Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סטס הייתה לי בעיה באינטרנט לכן לא ראיתי את התגובה שלו (בדקה)

 

לדעתי האישית לא הייתה צריך להגיד את זה ככה,ליפני שהרמה בפורופ תירד שוב עד שהיא עלתה גבוהה כמו פעם

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רבותיי - היות ודני היה הראשון לנחש נכונה

 

מדובר באאורה NS10 הדגם החלש יותר שהוא 200 וואט RMS

 

מי אמר לכם שלא מדובר בסאב טוב?

 

מדובר בסאב שהוא סה"כ מעולה - בטח כשמדובר ב109 דולר ליחידה. יש להם מבצע - במקום 180 דולר הם הורידו אותו ל109 כי יש להם סטוק גדול של המוצר.

 

יורד ל30 הרץ ונשמע היטב גם בתיבה פורטד וגם באטומה פצפונת.

 

ולאון - אני לא צריך חוזה הסכם שירות :-D אני נותן כאלה :twisted:

 

אז כמו שאמרתי - דני, אתה הזוכה המאושר בעטיפת חבורת ארנבונים ריקה של אסם :-P

 

סה"כ קראתי כמה ביקורות על הסאב וגם התייעצתי עם אדם ממדיסאונד - לטענתם ה513 לא נופל כמעט מאחיו הגדול יותר כאשר מדובר על איכות צליל. ביקורות כלליות שקראתי על הסאב הזה היו טובות מאוד.

 

זה הימור - אבל הפעם - זה הימור שאני מוכן לקחת על עצמי את הסיכון.

 

מקסימום - רועי - איך אומרים? נשדרג לדגם הגדול יותר כשיהיה תקציב.

 

אני פורש להלילה - אם יש שאלות או כל דבר אחר - אני אגיב מחר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מתחרה באף אחד אוזירו.

 

אני אשמח לדעת אבל יהיה יותר כיף לעשות ת'רד הכה את המומחה לא? 8)

 

אני לא זוכר עד היום אף משתמש פורום עם סאב של אאורה והחלטתי לנסות סאב שלהם - אם הפשוט יהיה טוב כפי שמתארים אותו, אני די בטוח שמתישהו אני ארצה לקנות את האח הגדול שלו שנחשב לאחד הסאבים הטובים בתחום הSQ.

 

השיקול המקורי שלי לרכישה הוא אסאסין 10 או 12 אינטש היות ורכשתי אחד כזה לאבא שלי וגם הוא וגם אני נדהמים מהסאב הזה כל פעם מחדש, בידיעה שלAA יש סדרה שלמה של סאבים וכבר הסאב ההכי פשוט שלהם נותן תוצאה מהממת - אני מאמין שגם אאורה שמוציאים סה"כ שני דגמים של סאבים לסדרת הNS - גם הפשוט, צריך להיות לא פחות ממעולה.

 

ימים יגידו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן, אכן חשבתי על IDMAX 10 אינטש גם שכן אהבתי מאוד את התפקוד שלו ברכב שלך.

 

הבעיה היא שהסאב הזה מתנגש עם הגישה שלי למערכת החשמל של הרכב, הוא תובעני מידי בדרישות שלו מהתשתית של הרכב ומערוץ ההגברה שהוא דורש.

 

זה רכב ליסינג, אני רוצה לרחם כמה שיותר על האלטרנטור והמצבר כדי להמנע מצרות עם חברת ההשכרה במידה ואחד מהם "יגמר" מהר מידי.

 

אני הולך על רכיבים שאפשר לעבוד איתם ברחמנות מירבית ולעומת זאת לקבל מהם תוצאה מירבית.

 

לכן הרעיון של הIDMAX ירד מהפרק כמו גם כל סאב שצורך יותר הספק מהארסנל של AA ובכלל הכוונה שלי היתה להשאר עם האסאסין.

 

אז הפעם - יתכן ועשיתי בחירה עוד יותר מעניינת - כמו שאמרתי, נחיה ונראה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש! לסאבים של AURA יש מוניטין מצויין! אחלה קנייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה - בוא נקווה שאני אמצא את עצמי מסכים איתך לאחר התקנה וכוונים.

 

שכרגע עוד אין מועד להתקנה, כי אני עדיין ממתין לעוד כמה דברים קטנים שצריכים להגיע לפני שאוכל להתקין ברכב הזה מערכת בכלל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מבין

הריי אתה אומר שהקאפה הוא סאב אגדי והכי טוב בעולם וכו' וכו'

אז למה לא לקנות פרפקט VQ בכמעט אותו מחיר ?

פורסם
אני לא זוכר עד היום אף משתמש פורום עם סאב של אאורה

 

 

זאת נראה לי התמצית לתשובה . רצון להיות מיוחד.

לדעתי זה מיותר כשיש חלופות מעולות בשוק כמו האינפיניטי לדוגמה . אבל שיהיה במזל טוב ובהצלחה.

פורסם

תתחדש לאנוס. נחמד לראות ולשמוע דברים חדשים ומעניינים.

 

Eddy, אולי אם הייית מוכר את הIDMAX ב109$, מערכת החשמל שלו הייתה מסתדרת עם זה..:wink:

לאנוס, מאיפה הבאת את ענין החשמל שבעייתי לך עבור הIDMAX?

 

ראשית, לא מדובר באיזה סאב מטורף של מספר קילוואטים,

שנית - ממילא אתה לא שומע בעוצמות גבוהות,

שלישית, מדובר ברכב חדש, עם מצבר חדש ואלטרנטור חדשים,

רביעית, איך בדיוק אתה משווה סאב של 100 דולר לסאב של 450$?

 

בכל מקרה, שוב תתחדש ומחכה להשמעה.

פורסם

עתיד - את הקאפא והקאפא פרפקט אני מכיר היטב - no joy

 

אני רוצה משהו חדש שאני לא מכיר :-P

 

צביקה - זה לא הסאב שרוצח את המערכת כמו המגבר שאני צריך לספק לו -

 

לרכוש IDMAX ולא לתת לו את המינימום של 400 וואט RMS - ולדעתי, זה סאב שהוא כמו המידבאסים של אילייט - באמת דורש ערוץ הגברה שמן בכדי לעבוד נכון - לא משתלם.

 

אין לי תקציב כרגע לסאב כזה ובטח שלא למגבר כזה - ירד מהפרק + רכב ליסינג - אני רוצה להמנע ממצב שאני נאלץ להחליף מצבר ועוד מחייבים אותי על זה ובצדק.

 

וצביקה - זה ממש לא סאב של 100 דולר אלא סאב של קרוב ל200 דולר - אל תשכח שמדיסאונד מוכרים לך את היחידה כשהיא עירומה - תנסה לחפש מודעות מכירה של הסאב הזה ואתה אפילו תמצא אותו בסכומים של 300 דולר משומש... אל תזלזל.

 

בנוסף לזה צביקה אתה מאוד מאוד סוטר את עצמך כי אתה בעצמך קנית IDMAX אבל הוא סגור אצלך כמעט לגמרי כי אתה לא אוהב באס חזק - אז למה קנית IDMAX?

 

בעוצמות שאני שומע? - הקאפא אצלי רוב הזמן עובד יותר חזק מהIDMAX ב- קאפא שלך :-) ולמען האמת אם אתה נוהג בקאפא אני לא מבין למה לא קנית סאב קאפא פרפקט - זה שוס :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני גם לא סותר את עצמי, כי אני לא אמרתי אף פעם שאין לי חשמל מספיק.

 

ההפך, דווקא כי לא מדובר בסאב רוצח ומאד חזק, הוא באמת אצלי "על שקט", לו היה לי צורך ורציתי סאב ממש חזק, הייתי דואג לאחד או שניים כאלו..

 

לספק 400-500W, אין צורך במגבר משוגע או יקר מאד.

 

אם כבר, יש לך לינק ליחידה ערומה? :-D

 

אני כן אוהב שכשאני כן רוצה לתת בראש [יחסית, כן?] יש לי את היכולת והאפשרות, למרות שרוב הזמן ה"חוזק" שלו לא בא לידי שימוש וניצול.

 

קניתי את הIDMAX לא משום שאני אוהב לשמוע באס חזק כ"כ, אלא בגלל שזה אחד הסאבים המדוייקים ששמעתי [עד היום], הוא טוב יותר מהIDQ למשל, ולא רק חזק יותר ממנו. החוזק שלו זה לא האישיו.

 

קאפה בקאפה באמת נשמע טוב.. יש סאב שנקרא פרארי? כי זה נשמע טוב יותר אפילו..

פורסם

תראה, האופציה השניה שלך היא לשנות את השם שלך למקס במקום להחליף את הקאפא :-D

 

ואני מבין את הרכישה שלך לIDMAX.

 

אם אדי היה מוכר את הIDMAX במחיר זול יותר? עובדה שלא הלכתי על הIDQ בגלל זה - ההתייחסות שלי לתקציב היא מאוד פשוטה - לא קונה כמעט בתשלומים, אם יש לי אני קונה אם אין לי אני לא קונה.

 

הIDMAX הוא אכן מדוייק להפליא, אבל באותה המידה גם יכלתי ללכת על האבוק - סה"כ אני ממש מתלהב ממוצרים של AA.

 

כמו שכבר אמרתי - הסאבים שלהם הם התחליף הראוי היחידי שאני רואה לקאפא ולקאפא פרפקט עד היום - בנוסף אליהם יש גם את האודיופיל של ג'נסיס.

 

אבל הנה - באה לה גברת חדשה בשם אאורה - שיש לה רפרטואר נהדר באמת - למה לא?

 

החלטתי לנסות משהו חדש - ולגבי תמונת עירום, תשמע... זה לא הפורום המתאים - התכוונתי כמובן לBULK :-D

 

ועוד משהו קטן בשביל גורל (עתיד) - אין שום דבר קל יותר מאשר ללכת על מה שאני כבר מכיר, אתה יודע שאני חולה על הסאונד של מוראל\אומגה אודיו.

 

אין לי שום בעיה להביא סט אילייט\סופרימו נוסף או כל מוצר שמקביל אליהם באומגה אודיו - על הגברה של קיקר אני כבר יודע שהם נשמעים מצויין, להביא קאפא פרפקט ויאללה להרביץ אותה במערכת נוספת.

 

אבל בקונדיטוריה טובה אתה יכול למצוא יותר מעוגה אחת שתהיה טעימה לך כמעט באותה המידה - אז הפעם הלכתי על לגטייה מעורב עם AA וסאב של אאורה, פרוססור של אודיסון והגברה של קיקר (יותר מאוחר גם אוסיף לזה HU של קלריון או של סוני עם מעבד 24 ביט) - לא נשמע כמו מרשם טעים? :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...