Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אריאל,

הרכב עבור אביך כפי שהבנתי נכון.

באמת מעניין אותו מי יותר מהיר מ0-100 בהפרש של חצי שניה?

באמת מעניין אותו לאיזה רכב יש את המהירות הסופית הרבה ביותר?

לא נראה לי הגיוני.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הבנת נכון.

ולא אותו לא מעניין מי יותר מהיר.

אבל אותי ואת האחים שלי מעניין.

בנוסף בלי שום קשר מעניין אותי לדעת, לידע הכללי שלי

 

 

תודה על כל העזרה שלכם, אריאל:-P

פורסם

עומר: ראיתי באתר של פולסוואגן והאלפא מהירה יותר. בנוסף ראיתי בוואלה רכב שהסלספיד איטי יותר מהידני והאוטומט, זה נכון?

גיל:אתה אומר שהאלפא יותר טובה, הבנתי נכון?

 

במבחן דרכים גדול שעשו בידיעות אחרונות השוו ביניהם והתוצאה היתה שונה לחלוטין במבחן האמיתי.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

הבנתי, אז הם מטעים אנשים.

זה לא בסדר.

לא נורא, אני בטוח שהאוטו מספק ביצועים טובים מאוד:wink:

 

בקיצור נראה מתי אני אלך לנסיעת מבחן, ואני אעדכן פה את התרשמיות שלי!

 

 

תודה על כל העזרה, אריאל

פורסם

אהלן גיל!

היפנית בכלל לא שיקול אצלנו במשפחה לאוטו מנהלים.

אצלנו מעדיפים אירופיות(גרמניות, איטלקיות, צרפתיות)

הבעיה אם האלפא 159, שאין לה הרבה אבזור יחסית לתג מחיר שלה שהוא לא זול כל כך.

במיוחד שחשבתי שבאה איתה מערכת של BOSE וכתוב באתר שלהם שכן, אבל גם זה לא.

גם בתוספות חשבתי שאפשר להוסיף(בתוספת סכום קטנטן של 16000) את המערכת BLUE&ME שלהם, שזה שליטה על המערכת של האוטו בעזרת קול, אבל מסתבר שזאת לא המערכת הזאת ואי אפשר להוסיפה כתוספת כל שהיא.

אז אני לא יודע מה אנחנו נעשה.

אבל נסיעת מבחן תגיע זה בטוח!

אריאל

פורסם

תחשוב ככה מה אתה מעדיף מאזדה 3 מנוע 2000 כל התוספות או מאזדה 6 בלי כלום ....(אישית מאזדה 6)

 

אני מאמין שנסיעת מבחן תשנה לך את המחשבה ואתם תתפשרו על התוספות...

 

אין כמו מכונית איטלקית!! :wink:

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם
תחשוב ככה מה אתה מעדיף מאזדה 3 מנוע 2000 כל התוספות או מאזדה 6 בלי כלום ....(אישית מאזדה 6)

אני מאמין שנסיעת מבחן תשנה לך את המחשבה ואתם תתפשרו על התוספות...

 

אין כמו מכונית איטלקית!! :wink:

 

טוב שאתה מעדיף את ה 6 .

רק תזכורת קטנה - ה 6 לאחרונה מגיעה עם הרבה תוספות שתופסות :lol:

( בשנה האחרונה היא מגיעה עם אויר בגלגלים , ומתנע - לא צריך כבר לדחוף כדי להניע אותה )

 

וזה ממש התקדמות לדעתי - כדאי לבדוק את הנתונים לגבי מפרט הרכבים , לפני שאתה נותן יעוץ או חוות דעת .

 

( לא כתבתי מאזדה , רק 6 - כי היא יפנית - ממש תועבה )

 

הצהרת הון - ברשותי מאזדה 6 חדשה , אדומה וסקסית + בראבו לבנה ושובבה

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
תחשוב ככה מה אתה מעדיף מאזדה 3 מנוע 2000 כל התוספות או מאזדה 6 בלי כלום ....(אישית מאזדה 6)

 

אני מאמין שנסיעת מבחן תשנה לך את המחשבה ואתם תתפשרו על התוספות...

 

אין כמו מכונית איטלקית!! :wink:

 

ברור שמאזדה 6

אבל את שתיהן לא הייתי מעדיף, הייתי מעדיף איטלקיות/צרפתיות/גרמניות

 

ללין: איך המאזדה 6? אוטו נוח?

פורסם

ברכבים בפלח שוק הזה - אתה בוחר את הנוח לכם .:idea:

 

אני בחרתי את ה 6 החדשה , אחרי שבדקתי רכבים אחרים והיא התאימה לדרישות שלי .

 

היא מרווחת אבל לא גדולה , הדלתות נפתחות בגודל מלא דבר אשר היה נוח לי .

האיבזור מלא כולל הכל - ראה מפרט טכני .

 

היא יפה לדעתי והמנוע + הממסרה די זריזים לטעמי - כאשר צריכת הדלק סבירה

והעיקר , הרכב אמין לאור ניסיוני עם רכבים אחרים של היצרן - כך שלי היא התאימה

 

כדי לבחור רכב המתאים לכם - אתם חייבים לראות את הרכבים , לנסוע + לנהוג בהם

ואז תבחרו את המתאים לכם .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
ברכבים בפלח שוק הזה - אתה בוחר את הנוח לכם .:idea:

 

אני בחרתי את ה 6 החדשה , אחרי שבדקתי רכבים אחרים והיא התאימה לדרישות שלי .

 

היא מרווחת אבל לא גדולה , הדלתות נפתחות בגודל מלא דבר אשר היה נוח לי .

האיבזור מלא כולל הכל - ראה מפרט טכני .

 

היא יפה לדעתי והמנוע + הממסרה די זריזים לטעמי - כאשר צריכת הדלק סבירה

והעיקר , הרכב אמין לאור ניסיוני עם רכבים אחרים של היצרן - כך שלי היא התאימה

 

כדי לבחור רכב המתאים לכם - אתם חייבים לראות את הרכבים , לנסוע + לנהוג בהם

ואז תבחרו את המתאים לכם .

 

אייל .

 

אייל שאתה מדבר על האבזור הרב שיש ברכב על איזה רמת גימור אתה מדבר על Executive או על Luxury או בכלל על Premium כי יש בכל רמת גימור שציינתי הבדלים, ולכן זה תלוי איזה רמה בחרתה? וגם איזה מרכב 5 או 4 דלתות וצריך להשוות אותה, אל מול במתחרות שלה.

 

יניב

פורסם
אייל שאתה מדבר על האבזור הרב שיש ברכב על איזה רמת גימור אתה מדבר על Executive או על Luxury או בכלל על Premium כי יש בכל רמת גימור שציינתי הבדלים, ולכן זה תלוי איזה רמה בחרתה? וגם איזה מרכב 5 או 4 דלתות וצריך להשוות אותה, אל מול במתחרות שלה.

 

יניב

 

בבסיסה ה 6 מאובזרת מאוד

 

ברמות מעל - מקבלים מגנזיום , חלון בגג + ריפודי עור ועוד תוספות .

 

לכן הדגשתי - לבדוק תקציב לרכב - ואז לגשת לראות את הרכבים + חובה לנסוע ברכב

לכל אחד יש את הכייף שלו .

בפלח זה של הרכבים - קונים את מה שאוהבים , ולא מה שאחרים אומרים שהם אוהבים :wink:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תיראה איזה יופי של רכב אתה מקבל במחיר התחלתי של 157K בהיצע הסופרב, מאכלסת מנוע בנזין בנפח 1.8 ל' טורבו בהספק של 160 כ"ס, 25 קג"מ ומאיצה למאה קמ"ש ב 8.5שניות. לגרסה זו תיבת הילוכים DSG בת שבעה יחסי העברה, ומחירה 157 אלף שקלים בגרסת ambition ו-172 אלף שקלים עבור Elegance.

Skoda_Superb_1.jpg

109_big.jpg

:fadein:

×
×
  • תוכן חדש...