Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי, הבאת את ההבוק 7"? :-( חשבתי שאני ישאר היחיד איתם. :cry:

סתם, תתחדש, אתה הולך להנות מהם. מפלצות.

 

אני ישמח להשמע כשתסיים את הסט כי גם אני מתכוון בעתיד להוסיף L4.

:cry: !!SOLD!!

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תשכח שרוני הקדים את שנינו עם המידבאסים האלה - הוא גם היבואן :wink:

 

רציתי L6 אבל לא היה לי תקציב, ובשביל מידבאס שינגן עד 200 - אני מאמין שהאבוק יעשו עבודה יפה מאוד - חוץ מזה, הסאבים שלהם נשמעים מעולה, אני לא חושב שאני הולך להתאכזב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המידבאסים שיושבים אצלי זה אותו האלמנט שישב אצל רוני ברכב.

ושוב, אצלו הם ישבו בלי איטום. אז לא באמת שמעת אותם אם אתה מסתמך על השמיעה אצל רוני.

בהטחלה חיברתי אותם על 80 RMS אצלי והאמת היתי דיי מאוכזב.

אבל כשעברתי ל 100.4 נפלה לי הלסת! :twisted:

:cry: !!SOLD!!

פורסם

הם הולכים לשבת אצלי על הJBLGTQ200 אבל בגישורים - זה מגבר שיש לו נתון לערוץ מאוד נמוך יחסית 37 וואט לערוץ - אבל הוא הרים לי את האילייט די בכבוד וכשהרמתי עליו רק את המידבאסים בגישורים - הוא לא הזיע בכלל והם נשמעו נפלא.

 

ההאבוק צריכים פחות הספק בשביל להשמע טוב מאשר המידבאסים של האילייט - אני מאמין שהם ישברו את הדלתות - אני מתכוון לטפל בדלתות בבידוד מינימלי באזור הוופרים.

 

יש לי דיינא-אקסורב ואני אוסיף קצת חומר בידוד בסביבה של הרמקולים וזהו - אני מאמין שהתוצאה תהיה מספקת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בעזרת השם ליום הולדת :-P

 

אבל אז אני כבר אקנה את הNS12

 

 

בדיוק עכשיו הגיע פריט נוסף שהזמנתי - הפעם לא מדובר באלמנט אודיו אלא כלי עבודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא :),

 

סאב שאף אחד לא מכיר לא מעניין איזה ביקורות יש עליו, שמע אם אתה אומר לעצמך אני מוכן לשלם 100 דולר להביא סאב לארץ לא טוב לי אני מוכר אותו בתקווה שיקנו, וממשיך הלאה.

 

כל זה רק בשביל ההתנסות - סבבה. בכיף.

 

בקשר לפרוססור אתה מכיר את זה בגירסה הראשונה הוא מפוצץ בעיות,

יש תיעודים החול שאם עושים נקודת חיתוך חופפת הוא קורס, שהוא קורס בכמויות אפילו זה הגיע למצב מביך שבCES 2009 הם הורידו את הפרוססור מהתצוגה, כי הוא היה קורס כל הזמן ולא יכלו להציג אותו.

יש RE-CALL ענק לעשות לו firmware update ל1.3 ויש תיעוד ש75 אחוז מהם במהלך העדכון קורסים והופכים למעצור דלת,

 

אני מקווה שתשבור את הסטטיסטיקה, כי היא לא להיט בכלל :(

 

האמת שזה קצת ביאס אותי כי הרעיון של שליטה דרך תוכנה יכל להיות משהו קטלני בקטע של שילוב SQ עם מחשב, יצאה אופטית מהמחשב לBIT ONE, ושליטה עליו דרך המחשב. נשמע מושלם על הנייר

פורסם

עדיין לא התקנתי אותו אז ככה שהוא יותקן רק לאחר שדרוג ולא אני זה שהולך לעשות את השדרוג - אני לא מודאג.

 

וכן - אני לוקח על עצמי את הסיכון שאני אומר - אוקיי זה לא זה, אפילו אם הסאב יהיה טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רק דבר אחד נוסף, זה שקנית במאה דולר אומר שהסאב הזה שווה מאה דולר,

מבצע=ביטול הפקעת מחירים,

 

זה שהוא נמכר בעבר מעל מאה דולר זה אומר שפשוט השתוללו עם נתח הרווחים, ובגלל זה הוא תומחר בצורה מוגזמת, אל תחיה בסרט שהסאב שלך שווה מאתיים או שלוש מאות דולר, הוא שווה מאה דולר, יש פראיירים אחרים ששילמו עליו יותר

 

יש 2 סוגים של מבצעים ששווים משהו וזה כלל ברזל לחיים,

מבצע אחד זה מבצע חדירה - יבואן חדש מחדיר את עצמו לשוק ולכן חותך מהרווחים שלו עצמו ! כדי לבצע חדירה מהירה והתבססות. מקרה כזה אנחנו רואים כרגע עם L&C ולכן נכון לעכשיו HAT IS HOT!

 

מבצע שני זה חיסול מלאי, כאשר חנות או יבואן בוחרים לחסל מלאי של דגם שיצא מהשוק, דגם שהיו עליו הרבה RE-CALLS וכו' וכו', זה לא מבצע כלכך זה נקרא להפתר מציוד

 

זהו, כל שאר "הכרזות" מבצע, זה נטו תרגילים שיווקיים שמפחיתים מהפקעת המחירים.

פורסם

אה או קיי - מה שתגיד גורל

 

מחר הם יעשו מבצע על הNS10 סדרת ה7 - השווי של הסאב במחיר והערך שלו כפריט הם שני דברים שונים.

 

וכשאתה קונה קלארוס של סאן דאון ב1950 שקל במקום ב2300 או יותר זה אומר שהערך של הפריט שווה פחות? נו בחייך אני יכול להחזיר לך את אותה המטבע בדיוק...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה בוחר להגיב זה לגיטימי לזה נועד פורום

אם אתה בוחר להגיב בלי לקרא זה מעליב ומוריד מהערך הרב שיש לך פה.

 

תקרא שוב את סעיף מבצע חדירה, עד כמה שזה לא נתפס בקרוב המחיר של הקלארוס יעלה אני בטוח בזה, ולא יוכלו לקנות אותו במחיר הנוכחי, כנ"ל הלגאטיה וכנ"ל כל הציוד שמשווק היום ע"י L&C,

בגלל זה HAT IS HOT עכשיו במיוחד!

פורסם

או קיי - הבנתי אותך.

 

מה שאתה רוצה לאמר זה שקניתי סאב שעולה 100 דולר ולא מאתיים.

 

הנתונים נשארים נכונים ללא קשר לסיבת הורדת המחיר - הערך של המוצר נשאר זהה בהתאם לטיבו.

 

לא משנה לי מה הסיבה שהסאב הזה כרגע עולה 109 במקום איזה 170 ומשהו - משנה לי שהיתה לי אפשרות לרכוש אותו.

 

באותה המידה יכלתי לגשת ולרכוש ללא שום בעיה סאב של AA שלא כן רוני ואליקו הם חברים, לא עשיתי את זה.

 

מה אתה רוצה לאמר באמת גורל? שסאב שעולה 100 דולר במקום מאתיים גם אומר שהסאב לא טוב? על סמך מה אתה קובע את זה אם זה מה שאתה באמת בא לאמר?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אומר שסאב שעולה מאה דולר שווה מאה דולר

זה אומר שהוא לא טוב ?

אני חושב שהוופרים של קלארוס יותר טובים משל אלייט הם עולים חצי

אני חושב שהוופרים של JBL GTO יותר טובים משל הדוטק הם עולים חצי

אני חושב שCAR PC מבוסס MATX יותר טוב מMITX הוא עולה חצי

 

כסף לא בהכרח שווה איכות וזאת משוואה שכולם פה יצטרכו להבין ולהפנים אותה, רכיב זול יותר ולפעמים זול מאוד לא שווה פחות מרחיב יקר יותר,

 

לפעמים רכיב ב500 שקל יקלע לטעם שלנו הרבה יותר מרכיב של 1500 שקל וזאת עובדה, אז מה ? אם היה לי 1500 שקל נזיל הייתי קונה את הרכיב היקר ? רק בגלל שהוא יקר ?

 

יתכן מבצע שבו אתה תאהב את הסאב הזה הרבה יותר מIDMAX לדוגמא, אז לך הוא יותר טוב וזהו. מה הקשר כמה הוא עולה ?

 

תפסיקו למדוד איכות במחיר, ואתה עושה את זה פה בצורה הכי בוטא, אתה מנסה לשכנע אנשים שעשית קניה טובה (אולי את עצמך?) בגלל שקנית סאב ב100 דולר שווה 600 דולר, ואם הסאב הזה לא נשמע טוב, אם אתה אוהב סאונד פאנצ'י ויהיה לו סאונד שמן, אז הוא לא שווה לך לא 600 ולא 100 ולא 4 דולר !!.

פורסם

עתיד - גורל - תפסיק.

 

אם הייתי מעריך ערך של מוצר במחיר שלו - לא הייתי קונה את הסאב הזה, נקודה.

 

אני נעלב - כי אתה לא מכיר אותי, אתה לא מכיר אותי בכלל.

 

אם אתה כבר היית מכיר אותי אתה אמור לדעת שמכל המערכות הטובות בפורום - שלי כנראה הכי זולה ולעומת זאת היא נותנת פייט רציני לרוב המערכות ששמעתי עד היום.

 

אני מיסטר BVM בפורום הזה - best value for money תקן אותי אם אני טועה.

 

ולשמוע את זה מחבר פורום שממש לאחרונה עשה השוואה בין מתקינים למסעדות - זה קצת מקומם.

 

כן - המחיר של הסאב הוא 100 דולר, כן בעבר הוא עלה יותר - כן, זה כנראה מה שהוא שווה עכשיו.

 

כן - זה סאב מבית טוב.

 

כן - אין לי הרבה תקציב פנוי.

 

כן - אני אהיה הראשון שיודה ברכישה שגויה במידה ולא אוהב אותו.

 

כן - אני מאמין שבכל זאת עשיתי רכישה טובה מאוד ומוצדקת מאוד שתוכיח שהערך של הסאב הזה רחוק מאוד מהמחיר הנמוך שלו.

 

יש לי עוד כמה הפתעות במהלך הדרך עד ההתקנה, החלטה מסויימת שהייתי צריך ליישם אבל לא יישמתי - לא נורא, נשמור משהו לאח"כ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי - לאנוספורס - למה אתה מוצא לנכון לכתוב גם את השם וגם את הכינוי ? :)

 

קודם כל אל תתקומם, חבל זה מוריד מתוכלת החיים :),

 

"כן - המחיר של הסאב הוא 100 דולר, כן בעבר הוא עלה יותר - כן, זה כנראה מה שהוא שווה עכשיו."

למה ? הסאב השתנה עם הוזלת המחיר ?

אם הסאב שווה היום מאה דולר, זה אומר שבעבר הוא לא היה שווה 300 דולר ? אם הוא עולה היום מאה דולר זה אומר שהוא שווה מאה דולר ? אולי הוא ישמע לך כמו סאב ששווה 5 שקל ?

אולי הוא יהיה יותר טוב מIDMAX באלפיים שקל ?

 

הערך הכספי לא מעיד כלום על ערך המוצר, לפוקאל יש טוויטרים בים כסף שלא הייתי שם ברכב בתור בדיחה, כי הם רחוקים מלהיות לטעמי.

 

ושוב אתה חוזר לערך הכספי של מוצר שאין לו שום עיניין בשיחה הזאת.

למה אכפת כמה הוא עלה או עולה ? האדם היחיד שאכפת לו כמה הוא עולה זה אותו אחד שעתיד לרכוש אותו.

 

קנית את הסאב כי הוא עלה 300 ועכשיו הוא עולה 100 ? ואז אמרת לעצמך "יש - הרווחתי 200 דולר" ? אני מקווה שלא, וקנית את הסאב בגלל ביקורות עליו (עד כמה שקשה לרכוש מוצר בגלל ביקורות כתובות בלבד).

 

בכל אופן אם נפגעת - אז אל.

זה דיון בוגר ולא צריך לקחת כל דבר למישור האישי.

וזה בכלל נראה לי נכון לגבי הפורום כולו :

צריך לדעת לקבל ביקורת על ציוד כזה או אחר או רכישה כזאת או אחרת.

 

אם לא רצית לקבל בקורת על הנושא הכלכלי לא היית צריך מראש להעלות שהסאב שווה 300 דולר, במיוחד שזה לא נכון,


×
×
  • תוכן חדש...