Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני מתגייס במרץ אבל ביום ראשון ה-30 לחודש יש לי מיונים לקצונה יעודית בתור קצין לוגיסטיקה.

אני מעוניין לשמוע מאנשים שמכירים את התפקיד מה מהות התפקיד, מה היציאות, האם הוא מאתגר ובנוסף האם זה עזר להם כאשר יצאו עם התפקיד הנ"ל לתחום האזרחי.

 

תודה.

דוד שובל.

פורסם

אני לא הייתי יוצא לקצונה יעודית.

קודם כל צריך להכיר את המערכת הצבאית, להשתפשף קצת, ורק אחר כך להחליט עם לצאת לקצונה.

הצבא מנצל את זה שאתה תמים ולכן הוא מציע לך קצונה יעודית, אבל המינוס זה חיל הלוגיסיקה.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אני בוגר קצונה יעודית של חיל הלוגיסטיקה, אמנם לא התגייסתי ישירות למסלול, אבל זה לא רלונטי.

קודם כל אתה צריך להיות בטוח שאתה רוצה להיות מפקד בצבא, אחר כך שאתה רוצה להיות קצין בצבא.

איך התפקיד? איזה תפקיד? קצין לוגיסטיקה זה מקצוע שממלא הרבה תפקידים, במיוחד בדרגות סג"ם/ סגן.

מאתגר? כמעט תמיד כן, השאלה איפה.

אם זה עוזר באזרחות? תלוי מה עשית, איזו דרגה השתחררת, וכו'.

גם אני, בדיעבד, לא מאמין בקצין שיש לו פחות זמן שטח נטו מהחיילים שלו.

מתחדשת*

פורסם

SUPERB, לא כל קצין שסיים השלמה של לוגיסטיקה ישר הולך לחלק שק"שים באפסנאות, יש מגוון לא קטן של תפקידים.

המאתגר? בעיקר העבודה עם החיילים תומכי הלחימה ששייכים למערך הלוגיסטיקה, לרוב חברה שלא הגיעו לקרבי ולא בגלל פרופיל רפואי.

מעבר לכך תלוי באיזו יחידה אתה משרת: גדוד קידמי עם פעילות קרובה לדרג א', גדוד שתמיד קופץ כגדוד, עם מפג"ד מלא, וכל מיני כאלה ואחרים.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...