Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב נעים לכולם.

 

קודם כל ערכתי חיפוש,אך בעיה כמו שלי לא מצאתי.

 

בזמן האחרון הטורים ברכב שלי עולים ויורדים באופן מוזר,הם עולים גבוה,יורדים אך אף פעם לא אל מתחת לסל"ד הנורמאלי (ז"א אף פעם אין גמגום של המנוע.)

אודה אם תוכלו לעזור לי בפתרון או איתור הבעיה,כמו כן אם יש המלצה למוסך שמטפל בבעיה באיזור אשדוד-אשקלון אשמח לקבל כתובת.

 

שאלה נוספת : לקראת החורף אני מתכוון להחליף צמיגים,המידה אצלי היא 165.65.14 מידה די בעייתית.איזה צמיגים מומלצים יש במידה הזאת? שוב אם יש לכם פנצ'ריה מומלצת באיזור שציינתי למעלה אודה אם תכווינו אותי אליה.

 

 

תודה מראש על העזרה.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
שלום.

 

האם ברכב שלך יש קרבורטור או הזרקה?

 

 

בברכה בני ל.

 

זה ברור שיש הזרקה ראה בחתימה שלו.

 

סל"ד סרק ברכב שלך צריך להיות בערך 800-850 סיבובים לדקה.

איזה כייף לי :)

פורסם

סל"ד סרק ברכב שלך צריכים להיות 850 סל"ד, ובהפעלת מזגן 900. ולא כפי שכתבו לך בערך 800-850 .

טורים ברכב לא מכוונים על בערך.

למה לכתוב כאשר לא יודעים ?. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מד-הסל"ד ברכב אינו מדוייק בכדי לבצע ניטור בטווח של 50 סל"ד (ואפילו לא 100 סל"ד) וכול ערך בין 800-850 מקובל.

 

הערך שציינת מתוכנת אוטוטאדה הוא לא מוחלט ומצב תקין הינו בין 800-850 סל"ד.

תמיד טוב ללמוד ממרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

חבר'ה תודה על המידע אבל כרגע יש לי בעיה,שהסל"ד לא יציב,הוא אומנם לא יורד אל מתחת לסל"ד התקין,אבל הוא כל הזמן עולה בין 3000 לבין אותם 800-850.

מישהו יכול להצביע על החלק הסורר שדורש תיקון?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

במכוניתך יש מע' הצתה עם מחשב עצמאי מסוג "דיג'יפלקס" ומע' הזרקת דלק חד נקודתית של "בוש"

הנקראת MONO JETRONIC.

יתכן שמנוע הסרק פגום או נתוני חיישנים אינם נכונים או שפיקוד ממחשב ההזרקה אל מנוע הסרק אינו תקין.

לפני הכל בצע את נוהל כוון סרק המנוע הנ"ל:

1. חמם המנוע לטמפרטורת עבודה (כ 95 מעלות) ושמאורר הרדיאטור יפעל פעמיים.

2. דומם המנוע ונתק (בזהירות) כבל + של המצבר ולאחר כ 30 שניות עד דקה חברו בחזרה אל המצבר.

3. התנע המנוע והריצו בסבובים קבועים של 2000-3000 סל"ד עד שמאורר הרדיאטור יפעל שוב פעמיים (כשהמזגן כבוי).

הרפה את דוושת התאוצה (גז) ותן למנוע לפעול בסבובי סרק עוד כ 2 דקות ובזאת הסתיימה פעולת כוון הסרק מחדש.

כדי לוודא הצלחת הפעולה, דומם המנוע והניעו שוב וראה אם מתבצעת ירידת סבובי המנוע לסרק בצורה חלקה של בערך 2 שניות.

ירידת סל"ד חלקה כזאת תתבצע לאחר האצה ושחרור דוושת התאוצה.

באם התוצאה אינה טובה, חזור על נוהל הכוון שוב משלב 2 והלאה (כי המנוע כבר חם).

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם

את כל המדיע שנרשם לך ועוד תמצא בחיפוש, מערכת הזרקה של אונו 1.4 היא בדיוק כמו שלך אז תתחיל את החיפוש שלך בדגם הרכב הזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...