Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

יש לי פג'ו 206 שנת 2003 ששמתי לב לפני יומיים שהמראה הימנית לא עובדת כמו שצריך.

כשאני מזיז את הג'ויסטיק המראה זזה אך לא מתקבעת על המקום בו אני בוחר ולא מגיעה לכל הזויות (אני לא יכול להשאר בזוית שאני צריך).

אני צריך המלצה למוסך באיזור חיפה שיהיה הוגן במחיר התיקון ואשמח גם לקבל השערה כמה בערך זה הולך לעלות לי.

מעדיף לא ללכת למורשה כי אני מריח שיקרעו אותי שם.

בתודה מראש.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אם יש לך סבלנות, הבעייה ברוב המקרים היא בשלושת הכבלים הדקים שהולכים מהידית אל המנגנון, הם בורחים מהמקום ואז את מאבד את יכולת הכוונון.

אפשר להחזירם למקום עם קצת סבלנות (בעיקר אם עברת בחייך חוג מקרמה או שעסקת ברקימת גובלנים בשעות הפנאי שלך).

אם לא - אפשר לקנות מראה תחליפית. של 306 עולה 280 ש"ח לכל המראה, אני מניח שיעלה קצת יותר ל-206, אבל לא באופן משמעותי (המראות הן של DEPO, תוצרת סין, ולא מקוריות) - אם חשוב לך, אתה יכול להעביר את הזכוכית של המראה כדי להישאר עם מראה איכותית.

פורסם

אז בגדול אני חייב ללכת למוסך מורשה בעניין ?.

יש איזה הסבר שמלמד איך אני מחבר את הכבל חזרה למראה ?

המון תודה על התשובות עד כה.

 

 

אם יש לך סבלנות, הבעייה ברוב המקרים היא בשלושת הכבלים הדקים שהולכים מהידית אל המנגנון, הם בורחים מהמקום ואז את מאבד את יכולת הכוונון.

אפשר להחזירם למקום עם קצת סבלנות (בעיקר אם עברת בחייך חוג מקרמה או שעסקת ברקימת גובלנים בשעות הפנאי שלך).

אם לא - אפשר לקנות מראה תחליפית. של 306 עולה 280 ש"ח לכל המראה, אני מניח שיעלה קצת יותר ל-206, אבל לא באופן משמעותי (המראות הן של DEPO, תוצרת סין, ולא מקוריות) - אם חשוב לך, אתה יכול להעביר את הזכוכית של המראה כדי להישאר עם מראה איכותית.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

מה מוסך מורשה?

כל אחד שמחזיק חלפים לפז'ו יכול להזמין לך את זה. 3 ברגים כולה.

לגבי הכבלים - קצת קשה לי להסביר דרך המקלדת (לעומת זאת, מלהסביר דרך נבוט אני אלוף, תשאל את רז והדגים :-) ).

בעיקרון אם תפרק תראה 3 כבלים דקים שרצים מהמראה אל הידית, ובקצה יש להם סיומות מתכת. הסיומות בורחות מהמגרעת בפלסטיק ואז אי אפשר לכוון את המראה. בד"כ, אם זה קרה פעם אחת, זה יקרה שוב.

פורסם

ככה שמר מסביר:

כך מסבירים

אדם בור וטיפש עומד בתור בבנק כדי לפדות שיק שקיבל. הוא רואה שזה שלפניו מגיש שיק לפקידה ומקבל הכסף. מכיון שהוא לא חתם מאחורי השיק אז הפקידה מבקשת ממנו שיחתום מאחור, אך הוא מסרב כי זה שלפניו לא חתם אז למה הוא צריך לחתום. כל דברי ההסבר של הפקידה שהקודם כבר חתם מראש מאחור לא עזרו ואז היא הפנתה אותו אל מנהל הסניף.

מנהל הסניף הבין מהר מי העומד לפניו והוציא מקל גדול והתחיל להכות את הטמבל וצעק עליו "או שאתה חותם או שלא תקבל כסף. הטמבל התרצה מייד וחתם מאחורי השיק. מנהל הסניף אמר לו הרי את זה יכולת לעשות אצל הפקידה. ענה לו הטמבל: "הפקידה רק דיברה אבל אתה הסברת".

 

בברכה - רפי לין :wink:

פורסם

הייתי היום במוסך, מראה תחליפית זה 480 שקל קנס כולל מעמ ריבית והצמדה והתקנה.

סביר ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

×
×
  • תוכן חדש...