Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התשובות של כולכם!

בקשר לS60 האוטו מיושן מידי.

בקשר למונדיאו, אבא שלי בחיים לא ייקח מונדיאו כי זה יותר אותו משפחתי והוא לא מת על העיצוב שלו

בקשר לפאסאט זו גם אפשרות שהועלת ונשקול אותה גם.

מאזדה 6 אוטו המוני מידי

אוונסיס מיושן מידי

בקשר לאלפא אני יודע שהאוטו בא עם גאנט רגיל אבל אחת התוספות שנקח תיהיה גאנט מגנזיום.

אם התוספות לא מעלות את הקבוצה של הרכב, אז אני די בטוח שנקח את רוב התוספות השימושיות.

בנוסף הרכב יהיה בליסינג ולא כרכב פרטי

בנוסף אם אתם אומרי שהאלפא נוחה יותר מהפיג'ו נראה לי שבסופו של דבר נלך על האלפא או על הפאסאט!

 

תודה, אריאל

פורסם

לא ישבתי ברכב אבל יש לו תדמית כזאת.

בקיצור ההתלבטות העיקרית זה בין :

1. אלפא 159+תוספות

2. פאסאט

3. לחכות לC5 החדשה

 

 

בקשר לפאסאט, האלפא יותר מהירה ממנה גם מהירות סופית וגם 0-100

פורסם
האלפא נוחה יותר מה-407 (ואחת מהמכוניות הנוחות ביותר בקבוצה), אחיזת הכביש שלה מצוינת, היא מרווחת יותר מה-407 (שמלפנים אמנם מאוד מרווחת, אבל מאחור ממש לא). בנוגע לסלספיד - בצע חיפוש בפורום. בגדול, אפשר לנסוע בלי לגעת בהילוכים, אבל מומלץ להסתגל לעזיבת דוושה בעת מעבר הילוך או להעברה ידנית בפול גז (התיבה חובטת למדי בפול גז בהעברת הילוך).

C5 החדשה תגיע רק באמצע השנה. אקורד החדשה - לא נסעתי. בצעו נסיעת מבחן והחליטו.

 

רוני

לדעתי האלפא היא מכונית נהדרת אבל ה407 נוחה ממנה ב2 דרגות אם באיכות הנסיעה, איכות המושבים,בידוד הרעשים.גם אני מצטרף להמלצה של ביצוע נסיעת מבחן.

פורסם

הבעיה עם נסיעת מבחן שאתה נוסע שעה באוטו בדר"כ על כבישים ראשיים, וזה נותן לך קצת יחס אבל לא יותר מזה

 

בגלל זה אני שואל אם למישהו יש ניסיון עם נסיעות ארוכות עם האוטו?

פורסם

קודם כל בשעה נהיגה ברכב אתה מקבל אמת מידה לא רעה.תנסה לבדוק בחברות ההשכרה אם יש רכב כזה יכול להיות שב"פרי" יהיה.

פורסם

נראה לי שהוא התכוון שכדאי לך להשכיר אלפא ליום שלם, לנסוע בה במגוון תנאים וכבישים ואז להבין שזה מה שאתה רוצה לקנות (לפני שאתה "שופך" 191 אלף ש"ח).

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

 

בקשר לפאסאט, האלפא יותר מהירה ממנה גם מהירות סופית וגם 0-100

 

יש לך טעות..

הפאסאט TSI יותר זריזה ויותר זמינה ...

שים לב לרצועת מומנט .

 

בעבר היה מבחן של ידיעות אחרונות , השוו ביניהם ובין S60 2.4 לבין ביואיק..

הפאסאט זכתה במבחן בכל הנתונים , כן גם בנתוני האצה מהמקום וגם נתוני האצות ביניים וזמינות הכוח..

אולי הסתכלת על הנתונים הישנים של מנוע הFSI 2.0 - כבר לא מייצרים אותו לטובת הTSI ..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
מונדיאו טטניום

מאזדה 6 פרימיום

אוונסיס

 

שלושת המכוניות שציינת, ואלפא לא יכולות להיות באותה משוואה גם אם הם באות עם סאנרוף ומושבי עור

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

אין ספק שהאלפא בגירסת הליסינג היא הבחירה שעל פניה עדיפה מכולן, כמעט מכל בחינה. ההיסוס היחיד נוגע למידת ההתאמה האישית לגיר הרובוטי. אם מסתדר, לא צריך לחשוב פעמיים.

פורסם

תודה על התשובות

עומר: ראיתי באתר של פולסוואגן והאלפא מהירה יותר. בנוסף ראיתי בוואלה רכב שהסלספיד איטי יותר מהידני והאוטומט, זה נכון?

גיל:אתה אומר שהאלפא יותר טובה, הבנתי נכון?


×
×
  • תוכן חדש...