Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהנחה שכבר בצעת את כל הבדיקות של חיישן כמות האויר דרך נתוני אמת בשקע OBD2,יש לבדוק את תת לחץ הסעפת דרך ה MAP (תקין בסרק פחות מ 40)או בעזרת שעון וואקום .ישנה אפשרות של משיכת אויר דרך שסתום EGR או סדק בצנרת האויר בין החיישן למצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום

לא קים MAF ברכב הזה ,הרכב הזה מבוסס MAP .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון

בהמשך להמלצות והמלצתו של רון ביצעתי פירוק וניקוי של המצערת.

מעולם לא ראיתי מצערת כ"כ מטונפת בשכבה עבה של שמן וטינופת.

גמרתי עליה חצי מיכל של ספריי קרבורטור עד שהמסתי את הכל.

מצ"ב תמונות של לפני ואחרי.

 

נחכה ונראה אם זו היתה הבעיה, התקלות מנוקות , המצערת נקייה, עדכונים יהיו אם יהיו. :)

 

תודה לכולם.

תמונה065.jpg

תמונה066.jpg

תמונה070.jpg

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אייל, אני אישית לא משתמש בספריי קרבורטורים, מניסיוני אציטון שניתן לרכוש ב-10 שקלים לליטר עושה את העבודה בצורה מהירה ויעילה.

 

האם ביצעת כיוון בסיסי למצערת לאחר הניקוי בעזרת תוכנת VAG-COM ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שהחלק פורק ולא היתה סכנה לפגיעה בחיישנים, השתמשתי בספריי קרבורטור והוא היה נחוץ שם לפירוק כל הג'יפה הדביקה שהצטברה שם.

להתיז פנימה ספריי קרבורטור כאשר החלק מורכב, זה משהו שלא הייתי עושה.

 

לא ביצעתי עדיין כיוון בסיסי, אם תוכל לפרט כיצד מבצעים זאת באמצעות VAG COM, אודה לך.

לפי מיטב ידיעתי הכבל הבסיסי של VAG COM מאפשר רק איפוס תקלות וקריאת תקלות, ולא ביצוע כיוונים שונים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...