Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי שתי טוויטרים של החברה mb quart .

יש לציין שעל הטוויטרים ומאחוריהם אין פרטים ...נמחקו ...וגם לא רשום משו לגבי עוצמה התנגדות וכו'....

 

 

עכשיו יש לי מגבר של 200*4 (200 וואט כל ערוץ ) ערוצים שאליהם מחוברים לשתי ערוצים סאב(בגישור) ולשני ערוצים נוספים זוג 6*9 אחוריים של פיוניר 150 וואט.

 

הרדיו דיסק של הרכב מורכב גם מ-4*50 וואט לכל ערוץ(רדיודיסק של kenwood)...

למגבר של הרדיודיסק לא מחוברים שום רמקולים מלבד קומפוננט 1 שממוקם בדלת הקדמית בצד ימין (רכב מאזדה לאנטיס 323 gl )

עכשיו השאלה שלי לאן לחברים את הטוויטרים ..? למגבר או למגבר של הרדיו דיסק ( העוצמה המקסימלית ברדיו דיסק היא 35 והמצב שבו אני מקבל הספק נקי הוא ברמה 30 - מעבר לכך זה מתחיל לזייף...) כמובן שהקומפוננט בדלת ימין מקדימה מתחיל לזייף עוד ברמה 25 משו כזה ..והמגבר מכווון כמו שצריך על חצי מהעוצמה ( מתוך 360 רק 180 ) עכשיו השאלה שלי לאן לחבר את הטוויטרים והאם הם ישרפו כשאני יגביר לרמה גבוה ברדיודיסק ....

שוב מדובר בזוג טוויטרים של mb quart שאין לי נתוני עוצה לגביהם .

יש לציין שהרדיו שלי דיי ישן ואין אפשרות לאקולייזר (ישנם שישה מצבים ..כלומר לא ניתן להוריד באס ולהגביר טוויטר וכן ההפך)

 

מקווה שהסברתי טוב..תודה לעוזרים.

פורסם

לפי מה שאתה מסביר, אין לך אפשרות לחבר את הטויטרים, רק דרך קרוס .

אם יש לך טויטרים אז צריכים להיות לך גם קרוסים. יש? תחזיר תשובה, תקבל הסבר.

מתחדשת*

פורסם

אין לי קרוסים...... את הטוויטרים דוד שלי הביא לי ..הוא עובד במוסך והוא ארגן לי ..( שאלתי אם יש קרוסים והוא אמר שאין..)

יש דרך אחרת לחבר אותם ?..

פורסם

כן אני יודע שיש קרוסים שאפשר לקנות...

אבל אני רוצה את זה כאופציה אחרונה שאם לא יהיה ברירה אז אני יקנה אותם...

 

אנשים בבקשה עזרה ...אני מת לסיים את זה עד סוןף השבוע ..

פורסם

האמת שניתן להתקין אותם עם קבל קטן אשר ישמש כפילטר hi-pass.

אני לא יודע לגבי החישוב של ערך הקבל ונקודת החיתוך, אולי חבר'ה שמבינים בעניין יוכלו לעזור.

בכל מקרה אם תחבר אותם סתם ככה, רבים הסיכויים שתגרום לנזקים לטוויטרים.

 

צביקי

 

עריכה:

קישור לכל החישובים הדרושים.

שים לב שלצורך העניין תצטרך לדעת את העקבה של הטוויטרים. אני משער שהיא 4ohm אבל כדאי להיות בטוחים.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
האמת שניתן להתקין אותם עם קבל קטן אשר ישמש כפילטר hi-pass.

אני לא יודע לגבי החישוב של ערך הקבל ונקודת החיתוך, אולי חבר'ה שמבינים בעניין יוכלו לעזור.

בכל מקרה אם תחבר אותם סתם ככה, רבים הסיכויים שתגרום לנזקים לטוויטרים.

 

צביקי

 

עריכה:

קישור לכל החישובים הדרושים.

שים לב שלצורך העניין תצטרך לדעת את העקבה של הטוויטרים. אני משער שהיא 4ohm אבל כדאי להיות בטוחים.

 

 

תודה על העזרה ...פה אני כבר במצב שאני לא מבין(תוכל לפרט את ההסבר לגבי הקבל ? מחיר איפה קונים האם זה משנה את ההתקנה ..ובכללי אם מישו אחר יכול לענות ..) ...איך קבל יכול לשמש כמסנן נמוכים או משו ?...

 

ועל הדרך הקפצהה..

×
×
  • תוכן חדש...