Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתה מחפש ברדיו דיסק שלך? מה חשוב לך בו? איזה כניסות ויציאות אתה צריך?

 

אם פיוניר, יש לך ב2825שח את הP80RS כאן:

http://www.romiphone.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage1&product_id=519&category_id=37&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=30&vmcchk=1&Itemid=30

שהוא באמת מכשיר מקצועי, אך אם יש לך דרישות לBT או לUSB, הוא לא יתאים לך..

 

נסה לבדוק, אם כבר, את הדגם החדש יותר, הII-P80RS , מה המחיר שלו.

http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product.asp?id=529&catid=11&subcatid=45

 

על אקליפס, שהוא מכשיר מקצועי מאד ומכובד מאד, לא אמליץ לך :twisted:.

 

כן אמליץ לך על אלפיין ה9887, או 9887R אם זה בארץ-אירופה.

 

אמליץ לך לבדוק את מכשירי הקלריון בסדרות הרלוונטיות לתקציבך, אך שוב, מהן הדרישות שלך?

×
×
  • תוכן חדש...