Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג לרכב ספורטיבי [180K ש"ח]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הSTI היא רמה אחת מעל (ואפילו 2) בכל הקשור לעלויות אחזקה.

בנוגע לתקציב- אני מאוד ספקטי לגבי האפשרות להשיג STI 2007 ב180K, מה עוד שבתקציב זה הוא יכול לקבל רכב חדש המניילון עם אחריות מלאה.

STI זה רק למי שמבין למה הוא נכנס ויש לו תשוקה לרכב הנ"ל.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון,

 

נסיעת מבחן באלפא GT 2.0 סליפספיד, ואו :)

 

הלכנו לראות את המיטו, היא ממש מיוחדת ומעניינת אבל אין רכב לנסיעת מבחן. החלטתי לנסות את הGT , הסיבה העיקרית היתה רמת ההידור הפנימי הגבוהה יותר וה"קלאסיות" שלה.

נהיגה מאוד מהנה, שליטה טובה במהיריות גבוהות ואחיזת כביש מצויינת.

 

לגבי המיטו - היא נראית ממש "קול", עיצוב באמת חריג ונשמעת שהיא תבצע יפה (200 ק"ג פחות מה GT ובערך שנייה אחת יותר מהירה בהאצה) - הם טוענים שעוד שבועיים בערך יהיה רכב לתצוגה.

 

המועמדים הבאים לנסות:

גולף GTI . שירוקו - למרות שאחרי רמת הגימור והעיצוב של האלפא GT יהיה קשה לחזור אחורה. לצערי אין שירוקו להדגמה עכשיו. הקופרה עושה לי רושם שלא תתאים מכיוון שהיא לא מספיק "אלגנטית" לצרכים שלנו.

 

אורי

פורסם

לא היה לי כל כך כואב לעקוב אחרי כל מה שאמרו אז מצטער אם אני חוזר על משהו

בכל מקרה

הייתי הולך על BMW סדרה 3 או משהו בסגנון BMW המכוניות הכי יפות :)

והכי טוב באחריות :)

פורסם
עדכון,

 

ה-GT מכונית טובה מאוד עם כמה חוסרים. מבפנים היא צפופה יחסית (מרווח ראש למשל) ומאחור אי אפשר ממש לשבת. האחיזה מצוינת וההתנהגות גם כן, אבל צריך לשים לב להגה המאוד מהיר ותזזיתי. אם אתה נהנה מנהיגה ספורטיבית אז שים לב גם שבקרת היציבות לא מתנתקת. מבפנים היא מרגישה מהודרת אבל היא כבר די מיושנת, כך שאלפא הספיקו להתקדם מאז בעיצוב ותכנון סביבת הנהג (הפנים של ה-GT דומה לשל ה-147 וה-156). מיטו נראית יותר מודרנית מבפנים, אך בחלק מהמקרים החומרים בה פחות טובים (סה"כ מדובר במכונית שהיא מדרגה או שתיים למטה מבחינת היוקרה). GT תצטרך לקנות משומשת, אבל עם מיטו תישאר עם עודף גם לחדשה - עוד גורם שנכנס למשוואה.

 

גולף GTI ושירוקו תהיינה עם רמת גימור לא פחות טובה משל האלפא, אם כי העיצוב אכן קודר יותר וחסר השראה לעומת הGT. אני חושב שכדאי לך מאוד לחכות עד שתהיה שירוקו להדגמה, מכיוון שלטעמי היא (והמיטו) הכי מתאימות לצרכיך.

 

רוני

 

לא היה לי כל כך כואב לעקוב אחרי כל מה שאמרו אז מצטער אם אני חוזר על משהו

בכל מקרה

הייתי הולך על BMW סדרה 3 או משהו בסגנון BMW המכוניות הכי יפות :)

והכי טוב באחריות :)

 

אם לא היה לך כואב למה לא עקבת?

ובנוגע לאחריות - אתה טוען שאם אני קונה ב.מ.וו אתה תספק לי אחריות עליה? :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה sronis על התגובה המפורטת.

 

מתואמת לי נסיעת מסחן בליאון FR 2.0 מחר, נראה מה יהיה.

VW מדברים על רכב מבחן לשירוקו שבוע הבא, שווה לחכות.

 

לגבי המיטו לא צפוי רכב מבחן בזמן הקרוב. (לפחות בחודש קרוב)

 

אורי

פורסם
תודה sronis על התגובה המפורטת.

מתואמת לי נסיעת מסחן בליאון FR 2.0 מחר, נראה מה יהיה.

VW מדברים על רכב מבחן לשירוקו שבוע הבא, שווה לחכות.

לגבי המיטו לא צפוי רכב מבחן בזמן הקרוב. (לפחות בחודש קרוב)

אורי

 

גם לי. נחליף רשמים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עדכון מצ'מפיון הרצליה.

 

קודם כל תודה לחברה שם, נועם וקובי על השירות המצויין.

 

לגבי ה ליאון FR 2.0 אז ככה, מדובר בחויית נהיגה מצויינת ויותר יציבה ומה GT. האצה מצויינת ואחיזת כביש טובה. מאוד אהבתי את תיבת ה DSG בהשוואה לסלספיד של אלפא, הרבה יותר טבעית. אני ממליץ בחום לכל חובב מהירות בתקציב עד 200K...

 

לגביי אני חושב שלא מדובר ברכב המתאים כי אני מחפש רמת הידור גבוהה יותר ועיצוב יותר "מעניין" וחריג, לא "Pimped up normal car", כנראה שהכיוון זה משהו כמו ה bmw 325i מיד שנייה (קופה) אבל מדובר בתקציב צפוני יותר, לא? הGT היתה פשרה סבירה אבל קצת מרתיעה.

 

אני מוכן להתפשר ב 0-100 אבל לקבל "cruiser" מרשים ו"מיוחס" יותר, סדרי עדיפיות מה לעשות? :-D

 

רעיונות?

 

אורי

פורסם

במחיר הזה תמצא 320 משנתון 06-07 בלבד, ה325 תהיה יקרה יותר משמעותית מהתקציב שלך.

אני מאוכזב קצת שזה מה שאתה חושב על הלאון שהוא אוטו מעולה, כנראה שאתה עשית טעות בהתחלה כשהגדרת מה אתה מחפש כי אתה יותר נוטה לכיוון של מותגים שנחשבים כמפנקים והמילה ספורטיביות היא קללה במפעל.

(במו 325 היא לא רכב ספורטיבי עם כל הכבוד), מלבד האלפות השונות שאמורות לתת לך יחסית פתרון די הגון נשאר לך עוד מותג לבדוק והוא האודי שתוכל למצוא A3 די מגניבה סביב התג מחיר הזה שתהיה מפנקת בהחלט.

 

אבי.

פורסם

שמע גיל, ה- FR בהחלט חמודה (כשהיא לא בשחור), אבל די קודרת מבפנים (אם אתה הוריד את העיניים ממד המהירות), וגם מרגישה זולה יותר מבחינת החומרים מאשר הגולף, למשל.

עדיין, אנו שוקלים אותה אל מול ה- TSI 160.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

להגיד שהיא זולה זה ממש עוול, הרכב הזה בנוי מעולה ישבתי בכמה כאלו, והן לא נופלות ברמת האיכות במילימטר מהגולפים לדוג'. מעבר לכך תשים לב שכשתשב בלאון ואח"כ תשב בגולף תראה שהן חולקות חלקים רבים גם בפנים הרכב החל מהידיות לדלתות כלה בכל הלחצנים של החלונות לדוג' תאורה עליונה ועד המנגנון בדלת של המעצור ועוד המון חלקים אחרים.

 

אני לא מבין מאיפה מביאים את זה שהגרמניות בנויות כ"כ יותר טוב, לחברה שלי יש סקודה פאביה 2002 ידנית, ובמקרה באחד הימים יצא לי לעבור מגולף מאותו הדור לפאביה, הרכבים מבפנים כמעט היו זהים מלבד הדשבורד בצורה שונה מעט, ומיותר לציין שחלקים רבים גם נחלקים אצלי בלאון.

 

אבי.

פורסם

שימו דברים בפרופורציה. הלאון היא מכונית טובה, אבל אני יכול להבין למה היא נופלת לו בין הכסאות. היא יותר מדי "הארד-קור" עבורו, הוא רוצה משהו אלגנטי יותר (אגב, לטעמי גם כהארד-קור היא נופלת בהרבה פרמטרים. במיוחד הקופרה).

 

לכן הצעתי נשארת בעינה - שירוקו או אלפא מיטו (או GT, אבל כבר הסברתי למה הייתי פחות ממליץ עליה). אודי A3 משומשת מהסדרות היקרות יותר היא אופציה מעניינת גם כן, ובקשר לב.מ.וו - מדובר בעלויות אחזקה יקרות יותר, ובנוסף לא הייתי ממליץ על סדרה 3 "פושטית" כמו 320 כי רובן הגיעו עם אבזור מעליב ובכלל הן לא מרשימות מספיק ביחס למחיר שלהן (לדודה של חברה שלי יש 320 מהדור החדש והיא מכונית די מסכנה בסך הכל ביחס למחיר שלה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מחר אני הולך לראות AUDI A3 1.8T - יש למישהו ניסיון עם הדגם הזה? אני מנחש שאפשר לצפות למשהו כמו האלפא ג'י טי מבחינת ביצועי מנוע ?

 

אורי

פורסם

מבחינת ביצועים נטו היא תרגיש כנראה יותר חזקה - מגדש הטורבו מספק מומנט גם מסל"ד נמוך. מבחינת אופי מנוע וצליל האלפא תהיה עדיפה. בכל מקרה האלפא היא הרבה יותר מכונת נהיגה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

Guest ספורטמוטורי
פורסם
מחר אני הולך לראות AUDI A3 1.8T - יש למישהו ניסיון עם הדגם הזה? אני מנחש שאפשר לצפות למשהו כמו האלפא ג'י טי מבחינת ביצועי מנוע ?

 

אורי

 

על איזה שנה אתה מדבר?

 

אם אתה כל כך אוהב כח מנוע, למה שלא תלך על A3 2.0TFSI יש מהדגם הזה החל משנת 2005,אוטו חזק מאוד עם 200 כ"ס שמלבישים אותך בכסא כמו כפפה,עד כמה שהמנוע שיש לי חזק הוא לא מתקרב לכח של ה2.0TFSI ,הטורבו הז מטורף,אבל הבעיה הגדולה היא ,שברגע שמתחילות הלחיצות האלה במנוע המוגדש הזה,המנוע מתחיל לזלול דלק כאילו אין מחר,מעניין איך הS3 שאף פעם לא נסעתי באחת כזאת,הלוואי שתהיה לי אחת עוד כמה שנים,מה שמצחיק זה שזה עדיין פחות כואב מצריכת דלק של WRX,יש לי חבר שיש לו WRX שנת 2003 שצורכת בין 4.5 ל 5.5 ק"מ לליטר .:?


×
×
  • תוכן חדש...