Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

קניתי לעצמי הונדה סיוויק 5 דלתות חדשה ברמת גימור קומפורט.

כולכם בטח שמעתם על המבצע שיש על הרכבים האלה 30 אלף שקל הנחה.

בגלל שזה רכב רבייעי שאנחנו כבר קונים(קונים ומוכרים) בהונדה עשו לנו הנחה של 40 אלף שקל.

כלומר הרכב עלה 169 אלף שקל ואני קניתי אותו ב130 אלף שקל.

אשמח לדעת קצת חוות דעת שלכם על הרכב (אני יודע שזה גיר רובוטי ולדעתי זה רק עניין של הרגל )

פורסם

תתחדש על הרכב. איפה תמונות?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תתחדש על הרכב. איפה תמונות?

 

בקרוב תמונות =) חח הרכב אמור להגיע בקרוב=)

אבל ההזמנה הושלמה והטסט שולם רק מחכה שיגיע כבר!! חח =)

נהגתי בו בנסיעת מבחן במשך 20דק 30 דק בהתחלה היה קצת מוזר, אך אחרי זמן מסויים של נהיגה אני מבין כמה אנשים אוהבים לקטול גיר שלפי דעתי ככ טוב!!

פורסם

אחהל רכב, יש לחבר שלי אחת כזו הכי יפה שראיתי.

שם לי חישוקי מגנזיון 17 אינץ' כרום, 4 קסנונים, ערפל ורגילים, סאנרוף, ומגיני רוח.

אוטו מדהים לדעתי, אני מאוד אוהב אותו.

מבחינת מנוע הוא סביר, אם קנית את הקומפורט אתה כנראה מצוייד במנוע 1.8 ליטר המפיק 140 סוסונים שמשתחררים ב-6k סל"ד.

כמו-כן אהבתי את הטכונולגיה המתקדמת ברכב, מד מהירות אלקטרוני, מד חום מנוע ודלק אלקטרוני.

ההגה מאוד יפה לדעתי וגם תיבת ההילוכים, שונה מכל רכב שהכרתי.

המנוע השקט אוהב לשאוג בסל"ד גבוה וכמו-כן מגיע לסל"ד הגבוה בלא בעיה.

מומנט סביר בהחלט של 17 קג"מ בערך ב4k סל"ד.

רכב מאוד אוחז, עם כל מערוכת הבטיחות המתקדמות.

מבחינת דלק אתה תהיה מאוד מרוצה, בנסיעה משולבת הרכב ילגום כ1 ליטר ל-15 ק"מ, נחמד מאוד.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...