Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השסתום פריקה נועד להוציא את האויר הדחוס מסעפת היניקה כאשר מרפים מדוושת הגז.

אם אין אותו אז האויר הדחוס יחזור למדחס ויפרק את הצלעות של הטורבו...

פורסם
השסתום פריקה נועד להוציא את האויר הדחוס מסעפת היניקה כאשר מרפים מדוושת הגז.

אם אין אותו אז האויר הדחוס יחזור למדחס ויפרק את הצלעות של הטורבו...

 

ידוע ידוע....

 

אך האם ניתן ליצור את אותו רעש הפריקה (ההתעטשות החביבה הזאת..) באותה מערכת של הטורבו דיזל :?:

פורסם
השסתום פריקה נועד להוציא את האויר הדחוס מסעפת היניקה כאשר מרפים מדוושת הגז.

אם אין אותו אז האויר הדחוס יחזור למדחס ויפרק את הצלעות של הטורבו...

 

ידוע ידוע....

 

אך האם ניתן ליצור את אותו רעש הפריקה (ההתעטשות החביבה הזאת..) באותה מערכת של הטורבו דיזל :?:

זה היה מופנה לאורן205.

לגבי הרעש אני מאמין שאפשר ליצור את רעש הפריקה עם שסתום מתאים...זאת בסך הכל מין משרוקית...

צריך לבדוק איך הולכים החיבורים שם ולבדוק אם יש שסתום שיכול להתאים.

פורסם
השסתום פריקה נועד להוציא את האויר הדחוס מסעפת היניקה כאשר מרפים מדוושת הגז.

אם אין אותו אז האויר הדחוס יחזור למדחס ויפרק את הצלעות של הטורבו...

 

ידוע ידוע....

 

אך האם ניתן ליצור את אותו רעש הפריקה (ההתעטשות החביבה הזאת..) באותה מערכת של הטורבו דיזל :?:

 

כן אפשרי אבל לחץ הגדישה במערכות אלו מאוד נמוך אז כמעט ולא תישמע כלום.

נכון לכרגע הרכב שלך מגיע במקור עם פורק שפורק לתוך הצנרת לכן לא שומעים אותו ואתה מדבר על שידרוג הנ"ל לכזה שפורק לאטמוספירה.

פורסם

ניתן להרכיב דאמפ על מנועי טורבו דיזל - אבל קודם צריך ליצור צנרת וואקום באמצעות איזשהוא T שימשוך ואקום מצנרת הבלימה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אנני מכיר את המערכת שם אבל טורבו פועל על לחץ הגזים מהמנוע

בד"כ המגדש במשאיות פועל ממדחס שמספק כ 10 אט' למערכת הבלימה

ולמנוע (לא טורבו) כך שכמו שאמרו שומעים את השסתום פורק ,בטורבו

אין לחץ כזה גדול ,בכל מקרה צריך ויש לטורבו שס' פורק

לחץ שאמור להשאיר כ 2 אט' לחץ במערכת ולא לפעול בסרק.

פורסם
שאלה תאורטית:

 

האם אפשרי לשים שסתום פריקה בטורבו דיזל :?:

אם כן, כיצד זה מתבצע :?:

(נא להרחיב...)

 

תודה, אדם. :D

 

עדיין קיימים מנועי טורבו דיזל עם שסתום פורק לחץ עודף.

 

אבל הם כמעט ולעולם לא עובדים, בגלל עקרון פעולת מנוע דיזל (אין מצערת).

 

כיום, במנועי הדיזל המודרניים , הוסיפו בקרת מנוע ממוחשבת והתבטל הצורך בשסתום הנ"ל.

 

כאשר ישנה תקלה במגדש ולחץ הסעפת עולה לרמה מסוכנת, מחשב הבקרה מפחית בכמות הסולר, סיבובי המנוע יורדים ואיתם גם לחץ הטורבו.

 

כך שגם עם תתעקש ותתקין שסתום כזה , הוא לא יתפקד!

פורסם

למה לא יתפקד???

תלוי על איזה דיזל מדובר- הזרקה מיכנית או הזרקה אלקט'

במיכני השסתום עובד ואפילו עובד טוב בלחצים הגבוהים

הכל פונקציה של לחצים במערכת.

 

הלוואי על מנוע דיזל לעבוד בלחץ טורבו של 2 באר..... עובדים בממוצע על 0.8 BAR

 

 

יוני

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

×
×
  • תוכן חדש...