Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם!

 

המערכת שלי שאני דיי סגור עלייה זו היא:

מונו- SUNDOWN SAE-1000D

4 ערוצים- SUNDOWN SAX-100.4

קומפוננט - HYBRID CLARUS C61-2

סאב- AA CHAOS

רדיו דיסק- אקליפס CD4000

 

מדובר ברכב מסוג מיצובישי סופר לנסר 97'.

 

כמה שאלות:

האם כדאי לשים קומפוננט אחורי?!

האם כדאי לאטום את כל הדלתות באוטו+מושבים אחרויים + פגא'ז

 

כנראה שהתקציב יגדל, רק רציתי לדעת אם הוא הכרחיי!

 

תודה חברה.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

אחלה רכיבים

אפילו שאני לא מכיר את הר"ד הזה

קומפוננט אחורי יש כאלו שיאהבו ויש שלא

אני למשל חייב קומפוננט או בכלל אלמנט מאחורה מכונית משפחתית מה נעשה

אם אכפת לך שמי שישב מאחורה ישמע גם קצת מוזיקה כי מקדימה לאחורה יש הבדל גדול

גם אם יהיה לך סט טוב מאחורה לא תשמע כמו מקדימה במכוניות סדאן מנסיון אצלי

סוזוקי באלנו 97

לפי דעתי איטום מאחורה לסאונד לא יעשה הרבה אבל יכול להיות אני טועה

חכה לאנשי האיטום שיתנו לך תשובה

שמעתי אצל מישו שלא היה לו איטום באוטו ועשה איטום

לפני הבגא'ז היה רועד הדלתות ועכשיו כלום נשמע גם כאילו אפשר להגביר בעוד קצת את הווליום

ולא שומעים עיוותים והחזרי קול מהפח

 

בקצרה יעזור לך מאוד איטום בדלתות בבגאז תלוי אם שומעים החזרי קול בתוך האוטו

או שאם אכפת לך איך שומעים מבחוץ אם הבגאז רועד ממש מחוץ לאוטו

 

דרך אגב יש לי את המונו שאתה מתכוון לרכוש

ואני רק יכול להגיד לך תקנה תקנה תקנה

אתה לא תאמין למה הוא מסוגל יחסית למחיר שלו

הוא מגבר מטורף

 

את הסאב גם לא שמעתי אבל בחו"ל יש הרבה המלצות אליו רציתי לרכוש אותו

אבל אחרי ששמעתי מה 2 סאבים עושים אני רוכש לי 2 ארסנלים

פורסם

אלמוג, אל תשבור את הראש.

תרכיב את מה שאתה רוצה ללא קומפוננט או כל אלמנט אחורי.

אחרי כיוון והתקנה נכונה כמובן.

תסע ככה זמן כלשהו , ותראה אם חסר לך סאונד מאחורה.

אם כן , תמיד ניתן להוסיף.

 

סטס.

פורסם
אלמוג, אל תשבור את הראש.

תרכיב את מה שאתה רוצה ללא קומפוננט או כל אלמנט אחורי.

אחרי כיוון והתקנה נכונה כמובן.

תסע ככה זמן כלשהו , ותראה אם חסר לך סאונד מאחורה.

אם כן , תמיד ניתן להוסיף.

 

סטס.

 

 

אוו, אחלה תשובה!

 

תודה סטס.

 

ובנוגע לבחור שהגיב לפני, תודה רבה גם לך!

בחרתי בקפידה את הרכיבים האלה, הם ממש חזקים.

יש לך את המונו הזה!? הוא יכול לסחוב 2 ארסנאלים!?

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

מה שבדוק סטס צודק ב100 אחוז לא יחסר לך כלום מאחורה כשאתה הנהג

אני תאמת מאיפה שאני יושב (הנהג) לא ממש מזיז לי אם יש מאחורה משו

אלמנט מאחורה זה בכללי למי שיושב מאחורה זאת דעתי

הוא לא מוסיף לכלום לבמה הקדמית הוא רק גורע

אצלי בfader זה על +9 לקדימה שבקושי שומעים את האחורים הם רק מצייצים שמה מאחורה

 

כמו שסטס אמר אם תרצה תמיד אפשר להוסיף

לי מחוברים קנוואדים מסכנים מאחורה על highpass שלא יתנו לי באס בכלל

 

 

 

לפי מה שאלי אומר המונו ינצל אותם טוב מאוד(2 ארסנלים)

והמונו קצת יותר מ1000 וואט ב1 אוהם

פורסם
מה שבדוק סטס צודק ב100 אחוז לא יחסר לך כלום מאחורה כשאתה הנהג

אני תאמת מאיפה שאני יושב (הנהג) לא ממש מזיז לי אם יש מאחורה משו

אלמנט מאחורה זה בכללי למי שיושב מאחורה זאת דעתי

הוא לא מוסיף לכלום לבמה הקדמית הוא רק גורע

אצלי בfader זה על +9 לקדימה שבקושי שומעים את האחורים הם רק מצייצים שמה מאחורה

 

כמו שסטס אמר אם תרצה תמיד אפשר להוסיף

לי מחוברים קנוואדים מסכנים מאחורה על highpass שלא יתנו לי באס בכלל

 

 

 

לפי מה שאלי אומר המונו ינצל אותם טוב מאוד(2 ארסנלים)

והמונו קצת יותר מ1000 וואט ב1 אוהם

 

מה שאני מבין הוא יכול לפתוח ת*** לקאוס!? :lol:

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

בחירת רכיבים מצוינת.

 

לדעתי אין טעם להשקיע בסט קומפ' אחורי.

איטום של דלתות קדמיות הוא מאסט.

 

לגבי איטום אחורי, זה בבחינת כל המוסיף הרי זה משובח.. משום שכל תוספת של מאסה, משפרת את האקוסטיקה ואת השתקת הזמזומים והרעשים, אם היא נעשית כראוי כמובן, וברכב מהסוג שלך לעיתים יש צורך גבוה בכך.

פורסם

האם כדאי לאטום את כל הדלתות באוטו+מושבים אחרויים + פגא'ז

 

איטום לדלתות האחוריות זה אחד הדברים האחרונים שהייתי מקציב להם תקציב.

אני לא עשיתי איטום בדלתות האחוריות באף אחת מהמערכות שלי וממש לא הרגשתי צורך.

תשקיע את התקציב והאנרגיות באיטום מעולה של הדלתות הקידמיות והבגאז. זה יהיה אפקטיבי הרבה יותר.

אם היה מדובר במערכת ללא שיקולי תקציב אז כמובן שהיה מומלץ לאטום בכל חור. אבל התמורה נמוכה יותר בניגוד לדלתות הקדמיות שזה חיוני.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
איטום לדלתות האחוריות זה אחד הדברים האחרונים שהייתי מקציב להם תקציב.

אני לא עשיתי איטום בדלתות האחוריות באף אחת מהמערכות שלי וממש לא הרגשתי צורך.

תשקיע את התקציב והאנרגיות באיטום מעולה של הדלתות הקידמיות והבגאז. זה יהיה אפקטיבי הרבה יותר.

אם היה מדובר במערכת ללא שיקולי תקציב אז כמובן שהיה מומלץ לאטום בכל חור. אבל התמורה נמוכה יותר בניגוד לדלתות הקדמיות שזה חיוני.

 

 

תודה רבה לכם.

 

בנוגע לאיטום, כמה מטרים של יריעות איטום אני צריך?! חחח , מישהו עבד עם איטום באוטו מהסוג שלי- מיצובישי סופר לנסר 97?!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

אני הוספתי קומפוננט מאחורה,ולהגיד לך את האמת-ממש לא מוסיף דבר!

אני נסעתי כחצי שנה רק עם סט קידמי מחובר,ואחרי חיבור של סט אחורי לא הרגשתי שום תוספת או שיפור,אז פשות הנמחתי להם את העוצמה הHU

כרגע אני חושב לעבור להגברה אקטיבית ולותר על אחורי.

מבחינת האיתום-דלתות קידמיות זה חובה,כל השער לפי הדרישות שלך ותקציב

בהצלחה! מערכת ברמה !

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
אני הוספתי קומפוננט מאחורה,ולהגיד לך את האמת-ממש לא מוסיף דבר!

אני נסעתי כחצי שנה רק עם סט קידמי מחובר,ואחרי חיבור של סט אחורי לא הרגשתי שום תוספת או שיפור,אז פשות הנמחתי להם את העוצמה הHU

כרגע אני חושב לעבור להגברה אקטיבית ולותר על אחורי.

מבחינת האיתום-דלתות קידמיות זה חובה,כל השער לפי הדרישות שלך ותקציב

בהצלחה! מערכת ברמה !

 

 

הבנתי אותך... תודה גבר!

 

אולי אני ארד במגבר, ל2 ערוצים?!

או שאני אעשה לו גישור ל2 ערוצים ואז הוא ינצל יותר RMS X 2.

 

יש לו את הפרטים האלה...

100 x 4 watts @ 4 ohms

160 x 4 watts @ 2 ohms

320 x 2 watts @ 4 ohms bridged

Damping Factor > 200 @ 4 Ohms

0.2v - 6v adjustable input sensitivity

 

http://www.sundown-audio.nl/sax100.4.html

 

נראה לי שאני אחבר את הקומפוננט למגבר הזה בגישור של X 2 , ואת הרמקולים 6 על 9 שיש לי ברכב לחבר למגבר של הHU וזהו.

במילא הם שם, והם דיי סבבה מאחורה.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

המגבר שלך מוציא 100 RMS לכל ערוץ! זה מספיק לסט כמו שיש לך

320 RMS בגישור-זה כבר יותר מדי!

אבל אתה יכול להגביר את הסט אקטיבי-כל אלמנט בנפרד לכל ערוץ ללא קרוסאובר.

זה מה שאני הולך לעשות.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

בגישור אתה תקבל חיבור מונו

אם אתה מעוניין להחליף למגבר 2 ערוצים קח את הסאנדאון 125.2 עלותו 1450 שח

בכסף שתחסוך תקנה קיט איטום לדלתות מקדימה.

 

נ.ב 6\9 ..:nono:

פורסם

מגבר 4 ערוצים בגישור הופך להיות DUAL-STEREO ולא מונו.

 

יש מגברים כמו הטרו-טק מסדרת הסטיל שהופכים להיות בגישורים DUAL MONO אבל כמוהם יש ממש מעטים.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...