Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג לרכב ספורטיבי [180K ש"ח]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיות המרכזיות של האוקטביה והלאון (מבחינה תדמיתית) היא שלאוקטביה יש אסוציאציה של מונית ולוק של סדאן טיפוסית (למרות שהיא לא), והלאון גדולה ,נראית כמו מיני ואן ורחוקה מאוד מלוק רכב ספורטיבי.

 

אני הייתי מציע בהחלט לבדוק את אופציית השירוקו או גולף GTI משומשת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הבעיות המרכזיות של האוקטביה והלאון (מבחינה תדמיתית) היא שלאוקטביה יש אסוציאציה של מונית ולוק של סדאן טיפוסית (למרות שהיא לא), והלאון גדולה ,נראית כמו מיני ואן ורחוקה מאוד מלוק רכב ספורטיבי.

 

אני הייתי מציע בהחלט לבדוק את אופציית השירוקו או גולף GTI משומשת.

 

אני מתכנן כמה נסיעות מבחן לשבוע הקרוב, עושה רושם שגולף GTI חדשה עולה 200 (גרסת ה3 דלתות) אז זה אפילו יכול לבוא בחשבון (במיוחד אם אפשר לקווץ קצת). לא ראיתי את השירוקו באתר של VW ישראל, היא כבר כאן? והאם לא עדיף גולף 2.0 GTI על פני ה1.4 ?

ראיתי היום אלפה ספיידר ברחוב, איזה רכב מהמם, על איזה מחירים מדובר שם ליד שנייה?

 

 

תודה

אורי

פורסם

מרבית הביקורות ששמעתי על המגאן הן מעולות אבל מה שאתה רושם נשמע כמו דבר והיפוכו.

 

איך רכב ספורטיבי יכול להיות מהמהנים ביותר שאי פעם נהגת, כשבקרת היציבות לא מתנתקת וההגה גרוע?

אני באמת לא יודע איזה מהמאפיינים האלה נשמע יותר מבאס.

ועוד בהתחשב שבעברך יש VTS, פ306, וקליאו ספורט (אומנם ה 2 הראשונות חלשות בהרבה אבל בכל זאת...).

 

למגאן ספורט יש תכונה התנהגותית שאין לכמעט אף מכונית הנעה קדמית ספורטיבית אחרת בשוק. צריך לנהוג עליה כמה דקות ותבין את זה היטב. היא עובדת פשוט באופן מושלם מבחינת איזון בין הפרונט לחלק האחורי. נלחמת בתת-היגוי בצורה שדומה יותר להנעה אחורית מבחינת הטרן-אין ונעזרת בהוצאת זנב כמעט בכל פנייה להידוק הישבן וקו הפנייה. ההגה באמת גרוע, אבל אפשר לעבוד איתו בצורה מאוד אגרסיבית (ומהנה) תוך שליטה מלאה במכונית ובמקום שבמכוניות אחרות תבצע הפנייה אחת ו"ישיבה על הקו", פה תבצע המון תיקונים ושינויים בשביל להכניס יותר את הפרונט או להוציא יותר את הזנב - וזה מאוד כיף.

 

למשל, סע בסיבוב עם גולף GTI עם גז קבוע ותן פליק עם ההגה לתוך הסיבוב - היא תכנס לתת היגוי. אותו הדבר במגאן ותקבל הידוק קו מיידי והוצאת זנב. במקומות שמכוניות ספורטיביות אחרות נאבקות בתת-היגוי או נעזרות טיפה בזנב, המגאן עושה את זה מיידי הרבה יותר ויוצאת ממש להיגוי יתר (עד שהבקרה מתערבת).

 

קשה מאוד להסביר את זה על הכתב, אבל בפועל כאמור אני משוכנע שנהיגה קצרה ותבין איך זה עובד - וזה עובד פשוט מדהים. לא סתם הגרסה הבכירה R26 (או R26.R אם תרצה) מנצחת במבחנים השוואתיים שם - יכולת הניצול של השלדה שלה פשוט נמצאת כמה רמות מעל המתחרות שלה. זה הופך את הנהיגה הספורטיבית בה למתגמלת מאוד ביחס לכל הוט האצ' אחרת בדור הנוכחי - גולף GTI, לאון קופרה, סיוויק טייפ אר וכן הלאה.

 

בקרת היציבות אכן מבאסת, אין ספק, אבל במרבית המצבים על הכביש היא לא מפריעה יותר מדי (והרבה פעמים עוזרת, כי ההגה כל כך גרוע שאתה נוטה לא פעם להגזים עם ההפניות שלו).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

265. אתה רוצה להתווכח כמעט עם כל אתר כולל היצרן?

לדעתי דווקא ברשיון שמנפיקים בארץ טעו וזה מתווסף לרשימת טעויות לא קטנה שאפשר למצוא ברשיון הרכב (למה נראה לי שהתפלק למישהו 56 במקום 65 :)).

פורסם

אולי אתה מחפש קטנה וספורטיבית אבל לפי דעתי האופציה הכי טובה בתקציב היא אלפא 159 שעולה 191 אלף שקל . מכונית מדהימה מבחינת סטייל ויוקרה וגם נראית מאוד קרבית וספורטיבית (נסעתי במכונית בתור נוסע ), היא מרווחת ויותר פרקטית ממה שציינת פה (4 דלתות , תא מטען גדול ) . בתקציב שציינת זאת הבחירה הראשונה שלי.

Alfa_159ti_1.jpg

פורסם
הבעיות המרכזיות של האוקטביה והלאון (מבחינה תדמיתית) היא שלאוקטביה יש אסוציאציה של מונית ולוק של סדאן טיפוסית (למרות שהיא לא), והלאון גדולה ,נראית כמו מיני ואן ורחוקה מאוד מלוק רכב ספורטיבי.

 

אני הייתי מציע בהחלט לבדוק את אופציית השירוקו או גולף GTI משומשת.

אייל, חבל שפסחת על הגולף, מאוד יעניין אותי לשמוע את התיאורים שלך עליה.

מעניין אם המילים סולידי, שמרני ומשעמם יצאו ממך.

 

בגרסאות ה-VRS CUPRA GTI כולם נראות טוב, ככה שהתיאורים שלך לא כ"כ רלוונטים.

לדעתי ה-CUPRA נראית הכי טוב, על הכביש היא משהו אחר לחלוטין, מניסיון.

פורסם
הבעיות המרכזיות של האוקטביה והלאון (מבחינה תדמיתית) היא שלאוקטביה יש אסוציאציה של מונית ולוק של סדאן טיפוסית (למרות שהיא לא), והלאון גדולה ,נראית כמו מיני ואן ורחוקה מאוד מלוק רכב ספורטיבי.

 

ללאון ממדים כמעט זהים לשל הגולף, למעט מימד אורך גדול בכ-10 סנטימטרים. השמשה הקדמית שלה הרבה יותר משופעת משל הגולף ולכן היא בפירוש לא נראית כמו מיניואן, להפך...

 

בכל מקרה, אני מחזק בנוגע לאפשרויות שהמלצת - גולף GTI משומשת או שירוקו 1.4 חדשה, כאשר כאן יש התלבטות בין ביצועים לבין עיצוב, לשיקולו של פותח השרשור (ולא הייתי פוסל בדיקת אלפא מיטו או אפילו מיאטה, אם זה מדבר אליו).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מחזק את כל אלה שהמליצו לך על הסיאט לאון רכב מאוד מומלץ ובמיוחד בגרסת ה-FR הרכב ייספק לך גם כוח בנסיעה וגם עיצוב מיוחד אני מאוד אוהב אותו. המחיר של 189,900 ₪ לגרסת ה-2.0 TFSI FR טיפטרוניק (DSG) או במחיר של 179,900 ₪ לגרסת ה-2.0 TFSI FR ידנית מאובזר ברמה גבוהה ואפילו אתה יכול לקבל מחיר מאוד טוב, אם תהיה רציני לקנייה.

ממליץ לך להיכנס לאולם התצוגה החדש של סיאט שנמצא בהרצליה פיתוח ותהיה מופתע מהצבע של אחד הרכבים באולם התצוגה ממליץ, לך גם לקחת נסיעת מבחן על הרכב בהצלחה.

 

יניב

פורסם
265. אתה רוצה להתווכח כמעט עם כל אתר כולל היצרן?

לדעתי דווקא ברשיון שמנפיקים בארץ טעו וזה מתווסף לרשימת טעויות לא קטנה שאפשר למצוא ברשיון הרכב (למה נראה לי שהתפלק למישהו 56 במקום 65 :)).

 

 

מה המצב?

לצערי לא התפלק לאף אחד.

 

בארץ הS3 מגיעה עם 256 כ"ס

 

אתר AUDI ישראל:

http://audi.co.il/sub_model.asp?rId=102&sId=188&model=Audi+S%2DModels+S3+2%2E0T+quattro

 

אפילו בשרשור הזה רושמים שבארץ היא מגיעה עם ה256 כ"ס:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1542895

 

מגזין אוטו:

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-848-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-A3-S3.aspx

פורסם

אף אחד לא באמת כותב משהו חדש משמעי.

בכתבה של אוטו, בנתונים בסוף אתה יכול לראות: הספק265.

בפורום אין אמרה חד משמעית ומשום מה אפילו האתר של אודי (ישראל..) לא משכנע.

 

אני יכול בכיף להתקשר לשאול אותם מחר למרות שגם מהם אני לא בטוח אקבל תשובה חד משמעית.

פורסם

מנהיגה בלאון FR DSG אני נוטה להמליץ עליה ואף בחום כי היא גם נראית טוב וגם נוסעת טוב עם הגיר הזה במחיר טוב מאוד לרכב חדש מהניילון .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

חשבתם וחשבתם מה עם הSTI המבורכת ? אחלה אותו שבעולם אם תחליט לרכוש אותה אולי תספיק לנסוע על דיגמי ה-2007 שהם במצב נסיעה משהSTI עברה לדגמי בB3 היא התכערה אני מאמין שיתקנו את העול שהם עשו בקשר למראה שלה

בכל זאת 2007 בצורה הזו

 

http://www.auto-power-girl.com/photo-gallery/subaru-impreza-limited-edition-wrx-sti-rb320/subaru-impreza-2007-limited-edition-wrx-sti-rb320.jpg

"אני לא נוסע גבוה אני טס נמוך"


×
×
  • תוכן חדש...