Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה לקנות ידית הילוכים חדשה ואני לא יודע

היכן אני יכול לרכוש אחת.

ואיך אני יכול לדעת איזה גודל מתאים לי?

יש לי פיאט אונו.

תודה לעוזרים.

פורסם

אם מדובר רק על הראש של הידית (החלק שנוהג להתפורר בפיאט אונו) , אז כמובן.

יש אינספור אופציות.

בזמנו לאחר בדיקה שביצעתי (יחד עם ג'רמי ואריאל) הגענו למסקנה שעדיף להזמין ידית מחוץ לארץ מאשר לקנות את הזבל התואם שמוכרים כאן, או ידית מקורית של הרכב הספציפי.

גם יותר זול, וגם הרבה יותר איכותי.

 

בכל מקרה, בארץ ניתן להשיג בפיאט (ייעודי לאונו) , באוטו דיפו (סחורה סוג ז' תוצרת סין) ובחנויות השיפורים הקרובות למקום מגוריך ( ספארקו וכו'...)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אם אתה סתם רוצה ידית חדשה לאונו, ולא מחפש משהו "ספורטיבי" זא כדאי לך פשוט לגשת לכל חנות חלפים ולבקש ידית מקורית. אם אין להם במלאי, הם יוכלו להזמין אחת, ואני לא חושב שזה צריך לעלות יותר מכמה עשרות שקלים.

ידית ספורטיבית עם משלוח מחו"ל תוכל לראות בדיוק כמה עולה באתר מהקישור שקיבלת. אם יש קרוב בחו"ל שיכול להביא את זה במזוודה, חוסכים די הרבה כסף כי המשלוח יקר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אם אתה סתם רוצה ידית חדשה לאונו, ולא מחפש משהו "ספורטיבי" זא כדאי לך פשוט לגשת לכל חנות חלפים ולבקש ידית מקורית. אם אין להם במלאי, הם יוכלו להזמין אחת, ואני לא חושב שזה צריך לעלות יותר מכמה עשרות שקלים.

ידית ספורטיבית עם משלוח מחו"ל תוכל לראות בדיוק כמה עולה באתר מהקישור שקיבלת. אם יש קרוב בחו"ל שיכול להביא את זה במזוודה, חוסכים די הרבה כסף כי המשלוח יקר.

 

במקרה של פולו,ידית ספורטיבית + איכותית , עולה פחות מסנדרטית :roll:

 

נ.ב. רפי לין , יש אפשרות עריכה של ההודעה בפורום.

 

אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
סליחה, תקון למס' הטלפון של רכב אונו, צ"ל 03-5619364.

בברכה - רפי לין :idea:

תודה אבל אין להם.

 

בכל מקרה איך אני יכול לדעת איזה גודל אני צריך?

כל ידית תתאים לי?

×
×
  • תוכן חדש...