Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות רכב במחיר של כ 40 אלף אולי קצת יותר..

מחפש רכב קטן ... שישמש אותי לנסיעות קצרות מידי יום לעבודה.

מנוע 1600, עדיף ידני, לא זולל דלק , חלקים זולים, שוק טוב וכל השאר....

 

עכשיו אני מעדיף יפני כי המליצו לי עליו כאמין, והוא באמת אמין לפי מה ששמעתי

חשבתי על סוזוקי סוויפט 98 1600, או על מזדה 323F,

או שבכלל עדיף ללכת על סיטרואן סקסו (לא אוהב אותו ממש......)

אם יש לכם רעיון או עצה , תודה...

פורסם
הסוויפט אוטו מעולה ! וגם אמין וגם לא זולל דלק.

 

אני עם תומר בסוגיה זו.

 

אין אף סיבה לשקול קניה של אחת אלא אם התקציב שלך הוא לא יותר מכ-10K ואתה חייב אוטו'.

פורסם
אני רוצה לקנות רכב במחיר של כ 40 אלף אולי קצת יותר..

מחפש רכב קטן ... שישמש אותי לנסיעות קצרות מידי יום לעבודה.

מנוע 1600, עדיף ידני, לא זולל דלק , חלקים זולים, שוק טוב וכל השאר....

 

עכשיו אני מעדיף יפני כי המליצו לי עליו כאמין, והוא באמת אמין לפי מה ששמעתי

חשבתי על סוזוקי סוויפט 98 1600, או על מזדה 323F,

או שבכלל עדיף ללכת על סיטרואן סקסו (לא אוהב אותו ממש......)

אם יש לכם רעיון או עצה , תודה...

אני לא הייתי הולך על יפנית, אמנם החלקים זולים אבל הם לא ממש נוחות, ולא כייפיות לנהיגה, ולדעתי לא נותנות את התמורה שנותנות הארופאיות (בדיוק כמו נשים :lol: )

להוציא כמה דגמים חדשים כמו היאריס שהיא לא ממש בתקציב שלך. אני הייתי הולך על קליאו B-2, לדעתי אתה יכול להשיג בסכום הזה שנת ייצור 1999 מנוע 1400 ידנית. אמנם לא חלום, אבל אוטו בהחלט נוח ואמין שנותן את העבודה. אני הייתי הולך על זה - בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...