Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] במוו סידרה 5 GT קונספט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוו מתעקשים להמציא סגמנטים חדשים לעולם הרכב (כמו למשל ה X6).

הרכב החדש , 5GT נקרא כך למרות העובדה שיש לו 4 דלתות, רוב רכבי ה GT המסורתיים היו רכבי קופה.

במוו מצהירים שברכב החדש יש את הטוב מכל העולמות, גם מכונית מנהלים מפנקת, גם מכונית GT קלאסית וגם מכונית ספורטיבית.

לפחות לפי איך שזה נראה מהתמונות, לרכב יש דלת חמישית שאכן יכולה להיות פתרון מעניין ולשמש גם כדלת רגילה לתא מטען וגם כדלת חמישית.

המושבים האחוריים יכולים לזוז קדימה ואחורה ב 10 ס"מ על חשבון תא המטען. כשהם במצב המרווח שלהם, ה-5GT מציעה לנוסעים בה מרווח רגליים זהה לזה שבסדרה 7 ומרווח ראש זהה לזה שב X5 .

 

הרכב יוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה.

P0051119.JPG

P0051121.JPG

P0051122.JPG

P0051123.JPG

P0051124.JPG

P0051125.JPG

P0051133.JPG

P0051135.JPG

פורסם

אז בעצם ניתן להכליל ולומר שהרכב הזה מתחרה בשלל רכבי הקופה-5/4 דלתות שהוצגו לאחרונה ( CLS , פנמרה , רפיד ),וגם במוו לא יוצאים פראיירים.

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם

בעקרון לקחו X6 והקטינו אותו.

למרות שהוא עדיין נראה כמו מיני רכב שטח

 

בכל אופן, העיצוב הפנימי פשוט מדהים.

פורסם

Alex_b תודה רבה.

 

ולעניינו הרכב פשוט נראה מהמם מבפנים ומבחוץ. חבל רק שפורשה לא השקיעו ככה על "סירת ארבעת הדלתות" שלה..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חשבתי שבאנגל כבר לא בעניינים (או שמא אני טועה וזה יסביר את התופעה הזו). למה הרכבים שלהם ממשיכים להראות רע כל כך ? :|

!AWDSOME

פורסם

מדהים.

אחרי שהודיעו על עזיבתו של באנגל, לא חשבתי שBMW יצליחו לייצר משהו שמנצח את הX6 ברמות הכיעור.

מסתבר שטעיתי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ה-X6 נראה מעולה בתמונות ושפוגשים אותו בכביש הוא הדבר הכי מרשים שיש (ה-Q7 המכוער היה מת לכזאת נוכחות, דיסקובר).

ה-5 קונספט לעומת זאת נראית רע ואני מאוד מקווה שה-5 הבאה תקבל ממנה בירושה כמה שפחות מאפייני עיצוב.

BMW-X6_UK_Version_2009_1024x768_wallpaper_01REMAKE.JPG

פורסם

או שכריס באנגל עזב בגלל הכיעור של הדגם הספציפי הזה, או שהעזיבו אותו כי הוא אחראי לו.

בכל מקרה הרכב לא מרשים בלשון המעטה.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

×
×
  • תוכן חדש...