Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא עדיף להתחיל לבנות מערכת נורמלית בארץ?.

אתה בונה פה מערכת ברמה נמוכה.

 

המגבר , MAAUDIO , הוא מגבר פשוט מאוד, ולא באמת מוציא את ה500-1000RMS.

מגבר קובאלט של ORION?, גם כן מגבר מאוד פשוט.

בחרת בין אחד הסאבים הכי לא מדוייקים שיש.

שמעת את הMB QUART?.

 

אתה עושה פה טעות, הרכיבים לא טובים ולא מותאמים אחד לשני.

 

אם יש לך HU, תתחיל לאט לאט בהרכבת מגבר סביר וקומפוננט , ותוסיף סאב בעתיד, ותהנה פי 100 ממה שאתה רוצה עכשיו .

אלא אם כן אתה מחפש סאב שידפוק סתם בלי קשר.

 

אחרת אפילו עם סאב כמו הL5 על מגבר כזה ומערכת כזאת, אפילו ה"מתלהבים" עם ה100RMS יוכל לעשות לך ביתספר.

 

סטס.

 

אין לי שום דבר רע נגד סאב שידפוק , ואולי אתם צודקים כי אני לא פרופסור במערכות אבל שמח תמיד ללמוד תוסיפו פה לפי דעתכם מה מערכת נורמלית . נתקלתי בסאב כפול של JBL 550 RMS עם מגבר של היפוניקס 1400W בסביבות ה2800 , קומפוננטים קניתי כבר של דום בוס ב350 שקל 150 RMS

תנו הצעות יש תקציב כמו שציינתי אפשר לקנות בחול גם יוצא לי יותר זול..

×
×
  • תוכן חדש...