Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג לרכב ספורטיבי [180K ש"ח]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסיאט לאון קופרה תפורה עלייך, 260 כ"ס מקורית ויפיפייה מהחברה. כמו שאמרו 210 א"ש חדשה מהחברה.

במידה וזה קצת יותר מדי מרחיב לך את התקציב, יש לך את גירסאת הFR שמגיעה עם 200 כ"ס בלבד, יש אופצייה לגיר אוטומטי למרות שהיא מגיעה בד"כ עם גיר 6 הילוכים והיא רכב מגניב לחלוטין.

 

אם בכל זאת אתה רוצה משהו יד שנייה יותר מעניין, יש לך Audi S3 שעלולה להיכנס לך בתקציב, לא בדקתי.

כמו"כ צריך לבדוק חלופות כמו ה330 שיכולות להכנס יפה.

 

את כל הנינג'ות אני מניח שאתה פוסל מבחינת עיצוב פנים משעמם, והתפשרות מוגזמת? או שפשוט לא חשבת עליהן?

 

בקשר למוסטאנג, בתקציב הזה אני לא חושב שאתה קונה משהו שהוא יותר מ6 צילינדר יפה אך עגלתי למדי.

 

אבי.

נינג'ות ? אני כנראה לי מכיר את השפה:roll: ?

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליחה אכן התבלבלתי הלאון קופרה החדשה מגיעה עם 240 כ"ס והS3 מגיעה עם 265.

 

בנוגע למה שאתה מתאר לדעתי התיאור שלך תואם לחלוטין האת הלאון החדשות, הן יפיפיות - יש אחת של הסוכנות בצבע כתום שפשוט מסובבת כל ראש ברחוב, חזקות - אין צורך לפרט, ומבחינת יציבות וספרטניות הן פחות או יותר הגירסאות הכי חמות שיוצאות כרגע מהקונצרן, מלבד הS3 שהיא עצמה רכב מרשים ביותר.

 

בנוגע לשירוקו אם כבר היא ההתפשרות, סה"כ מנוע 1.4 שהעמיסו עליו את כל מה שיודעים כרגע להוציא בייצור סדרתי ע"מ להוציא ממנה הספק שהוא באירופה, ובמדינות אחרות מתחת לממוצע עם כל הכבוד, ספורטיביות אתה תוכל לשכוח מהמילה עם השירוקו, ויופי בהחלט אחד הרכבים היותר יפים של הקונצרן בזמן האחרון אם כי הלאון החדשות לטעמי יפות יותר.

 

וכן לפני כל ההתנפלויות נסעתי בשירוקו אמנם לא כנהג.

 

מעבר לכך קופר S היא רכב מגניב מבחינת כל הכיוונים אם כי ישנה התפשרות בבחינת הגובה, היא די נמוכה ואנשים גבוהיים אני לא יודע עד כמה ירגישו בנוח בתוכה, הגג נמוך אבל המרווח פנים שלה סביר + בהחלט.

 

אלפות אני מנוע מלהגיב כי אני לא כ"כ מכיר את טווח הרכבים הספציפי אבל המיאטה גם בדורות הקודמים וגם בדור החדש רחוקים להיות מה שאתה מתאר, יפות כן, חזקות - שכח מזה, ו"יציבות על הכביש", תלוי מי הנהג, במקרה שלך ושל חברתך, לדעתי אתם תרגישו בטוח יותר על הצד של ההנעה הקדמית ברכבים.

 

אבי.

פורסם
בנוגע למה שאתה מתאר לדעתי התיאור שלך תואם לחלוטין האת הלאון החדשות, הן יפיפיות - יש אחת של הסוכנות בצבע כתום שפשוט מסובבת כל ראש ברחוב, חזקות - אין צורך לפרט, ומבחינת יציבות וספרטניות הן פחות או יותר הגירסאות הכי חמות שיוצאות כרגע מהקונצרן, מלבד הS3 שהיא עצמה רכב מרשים ביותר.

 

בנוגע לשירוקו אם כבר היא ההתפשרות, סה"כ מנוע 1.4 שהעמיסו עליו את כל מה שיודעים כרגע להוציא בייצור סדרתי ע"מ להוציא ממנה הספק שהוא באירופה, ובמדינות אחרות מתחת לממוצע עם כל הכבוד, ספורטיביות אתה תוכל לשכוח מהמילה עם השירוקו, ויופי בהחלט אחד הרכבים היותר יפים של הקונצרן בזמן האחרון אם כי הלאון החדשות לטעמי יפות יותר.

 

לאון ספורטיבית היא דווקא מהפחות מהנות בקונצרן VAG. אני גם די משוכנע שלא התכוונת לכתוב "ספרטניות" בתוך תכונה חיובית.

שירוקו היא לא התפשרות כיוון שבגרסה הזו היא זולה משמעותית מהלאון הספורטיביות, מאובזרת לא פחות ומרגישה איכותית יותר מבפנים. לפי הדרישות של הבנאדם היא מתאימה לו הרבה יותר מאשר קופרה, ואני חושב שתתן לו יותר סיפוק מ-FR. בנוסף, השירוקו 2.0 טורבו מתנהגת מצוין, ואם ה-1.4 TSI דומה לה אז גם כאן יש יתרון לעומת הלאון (קופרה עשתה לי כאב ראש).

 

מה עם הS2000? לא נכנסת כאופציה?

 

לפי הדרישות שלו - ממש ממש לא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם תרצה רכב מיוחד חפש פונטיאק GTO אספנות, או אולי גם מוסטנג אספנות, הבעיה היא שהטיפולים יקרים והאמינות לא משהו...

פורסם
משהו קטן וספורטיבי אבל לא "קטן מידי". גם אני וגם חברה שלי די גבוהים אז נוחות חשובה לנו (רוב הרודסטארים מרגישים קצת קטנים).

מבחינת סלון הרכב S-2000 זה "משהו" צפוף יותר מכל הרודסטרים למיניהם (אולי חוץ מסמארט , אבל עברו כמה שנים מאז נהגתי באחת) , וגם נוחות הנסיעה "לא משהו" (במילים עדינות , אם הייתי קלארקסון הייתי אומר שזה נוח כמו מיטת מסמרים) .

אולי גם כדאי להתייחס להבדל בין "משהו ספורטיבי" לבין כמה מכוניות שהומלצו כאן (נינג'ות , S-2000 ובמידה מסוימת גם ה-S3) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

מדוע אין התייחסות להמלצה על הGT של אלפא?

הרכב מאובזר,מפנק,מהנה,נראה מיליון דולר ואפילו ספורטיבי.

כמו שאמרתי שנת 2007 עם מושבי עור ואבזור עשיר (מנוע 2.0 ליטר) ידני\סלספיד נכנס לך בתקציב ואפילו משאיר מעט עודף.

נותנת לדעתי תמורה גבוהה מאוד לכסף כמשומשת.

פורסם

מיני צריכה להפסיק לענין ברגע שאתה רואה את המחיר. ולא בגלל שהיא סתם יקרה, אלא מכיון שאין באמת סיבה שתהיה כזאת. מספיק לעשות השוואה למחירה, יחסית לאלטרנטיבות, בחו"ל. כל האחרות, ענין של טעם והתאמה אישית.

פורסם

השירוקו נשמעת כמו אופציה מעולה בשביל הבחור המתלבט.

יוקרתי, ספורטיבי (עד כמה ש 1.4T יכול להיות), סטייל, לא הארד-קור ועומד בתקציב. נשמע כמו בחירה משתלמת במקרה הזה.

 

 

 

 

המגאן ספורט היא ללא ספק אחת ממכוניות ההנעה הקדמית המהנות ביותר עליהן נהגתי (היא והקליאו). אבל יש לה כמה בעיות - עיצוב חוץ שאיננו לטעמו של כל אחד, עיצוב פנים ליסינגי למהדרין, בקרת יציבות לא מתנתקת והגה פשוט גרוע.

 

 

מרבית הביקורות ששמעתי על המגאן הן מעולות אבל מה שאתה רושם נשמע כמו דבר והיפוכו.

 

איך רכב ספורטיבי יכול להיות מהמהנים ביותר שאי פעם נהגת, כשבקרת היציבות לא מתנתקת וההגה גרוע?

אני באמת לא יודע איזה מהמאפיינים האלה נשמע יותר מבאס.

ועוד בהתחשב שבעברך יש VTS, פ306, וקליאו ספורט (אומנם ה 2 הראשונות חלשות בהרבה אבל בכל זאת...).

Back to the original - NC again.

פורסם

ממליץ לך לראות את ה207 gti מנוע משובח{b.m.w},ביצועים חזקים 7שניות למאה,נראית יפה גם מבחוץ וגם מבפנים, לא קטנה מדי, איכותית, והמחיר מעולה 149000 ש"ח.

פורסם

אם אתה באמת יכול לשים באיזור ה200 אלף, יש לך אופציות מספיק טובות לרכב חדש.

למרות שכמובן אפשר למצוא דברים הרבה יותר מעניינים ביד שניה. אבל להוציא רכב מהסוכנות זאת הרגשה אחרת.

 

השירוקו, מנוע 2.0 טורבו (200 כ"ס) אומנם עולה יותר במחירון, אבל לדעתי אתה תוכל לקבל הנחה משמעותית בזמן הקניה כך שזה יכנס או יתקרב מאוד לתקציב שלך. תלך לסוכנות, תבקש נסיעת מבחן (אם כבר יש להם רכב הדגמות חדש) ותדבר איתם על המחיר. גם חזק, גם יפה ויחודי (נכון לעכשיו..), גם ספורטיבי, איבור ואיכות של VW שזה מספיק טוב לכל הדעות.

 

תקבל את כל מה שאתה רוצה ותדע שאתה לא לוקח יותר מידי סיכונים.

פורסם

אני אישית בתקציב הזה הייתי הולך על האוקטביה VRS.

180K מאובזרת לחלוטין ו200 כ"ס שלא נדבר על אחד הרכבים הפרקטיים שיש.

לאון FR היא גם אופציה מצויינת- עיצוב יחודי, אבזור מלא, כח רב ושיקיות.

אני במקומך הייתי מבצע על הלאון נסיעת מבחן, היא מאוד מהנה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן, האוקטביה לא נכנסת לרשימה שלו משום שהוא ביקש רכב "קטן וספורטיבי, אבל לא קטן מידי". האוקטביה ענקית (יחסית לשירוקו נניח).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שומאכר-צודק לחלוטין, אני ציינתי כי "אני אישית" הייתי הולך עליה בתקציב הנ"ל.

בכל מקרה נתתי התעתי לרכב קומפקטי יותר- הלאון.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...