Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג לרכב ספורטיבי [180K ש"ח]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש ת...EVO8\9 שזה אוטו שנותן הכל ותהונדה S2000

 

באמת נותן הכל , כמו למשל צריכה ממוצעת של 1/4.5 :-)

 

S2000- בתקווה שזה יהיה הרכב הבא שלי - מישהו מכיר שנת 2000 למכירה :roll: ?

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
באמת נותן הכל , כמו למשל צריכה ממוצעת של 1/4.5 :-)

 

S2000- בתקווה שזה יהיה הרכב הבא שלי - מישהו מכיר שנת 2000 למכירה :roll: ?

 

עומר, תוכל לומר לי על המבצע החדש שיש לVW עם תוכנית המימון שלה שפורסם ביום שישי בעיתון ידיעות סתם דוגמה על הגולף 1.6 המחיר החודשי הוא 1,389 אפשר עוד פרטים על המצע? תודה.

 

יניב

פורסם

אני אנסה לעזור לך עד שעומר ישיבך (משום שהסדרי םכאלה ניתן למצוא כמעט בכל חברה, ועל בסיס ניסיוני הדל):

התשלום החודשי נגזר מהסכום שאתה מוכן לשלם כמקדמה. אני משוכנע שהאותיות הקטנות במודעה יסבירו על איזו מקדמה מדובר לגבי התשלום הספציפי שם.

בעצם, מדובר על הלוואה שחברה שעובדת עם צ'מפיון דואגת לסדר לך, מבנק מסוים, אם כמובן אתה עומד בתנאי הבנק המלווה. אני כבר לא זוכר איך זה מחולק, אבל לעתים חלק מהסכום הוא "בלון" (נפרע רק בסוף התקופה או ניתן לחלוקה מחדש, אבל לא נפרע בתשלומים הנוכחיים). בקיצור, אתה יכול לארגן זאת לעצמך או לתת להם (לחברה האמורה) לארגן זאת עבור עמלה/דמי הקמה/"שקר כלשהו" שמייצג עמלה ;-).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני אנסה לעזור לך עד שעומר ישיבך (משום שהסדרי םכאלה ניתן למצוא כמעט בכל חברה, ועל בסיס ניסיוני הדל):

התשלום החודשי נגזר מהסכום שאתה מוכן לשלם כמקדמה. אני משוכנע שהאותיות הקטנות במודעה יסבירו על איזו מקדמה מדובר לגבי התשלום הספציפי שם.

בעצם, מדובר על הלוואה שחברה שעובדת עם צ'מפיון דואגת לסדר לך, מבנק מסוים, אם כמובן אתה עומד בתנאי הבנק המלווה. אני כבר לא זוכר איך זה מחולק, אבל לעתים חלק מהסכום הוא "בלון" (נפרע רק בסוף התקופה או ניתן לחלוקה מחדש, אבל לא נפרע בתשלומים הנוכחיים). בקיצור, אתה יכול לארגן זאת לעצמך או לתת להם (לחברה האמורה) לארגן זאת עבור עמלה/דמי הקמה/"שקר כלשהו" שמייצג עמלה ;-).

 

בר, תודה בכל זאת על ההסבר רק לומר לך במודעה לא היה מצויין כלום באותיות קטנות מלבד *בכפוף לתקנון. חשבתי על התשלום בסוף התקופה והמקדמה אשר נקבעת, עם נותן המימון מאשר ולשם כך מאשר את המימון עצמו ובל זאת נחכה לתשובתו המדוייקת של עומר.

 

יניב

פורסם

טוב החלטתי,8)

 

אני הולך על A3 2.0 TFSI 2007, למישהו יש מושג מה קבוצת המס של הרכב הזה? 5 או 6?

תודה

אורי

פורסם
אלכס, גם המראות צד שונות :-)

 

המאותתים של הכנפיים עברו לתוך המראות , והג'נטים שונו.

לדעתי הפנסים החדשים פשוט זוועה, לפני מתיחת הפנים היא נראית יותר טוב, חבל שאין מראות בצבע הרכב.

הכסוף המצועצע מהאיביזות לא מתאים ברכב כזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא באמת מקטר....:-D האמת שאני כבר מחכה בקוצר רוח ללכת לעשות ניקון פנימי ופוליש ואז להעמיס את הרכב ולנסוע צפונה8).

 

מה שאני באמת מקטר על זה שאני צריל לנסוע לחו"ל יום אחרי שאני אקנה את האוטו...

Guest ספורטמוטורי
פורסם

בחירה מצויינת,אתה תהנה מהאוטו מאוד,לי יש את האוטו 3 חודשים,וכל פעם אני מרגיש כאילו קניתי אותו אתמול,וכל הזמן בא לי שתקפוץ איזה סיבה לסיבוב :-Dועוד לי יש רק את ה2.0FSI בלי טורבו.

 

בהצלחה.

 

האכזבה היחידה שתהיה לך זה צ'מפיון,כי זה כמו לדבר עם קירות,אתה פונה אליהם כדי שיעשו משהו,תמיד תהיה להם תשובה מתחמקת עם המצאות ושטויות.:?

פורסם

סליחה שאני רוכב על השרשור הזה, אבל נראה כאילו התנקזו לפה כמה חבר'ה עם אאודי.

קיבלתי הצעה מעניינת ל- A3 sportback 1.8T (חדשה; עוד לא ביצעתי נסיעת מבחן). האם יש למי מכם ניסיון עם הרכב?

 

שאלות לדוגמה שרלבנטיות עבורי:

מידותיו (בפועל, מהתנסות) מול גולף, ביחס למושב אחורי ומטען.

יעילותו או הצקתו של הגג הפנורמי (שאני מפחד ממנו בשל השמש הישראלית).

חיבורי ISOFIX? (מצד אחד לא הגיוני שאין, מצד שני באתר לא רשום שיש - וכן רשום זאת על ה- A4, וגם הסוכן בטלפון לא היה בטוח).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...