Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לי מיצובישי לנסר די ישנה, בלי רמקולים ומערכת נורמלים, ואני רוצה לקנות חדשה,

אמרו לי שמקדימה אני יכול להתקין רק רמקולים 4 אינץ' - איזה כדאי לקנות?

כדאי את הפיוניר 1017 עם TWO WAY? הבנתי שהעוצמה שלהם זה 100 וואט מקסימום...

 

וחייבים לקנות גם רמקולים אחוריים כדי שתהיה שמיעה נורמלית? מה עדיף 6 על 9 או 6.5? אמרו לי שבשביל 6 על 9 יצטרכו לחתוך קצת את הפח, מה זה אומר?

 

בקשר למערכת עוד לא החלטתי אם לקנות רגילה או MP3, הציעו לי את ה

פיוניר 5550MP ב 2000 שקל עם אחריות, האם כדאי לקנות אותה? היא תשתלם לי למספיק שנים טובות?

 

ביחד עם רמקולים מקדימה ומאחורה זה ייצא לי משהו כמו 2600 שקל, בעיקרון תכננתי להשקיע איזה 2000 מקסימום ככה...

 

השאלה היא האם כדאי להשקיע או לא? איך המפרט שרשמתי כאן באופן כללי?

 

קחו בחשבון שכרגע אני לא מתכנן על מגבר ועל סאב, אבל האם הרמקולים מקדימה תומכים במגבר? בנוסף שיכול להיות שתוך שנה כבר נחליף מכונית, את המערכת יהיה אפשר להעביר אבל את הרמקולים זה קצת יותר בעיה לא?

 

תודה!

פורסם
כ-HU תקנה את הפיוניר 3550 MP3 עולה 1500ש"ח

לקדימה קומפוננט 4 אינץ' ולאחור רמקולים שנכנסים לך בחורים בלי לחתוך שום דבר.

 

בחנות אחרת שבדקתי הציעו לי את ה 3550 ב 1700, איפה אני מוצא ב 1500?

 

אמרו לי שהביצועים שלו הם די גרועים בהשוואה ל 5550 (הכוונה היא רק למגבר?) , ושעומדים כבר להפסיק להביא אותו או משהו כזה, ככה שאולי בכל זאת כדאי השקעה חד פעמית של עוד 300 בשביל ה 5550, אני עוד לא בטוח... גם מקבלים שלט ביחד עם ה 5550 ועם ה 3550 הבנתי שלא בדיוק...

פורסם

אם אתה רוצה הגברה עתידית אז תקנה את הרכיביפ הבאים:

פיוניר deh-p550-- בערך 1800-2000 שקל בחנויות

רמקולים אינפיניטי 4002i קדמיים-- בערך700 שקל בחנויות

רמקולים אחוריים פיוניר 260 וואט --450 שקל

 

אם אתה לא מתכנן הגברה חיצונית

קנווד 2023---900 שקל-- רדיו דיסק

רמקולים אינפיניטי 4002i קדמיים

פיוניר 200 וואט- 400 שקל

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

קנווד 2023 הוא בלי MP3...

 

 

kdog

אם אין לך בעיה להוסיף עוד קצת כסף ולקנות את ה550/5550 אז מן הסתם הוא יהיה עדיף...

Scooby WRX

פורסם
כ-HU תקנה את הפיוניר 3550 MP3 עולה 1500ש"ח

לקדימה קומפוננט 4 אינץ' ולאחור רמקולים שנכנסים לך בחורים בלי לחתוך שום דבר.

 

בחנות אחרת שבדקתי הציעו לי את ה 3550 ב 1700, איפה אני מוצא ב 1500?

 

אמרו לי שהביצועים שלו הם די גרועים בהשוואה ל 5550 (הכוונה היא רק למגבר?) , ושעומדים כבר להפסיק להביא אותו או משהו כזה, ככה שאולי בכל זאת כדאי השקעה חד פעמית של עוד 300 בשביל ה 5550, אני עוד לא בטוח... גם מקבלים שלט ביחד עם ה 5550 ועם ה 3550 הבנתי שלא בדיוק...

באתר http://www.dorelcar.com יש את pioneer deh-p3550mp3 ב-1456 ש"ח +

99 ש"ח דמי משלוח, סה"כ 1550 ש"ח

נ.ב. והמכשיר מגיע עם שלט אם זה חשוב לך! וזוג טויטרים מתנה.

פורסם

אני רואה שיש שם גם את ה PIONEER DEH-P550MP MP3

ב 1680 שקל... הציעו לי אותו ב 2000 שח, איפה המלכוד כאן?

 

יש בכלל אחריות? זה לא מערכת מחודשת? למישהו יש ניסיון איתם?

 

דרך אגב מה ההבדל בין ה 550 ל 5550?

פורסם

זה בדיוק כמו ההפרש בין חנות מחשבים באינטרנט לבין חנות מחשבים רגילה...

 

באינטרנט יש פחות הוצאות לכן אפשר לתת מחיר יותר זול (המקסימום שיש לדוראל קאר זה מחסן קטן)

לרוב הם בטח עובדים ישירות עם היבואנים ולא מחזיקים מוצרים במלאי...

 

 

אין סיכוי שזה מכשיר משוחזר

ואחריות צריכה להיות לשנה

 

בכל מקרה תרים טלפון ותברר אצלם את הדברים האלו...

 

אגב זה לא המקום היחיד שמוכר את המכשיר הזה באזור ה1700

 

http://zap.co.il/model.asp?model_id=12538

Scooby WRX

פורסם

קודם כל יש לשים לב שבשביל לדעת את המחיר המלא של המוצרים בדוראל צריך להוסיף את המוצר לסל הקניות שכן המחירים המפורסמים הם ללא מע"מ.

 

להסבר קצר על ההבדלים בין 5500 ל550 וכו' ולמה הפרמייר זולים יותר, תיגש לת'רד הזה:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=26460

 

יש סיכוי שהמוצרים משוחזרים.

פורסם

אייל יש לך זיכרון קצר :)

 

המחירים כן כוללים מע"מ

כאשר מוסיפים אותם לסל הקניות המחירים מוצגים ללא מע"מ והמע"מ נוסף בסוף...

 

בכל מקרה זה לא משנה את המחיר הסופי...

Scooby WRX

×
×
  • תוכן חדש...