשר לחסוך קצת וגם להסתכל על הקליאו ספורט.

בתקציב הזה (אולי מותח לכיוון ה-210) והייתי מביא את השירוקו 2L.

אם היינו בחו"ל הייתי מציע לך במוו 135I קופה (עולה 35-40K דולר חדשה) :-) אבל אנחנו לא :-(

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הסיאט לאון קופרה תפורה עלייך, 260 כ"ס מקורית ויפיפייה מהחברה. כמו שאמרו 210 א"ש חדשה מהחברה.

 

הקופרה מגיעה עם 240 כ"ס (ל-S3 יש 265).

פורסם
נראה כאילו השירוקו הפכה להיות האופציה המרכזית למי שמעוניין ברכב ספורטיבי בתחום המחירים של מתחת ל-180K.

 

לא חושב שהאופציה המרכזית, ולו מכיוון שלפחות בגרסת 1.4 TSI היא חסרה קצת כוח. אבל זו בהחלט אפשרות מעניינת מבחינות רבות.

 

כנס לסוכנות רנו תערוך מו''מ ותמצא עם רנו מגאן ספורט החדשה!

225 כ''ס,ידנית,חזקה,מהנה.

כרגע ירדת ממגאן אמנם אבל זאת תענה לך על הדרישות שביקשת ונותנת תמורה טובה.

 

המגאן ספורט היא ללא ספק אחת ממכוניות ההנעה הקדמית המהנות ביותר עליהן נהגתי (היא והקליאו). אבל יש לה כמה בעיות - עיצוב חוץ שאיננו לטעמו של כל אחד, עיצוב פנים ליסינגי למהדרין, בקרת יציבות לא מתנתקת והגה פשוט גרוע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב, קודם כל תודה לכולם על התגובות.

 

חשבתי על זה קצת ואני חושב שאנחנו לא ממש הקהל למשהו "מגה חזק" כמו הקופרה או ה S3, אני חושב שסטייל מושך אותנו במידה שווה לספורטיביות. למען האמת המיני הרגיש די מספיק בגודל (הוא לא כל כך קטן). לגבי מגאן אני זוכר את המגאן קופה - הוא לא מרגיש "יוקרתי" במיוחד אלא יותר מדי "פלסטיקי".

 

יפה, חזק ויציב על הכביש אלא הפרמטרים החשובים לי.

 

רעיונות?

 

 

אורי

פורסם

זה לא תיאור של הליאון. היא אמנם יפה וחזקה, אבל אין לה את אווירת ה"שיק" או תחושת היוקרה שמתלווה למכונית כמו השירוקו, נניח. חוצמזה הקופרה ממש לא תתאים - יותר מדי הארד-קור ויותר מדי מעצבנת. ה-FR תהיה סתם משהו באמצע.

 

אם סטייל חשוב אז גם המגאן נופלת, היא אמנם הכי מתנהגת מבין אפשרויות ההנעה הקדמית כאן, אבל גם מרגישה כמו מגאן ליסינג מבפנים.

 

זה משאיר אותנו עם שירוקו 160 כ"ס או אלפא מיטו חדשות, מיני קופר חדשה או קופר S משומשת, או מאזדה מיאטה משומשת. לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה, והכי טוב תעשה אם תבצע נסיעת מבחן על כל אחת מהן ותחזור לכאן להתייעצות נוספת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...