Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני חוששת שמשהו לא תקין עם רכב שקניתי מסוחר. אשמח לחוות דעתכם בנושא.

אתמול השלמתי תהליך של קניית רכב מסוחר. לבדיקה של הרכב הגיע נער שליחויות של הסוחר ללא מסמכים. רשיון הרכב הועבר בפקס והכל נראה תקין לחלוטין. האוטו היא רשום של שמו של בעל הסוכנות (כאדם פרטי), תאריך העברת בעלות אחרונה היה לפני כ 4 שנים. הסוחר אמר שהאוטו היה של בנו ועכשיו מוכר אותו. האוטו עבר בדיקות במוסך מטעמי ומכון בדיקה לפי בחירתי. הכל נסגר ואתמול אחי נסע להביא את הרכב. לאחר שהושלם כל תהליך העברת הבעלות והתשלום התברר פתאום שאין סט מפתחות שני לאוטו. לאחר שיח מאוד לא נעים, החלטנו לספוג את העלות (כ 800 ש"ח נוספים) ואחי לקח את כל המסמכים ונסע. כשהגיע הביתה ראיתי שרשיון הרכב שהועבר בפקס אינו זהה לרשיון הרכב שהסוחר נתן לאחי. רשיון הרכב שניתן לו היה רשיון של סוחר עם ההערה "הפקדת סוחר - רשיון לטסט..היו בעלים קודמים". חוץ מזה היה שוני בתאריך בעלות אחרון - במקום תאריך מלפני 4 שנים הופיע ה8/01/09. וכמובן שלא הייתה מדבקה וחותמת של משרד הרישוי.

האם עבדו עלינו? מדוע הוא הוציא רשיון של סוחר אם האוטו ממילא היה על שמו ועל אותו מספר ת"ז. מדוע הוא לא נתן לנו את הרשיון המקורי הרי הבעלות הועברה והיא כעת על שמי? האם אני צריכה לנסות לעצור את פרעון השיק? אציין כי יש בידיי קבלה על הכסף ופרטים שלו והרכב נקנה ממגרש ותיק ומוכר באזור מגוריי.

 

אנא עזרתכם

 

תודה

נעמה

פורסם
שלום לכולם!

 

הסוחר אמר שהאוטו היה של בנו ועכשיו מוכר אותו. האוטו עבר בדיקות במוסך מטעמי ומכון בדיקה לפי בחירתי. הכל נסגר ואתמול שרשיון הרכב שהועבר בפקס אינו זהה לרשיון הרכב שהסוחר נתן לאחי. רשיון הרכב שניתן לו היה רשיון של סוחר עם ההערה "הפקדת סוחר - רשיון לטסט..היו בעלים קודמים". חוץ מזה היה שוני בתאריך בעלות אחרון - במקום תאריך מלפני 4 שנים הופיע ה8/01/09. וכמובן שלא הייתה מדבקה וחותמת של משרד הרישוי.

 

אנא עזרתכם

 

תודה

נעמה

 

 

אני לא בטוח לגבי כל פרטי המקרה, אבל מנסיון שלי בקניית רכב מסוחר, היו 2 רשיונות, הראשון של הבעלים הראשונים של הרכב והשני של הסוחר, מה שהיה חשוב שבשניהם הופיע אותה היד, משמע לא הוחלפה יד, תבדקי זאת גם

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בעקרון לא מומלץ להתעסק עם סוחרים באופן כללי כי הם תמיד ימצאו דרך לעבוד עלייך.

 

בכל מקרה בשביל לבצע את המכירה של הרכב על הסוחר להעביר אותו על שמו והוא לא נחשב יד לצורך כך.

 

ההערה ברשיון היא בדיוק לצורך זה שתדעי שהרכב שייך לסוחר.

 

תבדקו טוב שמספר הבעלים שמופיע ברשיון הרכב לא שונה ממספר הבעלים שהיה ברשיון שנשלח בפקס.

בנוסף ניתן לגשת למשרד הרישוי ולבקש היסטוריה של בעלים ואת המספר המדוייק.

 

בעקרון אלה דברים שאמורים להתבצע לפני הרכישה ולא לאחר המעשה.

פורסם

לפי מה שאני מבין, ההעברת בעלות השניה היתה על התו סחר כדי לא להמשיך לשלם אגרה,

מבחינתך זה לא נחשב לעוד יד, כך שאני לא רואה שום שקר או בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...