Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום חיפשתי פלאגים לרכב הפלאג בעיקרון 3 אלקטרודות המוכר אמר לי שNGK הרגיל מחזיק 12K והפלאגים NGK פלאטיניום מחזיק כ80K מכיון שהמוכר הוא בן דודנו אני לא סומך עליו האם זה נכון?

פורסם

אני לא יודע מה איתך אבל אני מחליף פלאגים כל טיפול 10K

ואני ממליץ לך גם לעשות את זה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
היום חיפשתי פלאגים לרכב הפלאג בעיקרון 3 אלקטרודות המוכר אמר לי שNGK הרגיל מחזיק 12K והפלאגים NGK פלאטיניום מחזיק כ80K מכיון שהמוכר הוא בן דודנו אני לא סומך עליו האם זה נכון?

 

יכלת לציין שהמוכר לא נראה לך אמין במיוחד מבלי לציין מה מוצאו האתני. נוכלים, שקרנים וסתם אנשי מקצוע לא מקצועיים יש בקרב בני כל הדתות והגזעים.

 

לעצם השאלה - התקן מצת ע"פ הוראות היצרן והחלף לפי מרווח הטיפולים שקבע היצרן.

פורסם

אם לפי השפה המדוברת בבתי הסוהר (של פליליים - לא פח"ע), מותר לו לעשות הכללות. המצב לא שונה בבתי סוהר של מדינות רבות אחרות.

פורסם
אם לפי השפה המדוברת בבתי הסוהר (של פליליים - לא פח"ע), מותר לו לעשות הכללות. המצב לא שונה בבתי סוהר של מדינות רבות אחרות.

 

שכחת להכניס גם את השפות הרוסית והאתיופית. ואם יש ריבוי של עבריינים מורשעים מהמוצאים שהזכרנו אז ברור שכל הערבים האתיופים והרוסים הם נוכלים ושקרנים - כי זה הטבע שלהם. לא?

×
×
  • תוכן חדש...