Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב לירידה ענקית במחירים של האוטו הנ"ל (או שמחירו היה כזה ולא ידעתי)

רציתי לשאול אם לרכב יש בעיות מסויימות שבגללן מחירו כל כך נמוך יחסית?

האם הרכב אמין? חסכוני (דלק, טיפולים וכו')?

 

תודה רבה מראש!

פורסם

מה המחיר?

סובארו זה סובארו אין מה להשוות יפניות במחירם לאירופאיות מתקדמות.

הרכב אמין ביותר מאחר שהיה לי אחד כזה במקרה לפני שנה עד שהחלפתי אותו בgolf

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

המחיר לא כזה נמוך כמו שאתה חושב

אני גם מסתכל לפעמים על מכוניות שנת 2004 ורואה מחירים בריצפה אבל אז אני ניזכר שאני כבר ב2009 והאוטו על הכביש 6 שנים אם לא יותר (אוטו שנקנה במאי 2003 זה עדין נחשב לשנת 2004) וגם השנים של האימפרזות שאתה מדבר היו הרבה בליסינג לשים לב!

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם
שמתי לב לירידה ענקית במחירים של האוטו הנ"ל ...רציתי לשאול אם לרכב יש בעיות מסויימות שבגללן מחירו כל כך נמוך יחסית?

יש לרכב בהחלט בעיה מסויימת שבגללה מחירו נמוך יחסית:

הוא לא נפוץ במיוחד בחברות הליסינג, ועל כן אין לשמאי הלאומי סיבה מיוחדת לקבוע לו מחיר גבוה בתום מחקר שווקים מעמיק ואובייקטיבי.

פורסם

ברשותי אימפרזה 06' הצורה הישנה

אני מאוד מרוצה מהאוטו מאוד אמין.

קיבלתי הרבה המלצות על אמינות הרכב החיסרון שנאמר לי עליו הוא שהאוטו די חלש מבחינת כח.(אך יכול להיות כי זה יספיק לך)

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

מחיר נמוך יחסית - יתרון למי שמחפש רכב משומש.

ירידת הערך הגדולה כבר היתה בשנים הראשונות, היא תהיה יותר מתונה בעתיד.

מכונית אמינה, לא מצטיינת בחיסכון בצריכת הדלק אבל גם לא ממש בזבזנית (במסגרת משפחתיות 1600 סמ"ק אוטו' ).

טיפולים לא יקרים, ביטוחים גם לא מהיקרים.

 

רכב נוסף שיכול להתאים למה שאתה מחפש - ניסן אלמרה פרפקט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי גם אחת כזאת ושים לב היא אוהבת לשתות

חוץ מיזה רכב נוח די חדיש ומבחינת טסטים וביטוחים הוא די זול- האגרה של הטסט היא 1010 שקל!

אימפרזה כי חיים רק פעם אחת...(פולקסווגן העתיקה מימני...:wink:)

×
×
  • תוכן חדש...